Dva Markerova web shopa dobila nagrade za izvrsnost u web prodaji

Vrijeme čitanja: 4 min
08. travanj 2016.

Web shop Emporium i web shop Party Pops, koje je izradio Marker web studio (da, to smo mi:)) osvojili su nagrade za izvrsnost na konferenciji Web trgovac godine (WTG) održanoj u srijedu 6. travnja  u Zagrebu.

Web shopovi su pobjedu odnijeli u kategorijama Zabava i Dječja trgovina i igračke.

Konferencija Web trgovac godine želi identificirati najbolje poslovne prakse trgovaca na internetu, a temelji se na opsežnom regionalnom istraživanju online kupovnih navika. Istraživanje provodi tvrtka sMind u suradnji s partnerskom agencijom Valicon.

Prošle godine u istraživanju je sudjelovalo više od 29.000 hrvatskih online kupaca, a ove godine anketirano je 34.601 hrvatskih online kupaca, piše Netokracija.

Zanimljivo je kako prijašnjih godina kategorije Zabava na WTG konferenciji nije bilo, ali se ispostavilo kako je web shop Party Pops tako dobar da su organizatori samo zbog njih odlučili uvesti i tu kategoriju.

Ali ozbiljno:)

Potvrda struke i kupaca

- Nagrada je za nas vrlo bitna jer je to potvrda struke, ali i naših kupaca da smo postigli ono što smo htjeli i na čemu smo dugo i naporno radili. Također, rezultati istraživanja pokazuju i nama i svim ostalim sudionicima gdje postoji prostor za poboljšanje i na čemu trebamo raditi do sljedeće konferencije - komentirala je Mirela Hamš iz Party Popsa osvajanje ovog priznanja.


Ozarena lica članica Uprave Party Popsa nakon primitka priznanja :)

 

Iako jako zadovoljni i sretni zbog vrijednog priznanja, u Party Popsu nisu previše iznenađeni uspjehom, za koji je, kažu, bila jako važna i suradnja s Markerom.

Članica uprave Party Popsa Mirela Hamš kazala nam je kako je kvalitetna i profesionalna web agencija jedan od ključnih elemenata postizanja izvrsnosti u internet poslovanju.

_
Konferencija kao prilika za kvalitetan networking i razmjenu iskustava

 

- Važno je u svakom trenutku imati potporu, ljude koji profesionalno rade svoj posao i koji će odmah riješiti probleme koji se nužno javljaju jer se usluga koju mi pružamo svojim kupcima mora konstantno održavati na visokoj razini - kazala je Mirela Hamš.

Dodala je kako su ovakve konferencije također jako bitne jer okupljaju stručnjake iz područja web trgovine te daju priliku za kvalitetan networking i razmjenu iskustava. Uz to, one ujedno i odaju priznanja najboljima te potiču ostale sudionike na poboljšanja koja će u konačnici koristiti kako njima samima, tako i cjelokupnoj industriji.

Nagrada kao poticaj za poboljšanje usluge

U Emporiumu također smatraju kako je ova nagrada veliko priznanje.

- To je priznanje kako za nas, tako i za naše poslovne partnere Marker iz Varaždina i Mplus iz Zagreba s kojima tijesno surađujemo u izradi i unapređenju web stranice i digitalnom marketingu. Nagrada je i poticaj za daljnje unapređenje poslovanja, ponude i usluge u cjelini, te imamo planove za obnovu web shopa izlazak na nova tržišta - komentirao je direktor Emporiuma Nikolaj Pečnik.


I u Emporiumu smatraju kako je nagrada veliko priznanje

 

Inače, Emporium je trgovačka kuća s 25 godina iskustva u branši dječje odjeće, opreme i didaktičkih igračaka, a web trgovinu otvorili su krajem 2012. godine kao logično usmjerenje u poslovanju.

S druge strane Party Pops nastao je prvo kao web trgovina čije je redizajnirano izdanje u izradi Marker web studija pušteno u promet krajem 2015. godine.

'Novi koncept web trgovine na tržištu'

Vezano za novi web shop, u Party Popsu ističu kako je u projekt je bio uključen cijeli niz ljudi koji su radili na razvoju potpuno novog koncepta web trgovine na našem tržištu.

- Odmaknuli smo se od tradicionalne kategorizacije ponude i odlučili se za inovativni dizajn sa zanimljivim rasporedom elemenata kojemu je zadatak bio, osim estetike, osigurati bolju preglednost ponude i omogućiti kupcima lakše snalaženje i brže pronalaženje traženih artikala - ističu u Party Popsu.


Ta, tko ne bi želio biti web trgovac godine? :)

 

Osim specifičnog dizajna mnogo se pozornosti posvetilo i funkcionalnosti pa se tako sada u Party Popsu mogu pohvaliti lakoćom naručivanja koja ne zahtijeva registraciju tako da kupac može izvršiti narudžbu u svega nekoliko poteza. Naravno, pazilo se i na veliku brzinu učitavanja stranica i laku dostupnost informacija.

Napredak online trgovine u Hrvatskoj

U Party Popsu smatraju kako je postotak online kupnje u Hrvatskoj još uvijek relativno nizak u odnosu na razvijenije europske zemlje, no kako se iz godine u godinu vidi značajni napredak.

S time se slažu i vodeći iz web shopa Emporium.

- Napredak se osjeća i evidentan je dvoznamenkasti rast (u postocima) koji bilježe vodeće online trgovine. Kvaliteta web stranica se znatno unaprijedila očekujem i daljnji napredak. Prostora ima iako je međunarodna konkurencija vrlo jaka. Svjetski online trgovci i na hrvatskom tržištu uzimaju veliki dio kolača pa domaći trgovci imaju veliki zadatak parirati i zadovoljiti potrošače - poručio je direktor Emporiuma Nikolaj Pečnik.

Mi u Markeru se slažemo s rečenim i čestitamo svim pobjednicima konferencije Web trgovac godine:)

Obećajemo kako ćemo nastaviti predano raditi kako bi iduće godine još više naših web shopova izborilo titule za izvrsnost, a i kako bi ovogodišnji pobjednici ponovili uspjeh.

Spomenimo još kako je web trgovac godine drugu godinu eKupi, a najbolja u kategoriji višekanalne prodaja je Sonusart.hr. U prodaji isključivo putem interneta, nagradu je osvojila web trgovina Gizzmo.hr. Nagrade za izvrsnost dobilo je još devet web trgovina.

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics