Assistant Project Manager (m/ž)
Prijave otvorene do 3.8.2024.
Tko smo i što radimo u Markeru?
Marker d.o.o. je tvrtka specijalizirana za izradu složenijih eCommerce rješenja. Najčešće se to odnosi na izradu maloprodajnih i veleprodajnih web trgovina te eCommerce rješenja po mjeri. Web trgovine razvijamo na vlastitoj web shop platformi koja trenutno pokreće više od 180 domaćih i nešto inozemnih web shopova na kojima je stalno dostupno preko milijun proizvoda.
Projekti koje smo do sada izradili redovito su prepoznati od struke i publike kao najbolji te su osvojili brojne nagrade pozicionirajući nas kao najnagrađivaniju agenciju u Hrvatskoj.
S obzirom na to da su naši klijenti često vodeće domaće tvrtke, velika je šansa da si čuo/la za njih a možda i kupovao/la na njihovom web shopu.
Koga tražimo?
Kao Asistent Voditelja Projekata ili Asistentica Voditeljice Projekata u Markeru, vaša ključna uloga bit će podrška voditelju projekata u osiguravanju učinkovite komunikacije između svih sudionika na projektu (razvojni tim, klijent, menadžment) te usmjerenost na zadatke i aktivnosti kako bi se postigao zajednički cilj - uspješno dovršen projekt.
Vaše odgovornosti uključuju
- koordinacija razvojnog tima tijekom svih faza projekta, osiguravajući da svaki član ima potrebne informacije i materijale za obavljanje svojih zadataka
- praćenje vremenskog okvira projekata i asistencija u vođenju više velikih projekata i timova istovremeno
- održavanje komunikacije s klijentima, sudjelovanje na statusnim sastancima te pomoć u usklađivanju zahtjeva klijenata s raspisanim zadacima za tim
- pružanje podrške voditelju projekata u koordinaciji svih sudionika kako bi se osiguralo da su klijenti zadovoljni i da su projekti realizirani unutar zadanih vremenskih okvira i budžeta
- pružanje podrške voditelju projekata u postavljanju i vođenju projektnih aktivnosti, uključujući definiranje opsega, kvalitetu, planiranje, vremenske okvire, predviđanje rizika i upravljanje promjenama - sudjelovanje u izradi i upravljanju projektnom dokumentacijom
- izrada, organizacija i praćenje radnih naloga
- izvještavanje voditelja projekata o promjenama u opsegu, budžetu i drugim ključnim aspektima projekta
- priprema edukativnih materijala, uključujući pisanje uputa za korištenje isporučenih rješenja, snimanje video uputa te održavanje edukacija uživo ili putem online alata
Potrebna znanja i iskustva
- napredno znanje rada na računalu: internet preglednici, MS Office (Word, Excel), LibreOffice
- iskustvo rada u nekom CMS-u / web shop platformi
- minimalno dvije godine iskustva u IT sektoru ili/i iskustvo i napredna znanja vezana uz web tehnologije ili dugogodišnje iskustvo u vođenju projekata (ne nužno IT)
- proaktivnost (samoinicijativa)
- izuzetna razina odgovornosti
- ugodan i razgovijetan glas
- izvrsno usmeno izražavanje, opća kultura, aktivno slušanje
- prilagodljivost različitom tipu klijenata
- spremnost na timski rad, odgovornost u radu, želja za novim znanjima, strpljivost
- samostalnost u radu te rješavanje problema i primjedbi na profesionalan način
Prednosti
- odlične pismene i govorne vještine za hrvatski i engleski jezik
- poznavanje osnovnih web tehnologija HTML, CSS, JS
- poznavanje PHP ili sličnog server-side programskog jezika
- poznavanje obrade fotografija za web - iskustvo rada u CRM/Ticketing sustavu
- poznavanje osnovnih načela rada u ERP-u (radi čestih konekcija ERP-Web shop)
Što te čeka u Markeru?
- ugodna radna atmosfera
- edukacija (unutar i izvan firme)
- primanja sukladna znanju i iskustvu
- neformalna okupljanja i druženja
- mjesto rada je Varaždin (Poslovna zona Jalkovec) i/ili remote rad
Kako se prijaviti?
Prijaviti se možeš putem obrasca ili na [email protected].