Zatražite ponudu
putem online obrasca

Blog

Onsite tražilica: mala tajna za veliko povećanje prodaje o kojoj rijetko tko priča

Tražilice unutar web shopa zapravo su mali trgovački pomoćnici. Posjetitelji direktno postavljaju pitanja tražilici koja ih direktno usmjerava na željeni proizvod. A što će posjetitelji brže i lakše doći do željenog proizvoda, to su veći izgledi da će i nešto kupiti. 

Iz starog ormara: kako su izgledali prvi pokušaji web prodaje u Hrvatskoj

Tko se još toga sjeća? U doba kada je internet bankarstvo bilo znanstvena fantastika pojedinci u Hrvatskoj hrabro su kročili u svijet internet trgovanja. Teškom mukom smo iz ropotarnice internet prošlosti iščeprkali kako su te prve online prodaje izgledale prije gotovo 20 godina. 

Model osobnog preuzimanja: koje su prednosti i kako smo ga razvili za bio&bio

Kupac naručuje online, ali dolazi u trgovinu pokupiti? Ima li to smisla? Itekako da. Saznajte koje prednosti pružanje takve usluge nosi trgovcu, a koje kupcu.

Facebook opet mijenja pravila: u pretpregledu nema više uređivanja slika, naslova i meta opisa

Facebook svako malo mijenja pravila kako bi svojim korisnicima pružio što bolje iskustvo i kako bi ih zaštitio od spammera. Koliko god to bilo lijepo od njega, mi distributeri uvijek nekako završimo s debljim krajem. Tako u Facebook objavama, od 18. srpnja više ne možemo uređivati pretpregled podijeljenih linkova.

Sve što trebate znati o kolačićima, a nije recept i ne tiče se hrane u nijednom pogledu

Kakve veze imaju kolačići s internet trgovinom i surfanjem? Oni koje jedemo nikakve. No postoje male datoteke koje se također zovu kolačići, koje trgovcima lijepo govore što rade kupci, a kupcima olakšavaju kupnju. I važno ih je o njima obavijestiti.

Facebook Insights i Google Analytics: savršeni spoj za bolji online marketing

Jeste li ikada proučavali Facebook Insights i osjećali se kao da nešto nedostaje? Željeli ste vidjeti nešto više od statistike lajkova, dijeljenja i komentara na postove? Evo rješenja - unakrsno proučite i usporedite podatke Google Analyticsa i Facebook Insightsa i podignite Facebook marketing na potpuno novi nivo.

E-commerce trendovi: Europljani najviše vole kupovati odjeću i sportsku opremu, a tržište raste

Online prodaja u Europi bilježi samo rast, a on je najveći u južnoj Europi. Zapadne zemlje i dalje su najveće online tržište s Velikom Britanijom na čelu, no državne istočne i središnje Europe bilježe najveći rast. Trendove i brojke donosi nedavno objavljen Europski e-commerce izvještaj 2017.

Marker među 5% najboljih poduzeća u Hrvatskoj!

Marker je primio Certifikat bonitetne izvrsnosti AAA za 2016. godinu! Certifikat nas svrstava među pet posto najboljih poduzeća u Republici Hrvatskoj. 

Top 7 Googleovih besplatnih alata za svaki web shop

Ako je besplatno nije da ništa ne vrijedi. Neki od Googleovih besplatnih alata jači su i praktičniji od razvikanih programa koje na mjesečnoj bazi morate masno plaćati. Pogledajte listu najboljih Googleovih alata!

DIY fotografiranje proizvoda: 7 zlatnih savjeta kako dobiti vrhunske i kvalitetne fotografije za web shop

Slika može govoriti tisuću riječi, ali također može vrijediti i tisuću prodanih proizvoda. Zato su najuspješniji web shopovi oni koji imaju vrhunske i kvalitetne fotografije proizvoda. Umjesto da unajmljujete profesionalnog fotografa, naučite kako sami možete dobiti vrhunske fotografije (ili barem pokušate).

[BIZdirekt] Vrijeme za pokretanje web trgovine je SADA!

Poslovni magazin BIZdirekt svoje lipanjsko izdanje posvetio je upravo e-commercu. Zašto? Jer je to svijetla tema u Hrvatskoj, za razliku od političkih preokreta i vratolomija i rezultata lokalnih izbora. Online trgovanje je u porastu, a sudeći prema brojkama - ono će samo rasti. U temu broja BIZdirekt ukjučio je i razgovor s direktorom Markera, Ivicom Kruhekom. 

Fashion online: mobilne aplikacije, dodatna korist za kupca

Prodaja odjeće i obuće oduvijek je bila posao s žestokom konkurencijom. Borba za ljubitelje mode preselila se online, a na Zapadu se sve veća pozornost pridaje pridobivanju kupaca kroz mobilne aplikacije. Istražili smo zašto i što poznati brendovi nude korisnicima kroz aplikacije. 

1 2 3 4 5 22 23

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Tražilice unutar web shopa mogu povećati prodaju

Onsite tražilica: mala tajna za veliko povećanje prodaje o kojoj rijetko tko priča

Tražilice unutar web shopa zapravo su mali trgovački pomoćnici. Posjetitelji direktno postavljaju pitanja tražilici koja ih direktno usmjerava na željeni proizvod. A što će posjetitelji brže i lakše doći do željenog proizvoda, to su veći izgledi da će i nešto kupiti. 

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter