Zatražite ponudu
putem online obrasca

Blog

AIDA model: tijek kupovine prosječnog kupca i kako mu se obratiti u svakoj fazi

Svaki kupac tijekom kupovine prolazi kroz određene faze. Cilj svakog sadržaja je malo po malo pogurati potencijalnog kupca prema sljedećoj fazi kupoprodajnog procesa sve do kad ne dođe do cilja - kupovine!

Neka tvoja newsletter lista roka! 5 jednostavnih načina kako doći do pretplatnika koji te vole

Šaljete li newsletter? Trebali bi početi. On je alfa digitalnog maketinga, letak elektroničkog poštanskog sandučića s razlikom da morate birati kome ga šaljete. Pročitajte kako stalno loviti nove newsletter pretplatnike. 

Pop-up prozori na web stranicama: da ili ne?

Pop-up prozori više nisu oni dosadni mali prozorčići na kojima smo se svom silom trudili naći X kako bi ih zatvorili. S vremenom su se unaprijedili i od iritantnih reklama postali su jedan od najboljih marketinških alata za pridobivanje novih kupaca i novih newsletter korisnika. Tajna njihove uspješnosti krije se u pametnom korištenju ;)

Kako se prijavljuju korisnici? Uvedite prijavu putem društvenih mreža i olakšajte svima život

Želite li da se ljudi  prijavljuju na vašu web stranicu, web shop ili portal? Razmislite o tome da taj proces prijave bude što jednostavniji za njih - putem društvenih mreža. Jer, ljudi su jako lijeni.

Par pitanja za studente: jesu li naučili nešto na praksi?

Tri tjedna, 15 dana i dva studenta. Markerova praksa uzimanja studenata na praksu se nastavlja, a ovog puta pripremili smo im par pitanja za kraj. Da vidimo je li se nešto ulovilo :)

Web dizajn trendovi u 2017. godini: duge web stranice su totalni hit

Potreba za skrolanjem nastala je zbog malih ekrana koji su uvelike ograničavali vidljivu količinu informacija na malim zaslonima. Duge web stranice sve su popularnije i planiraju s nama ostati još dugo vremena! Što iz praktičnog razloga što iz razloga da korisnici obožavaju skrolati!

7 veličanstvenih: baze fotografija na kojima možete naći baš sve (ali se plaćaju)

Možete li naći kvalitetne fotografije za svoju web stranicu ili web shop? Teško je jer tražite baš nešto specifično za branšu. Vrijeme je da počnete kupovati fotografije. Sa sedam baza koje smo pronašli sigurno nećete pogriješiti.

Produbite ljubavnu priču s kupcima: kako pretvoriti običnog kupca u onog vjernog

Kupac se u web shop treba zaljubiti na prvi pogled. A ta zaljubljenost mora postati ljubav. Pogledajte kako to radi naš Božo koji je jednog Božića odlučio izraditi web shop kako spada. Ovog Valentinova upoznao je Stjepku ;)

Eci, peci, pec... Kategorija proizvoda ili filter? Pravilno organizirajte web shop!

Kada dođete u trgovinu mješovitom robom, već otprilike znate gdje što stoji. Voće i povrće je odmah kod ulaza, pekarski proizvodi nalaze se odmah do gotovih pečenih jela, a na blagajni nas uvijek dočekaju žvakaće i male čokoladice. Tako bi i svaki posjetitelj web shopa trebao znati gdje se otprilike što nalazi. A da bi to postigli, najvažnije je pametno organizirati proizvode.  

Google poručuje: Kaznit ćemo vas ako nećete biti sigurni

Google će vam dati crveni karton. Doslovno. Svim stranicama koje neće koristiti HTTPS protokol dodijelit će crvene trokutiće. To je njihov dugoročni plan. Za dva dana sve koji će upisivati brojeve kreditnih kartica ili lozinke na HTTP stranicama upozoravat će: nije sigurno. Nije baš najbolji dojam za web shop, je l' da?

Facebook remarketing: pratite posjetitelje web shopa i servirajte im prave oglase

Snaga Facebook oglašavanja nalazi se u usmjeravanju oglasa prema ciljanoj publici. Bez ozbira koliko Facebook oglas bio savršen, ipak je važnije prikazati ga publici koja će obaviti željenu radnju. A tko je ta publika? U većini slučajeva, to su oni koji su već prije posjetili vaš web shop. 

Na praznicima u Markeru, dobrom mjestu za praksu

Šest učenika Elektrostrojarske škole Varaždin zimske praznike poželjelo je provesti na praksi. Želja im se ostvarila u Markeru. 

1 2 3 4 5 20 21

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Tijek kupovine prosječnog kupca

AIDA model: tijek kupovine prosječnog kupca i kako mu se obratiti u svakoj fazi

Svaki kupac tijekom kupovine prolazi kroz određene faze. Cilj svakog sadržaja je malo po malo pogurati potencijalnog kupca prema sljedećoj fazi kupoprodajnog procesa sve do kad ne dođe do cilja - kupovine!

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter