Poslovni časopis Lider i web agencija Marker o trendovima u internetskoj trgovini
Direktor tvrtke Marker d.o.o. Ivica Kruhek u novom broju Lidera, jednog od najutjecajnijih, najuglednijih i najčitanijih poslovnih časopisa u Hrvatskoj, govori o internetskom trgovanju i digitalnim trgovinama kao neizbježnim dijelom suvremenog poslovanja.
- Za razliku od klasične, offline trgovine, u digitalnom trgovanju kupac može mnogo lakše provjeriti sve podatke, pri čemu konkurencija nije udaljena dvadeset minuta vožnje automobilom, nego jednim klikom. Prema tome, trgovci bi se trebali pobrinuti da njihova internetska trgovina ponudi najbolje opise proizvoda, da fotografijama ili videom prikažu proizvode iz više kutova, pojednostavne naručivanje, odgovore na što više pitanja koja bi kupac mogao imati te osiguraju dostupnost korisničke podrške. Samo tako posložene internetske trgovine zadobit će povjerenje kupaca i potaknuti narudžbu proizvoda - kaže, između ostaloga, Ivica Kruhek za Lider.
"Kupac informiraniji od trgovca!"
Novinarka Valentina Starečvić u članku pod nazivom “Zamke i udice digitalnih trgovina” prenosi kako digitalno trgovanje nije toliko različito od uobičajenoga, no ono što se promijenilo je - ponašanje kupaca.
Danas je, prenosi novinarka riječi direktora Markera, kupac često informiraniji od trgovca u fizičkoj trgovini, što su omogućili upravo digitalni kanali jer dobije sve detalje o proizvodu prije nego što ga kupi.
Prema riječima jednog od osnivača ove varaždinske tvrtke specijalizirane za izradu web trgovine, mnogi trgovci griješe kada zanemaruju svoje mrežne stranice ili internetske trgovine, ostajući izvan dosega kupaca koji pretražuju Internet prije odluke o kupnji.
Još je važnije da trgovci pametno povežu svoje klasične i online trgovine jer kupac danas očekuje jednako iskustvo i spektar povezanih informacija u online i offline svijetu. I vrsta robe koja se prodaje u internetskoj trgovini svakako će utjecati na rezultate, pojašnjava Ivica Kruhek za ovu, po mnogima, najkvalitetniju hrvatsku poslovnu tiskovinu.
Osluškivanje kupaca i pametan marketing
- To nije mnogo drugačije od stanja u fizičkim trgovinama, pa ako se prodaju brend ili traženi proizvod, put do kupaca bit će lakši, no vjerojatno će biti više problema s konkurencijom i teže će se pokazati posebnost u odnosu na druge. A ti drugi su važan dio usluge u sklopu digitalnoga trgovanja, koje često nisu pod kontrolom trgovca, poput naplate kreditnim karticama ili dostave. Tu je jako važno odabrati najbolje partnere i stalno provjeravati jesu li usluge na najvišoj razini jer kupac cijeli proces vidi kao priču u kojoj je za sve dobro i loše - odgovoran trgovac - poručuje Ivica Kruhek.
"Vrlo je važno da trgovci pametno povežu svoje klasične i online trgovine"
Kako bi se što bolje nosilo sa suparnicima na tržištu, prvi je korak, navodi se u Lideru, svakako razvoj kvalitetne internetske trgovine, što je, dodaje, poput temelja kuće. Ako su oni čvrsti, dodaje, lako će se sagraditi mnogo stabilnih katova.
- Posao ne staje nakon izrade internetske trgovine, tek tada zapravo počinje. Treba osluškivati kupce, pratiti njihove reakcije na ponudu proizvoda, akcije i promocije, stalo se prilagođavati i podizati razinu usluge. Pametnim marketingom važno je stvarati sadržaje za kupce u svim fazama kupovanja, od razmišljanja o problemu do održavanja odnosa i podrške nakon kupnje proizvoda. Treba zadržati i stare kupce ponudom programa vjernosti ili sličnim sustavima jer osvajanje novih sve je skuplje i teže, mnogim trgovcima i nedostižno - pojašnjava na kraju direktor Markera za utjecajni poslovni tjednik Lider.
Stoga, ako trebate web stranicu, na pravom ste mjestu.
Javite se Marker timu i promijenite s nama online poslovanje.
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...