Blog
Više od 250 besplatnih članaka i savjeta za poboljšanje poslovanja vaše web trgovine
Kako izgleda prosječna online kupovina
50.000 narudžbi mjesečno zaprime webshopovi koje smo izradili za naše klijente. Na osnovu tih podataka napisali smo detaljan vodič u kojem seciramo jednu online kupovinu.

WRA 2022 | 9 nagrada za Markerove webshopove
Web Retailer Award 2022 natjecanje je okupilo 361 web trgovinu iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Najboljih 58 osvojilo je posebne nagrade, a čak 9 njih su webshopovi iz naše radionice.

Kako pisati blog za webshop
Kako izgraditi povjerenje sa čitateljima, a da im ne postanete naporni? Jesu li jednostavnost i friendly ton ono čime ćete ih osvojiti ili je bloganje puno kompliciranije? Odgovore potražite ovdje.

Transakcijski emailovi: uključite autopilot i ciljano salijećite kupce emailovima koje neće moći odbiti
Svjesni smo da većina ne voli email marketing zbog određenih emailova koji nas svakodnevno dočekuju u online sandučiću. A što kada bi postojali automatizirani emailovi koji se šalju samo kada korisnici "aktiviraju postavljene okidače" na web stranici?

5 savjeta za opis webshop proizvoda
Naučite kako napisati opis proizvoda pomoću kojih ćete svoju ponudu na webshopu učiniti neodoljivom.

Detaljno o kolačićima i kako raditi digitalni marketing bez njih
S ukidanjem kolačića treće strane, priča o ovim sićušnim datotekama ponovno je postala aktualna. Što su točno kolačići, koje vrste postoje i kako će izgledati digitalno oglašavanje bez njih. Sve je u ovom detaljnom vodiču.

SEO je strategija dugoročnog web prometa i profita.
SEO je proces ili online marketing strategija koja za cilj ima bolji Google ranking. SEO (Search Engine optimization) na hrvatski prevodimo kao ‘Optimizacija za tražilice’.

Zakači & Vozi eCommerce: Kako dalje u cookieless marketing eri
Ima li smisla ulagati u nove, brže, jače verzije eCommerce iskustava, na tržištu koje još uvijek, proizvode naručene online, želi platiti pouzećem?

“Ako nemaju kruha, nek’ jedu kolačiće.” A što kada nestanu i kolačići?
Kao da promjene u svijetu praćenje online aktivnosti (novi GA 4), nisu bile dovoljne. Sada je već došlo vrijeme da ozbiljnije pristupimo temi Cookieless Marketinga ili ukidanju kolačića treće strane.

Zašto bi itko u jednom shoppingu obišao 25 trgovina i probao 150 cipela
Naš Ivica bio je gost dvadeset devete epizode Prodajnog Mindseta emitirane 12. travnja 2022. godine.
