Zatražite ponudu
putem online obrasca

Blog

Homepage vs. landing page: kamo slati posjetitelje za veću online prodaju?

Iako mnogi tako misle, početna stranica i odredišna stranica nisu jedno te isto. Štoviše, imaju potpuno različite zadatke. Početna stranica pruža općenite informacije o online poslovanju, ponudi proizvoda i usluga te služi za upoznavanje posjetitelja s vašim poslovanjem. Landing (odredišna) stranica ima samo jedan cilj - pretvoriti posjetitelje u kupce ili korisnike. 

[Iz Lidera]: Online trgovanje počelo se ubrzano razvijati

Dok jedan dio trgovaca još uvijek razmišlja o otvaranju web trgovine, drugi su fazu početka trgovanja već dobrano prerasli. To su online trgovci koji već točno znaju što žele, a na tom putu ih je potrebno malo pogurnuti u dobrom smjeru. A tu dolaze stručnjaci. 

Video, fotografije i komentari korisnika: sadržaj koji podiže konverziju

Znate li čemu ljudi najviše vjeruju? Drugim ljudima! U svijetu interneta i internet prodaje sadržaj koji su stvorili drugi ljudi bitan je faktor za povećanje konverzije. Saznajte kako ga prikupiti i koristiti. 

Ostanite simpatični Googleu i nakon preseljenja web shopa na novu adresu

Redizajn web shopa nakon određenog vremena je neizbježna stvar, a kroz sam proces obično se mijenjaju URL adrese cijelog web mjesta. Provjerite kako zadržati pozicije na Googleu nakon facelifta web shopa.

Kada se offline i online svijet spoje: kako promovirati web shop u offline svijetu?

Iako se čine zastarjelima, offline marketinški kanali kao što su letci, brošure, pa i plakati mogu vrlo lako privući pozornost slučajnih prolaznika i povećati online promet. Pa ako ste se do sada samo usredotočili na online marketing bilo bi vrijeme da proširite svoje vidike. Samo zamislite koliko vas potencijalnih kupaca očekuje u realnom svijetu, a niti ne znaju da vaš web shop postoji.

Google daje zadnje upozorenje: ako nemate sigurni HTTPS protokol, loše vam se piše

Od listopada ove godine, Google će sve HTTP stranice koje prikupljaju lozinke i podatke o kreditnim karticama označavati kao nesigurne. Jedino što možete napraviti je kupiti SSL certifikat i HTTP stranicu pretvoriti u sigurnu online zonu, tj. dodati joj HTTPS protokol.

Onsite tražilica: mala tajna za veliko povećanje prodaje o kojoj rijetko tko priča

Tražilice unutar web shopa zapravo su mali trgovački pomoćnici. Posjetitelji direktno postavljaju pitanja tražilici koja ih direktno usmjerava na željeni proizvod. A što će posjetitelji brže i lakše doći do željenog proizvoda, to su veći izgledi da će i nešto kupiti. 

Iz starog ormara: kako su izgledali prvi pokušaji web prodaje u Hrvatskoj

Tko se još toga sjeća? U doba kada je internet bankarstvo bilo znanstvena fantastika pojedinci u Hrvatskoj hrabro su kročili u svijet internet trgovanja. Teškom mukom smo iz ropotarnice internet prošlosti iščeprkali kako su te prve online prodaje izgledale prije gotovo 20 godina. 

Model osobnog preuzimanja: koje su prednosti i kako smo ga razvili za bio&bio

Kupac naručuje online, ali dolazi u trgovinu pokupiti? Ima li to smisla? Itekako da. Saznajte koje prednosti pružanje takve usluge nosi trgovcu, a koje kupcu.

Facebook opet mijenja pravila: u pretpregledu nema više uređivanja slika, naslova i meta opisa

Facebook svako malo mijenja pravila kako bi svojim korisnicima pružio što bolje iskustvo i kako bi ih zaštitio od spammera. Koliko god to bilo lijepo od njega, mi distributeri uvijek nekako završimo s debljim krajem. Tako u Facebook objavama, od 18. srpnja više ne možemo uređivati pretpregled podijeljenih linkova.

Sve što trebate znati o kolačićima, a nije recept i ne tiče se hrane u nijednom pogledu

Kakve veze imaju kolačići s internet trgovinom i surfanjem? Oni koje jedemo nikakve. No postoje male datoteke koje se također zovu kolačići, koje trgovcima lijepo govore što rade kupci, a kupcima olakšavaju kupnju. I važno ih je o njima obavijestiti.

Facebook Insights i Google Analytics: savršeni spoj za bolji online marketing

Jeste li ikada proučavali Facebook Insights i osjećali se kao da nešto nedostaje? Željeli ste vidjeti nešto više od statistike lajkova, dijeljenja i komentara na postove? Evo rješenja - unakrsno proučite i usporedite podatke Google Analyticsa i Facebook Insightsa i podignite Facebook marketing na potpuno novi nivo.

1 2 3 4 5 22 23

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Kamo poslati posjetitelje? Na landing ili početnu stranicu?

Homepage vs. landing page: kamo slati posjetitelje za veću online prodaju?

Iako mnogi tako misle, početna stranica i odredišna stranica nisu jedno te isto. Štoviše, imaju potpuno različite zadatke. Početna stranica pruža općenite informacije o online poslovanju, ponudi proizvoda i usluga te služi za upoznavanje posjetitelja s vašim poslovanjem. Landing (odredišna) stranica ima samo jedan cilj - pretvoriti posjetitelje u kupce ili korisnike. 

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter