Zatražite ponudu
putem online obrasca

5 razloga zašto moraš početi pisati poslovni blog

09. svibanj 2016.

Vrijeme potrebno za čitanje teksta: 6 min

Ako vodite malu (ili malo veću;)) tvrtku, šanse su da se pitate je li bloganje vrijedno vašeg vremena, truda i novaca. 

Odgovor je definitivno DA.

Redovito objavljivanje blog članaka na vašoj web stranici relativno je jednostavan i povoljan način kako povećati promet na web stranici i privući više potencijalnih kupaca.

Vjerojatno vodeća svjetska agencija na području inbound marketinga, agencija HubSpot, je napravila studiju o učinkovitosti pisanja bloga.

Prema toj studiji 57% tvrtki koji pišu blog stječu i kupce preko bloga. Čak 81% njih izjavilo je kako je njihov poslovni blog ključan za njihovo poslovanje, a važnost pisanja bloga prepoznali su i mnogi vodeći hrvatski eCommerce stručnjaci.

Ako se i dalje pitate čemu služi blog i kako to sve skupa funkcionira, nastavite čitati ovaj blog (!), jer vam donosimo pet pozitivnih učinaka pisanja bloga za vaše poslovanje.

1. Blog privlači posjetitelje na web stranicu i ključan je za SEO

Uzmite trenutak i razmislite na koji način novi posjetitelji mogu doći na vašu web stranicu.

  • mogu direktno upisati vašu domenu u web preglednik, što znači da je to publika koja vas poznaje i oko koje se ne morate truditi. Ova publika vam neće donijeti više prometa kojeg želite.
  • možete privući nove posjetitelje preko kupljene mailing liste i nadati se kako će se neki od njih zainteresirati za to što im nudite. To NIKAKO nemojte raditi. Prikupljanje nečijih osobnih podataka kao što je email, bez dopuštenja osobe je ILEGALNO. A čak i da nije, neće biti učinkovito i bit će skupo.
  • možete platiti online oglasnu kampanju. To nije ilegalno, ali je jako skupo. I čim vam, ponestane novca, stat će i promet koji na taj način generirate.

Dakle kako uspješno i povoljno privući posjetitelje? Ukratko: uz pomoć blogova, društvenih mreža i tražilice. 

Google i druge tražilice prepoznaju kada je stranica redovito ažurirana s novim, svježim i kvalitetnim sadržajem. A blog je upravo taj sadržaj koji trebate.

 

Jer realno gledano, koliko puta ažurirate stranicu “O nama” ili drugi sadržaj. Rijetko.

Redovito objavljivanje blog članaka na vašoj web stranici daje Google tražilici i drugim tražilicama novi sadržaj koji one mogu indeksirati. Ako je sadržaj dobro napisan i optimiziran prema ključnim riječima, blog će vam stalno povećavati vidljivost u rezultatima tražilice.

Uz to sve, blog je odličan sadržaj kojim ćete povećati svoju prepoznatljivost na društvenim mrežama.

Svaki puta kada napišete blog, vi ste stvorili savršen sadržaj za dijeljenje na Facebooku, Twitteru, LinkedInu i drugim društvenim mrežama koje koristite.

Publika koja vas još ne poznaje, preko sadržaja kojeg će vidjeti na društvenim mrežama može se “zakačiti” za vaš brend

2. Blog je marketing koji ima dugoročnu i dodatnu vrijednost

Plaćeni oglas učinkovit je samo kada stvarno u njega ulažete novac.

Kvalitetan i dobro napisan blog je pak sadržaj koji vam može donositi leadove i privlačiti posjetitelje na vašu stranicu tjednima, mjesecima pa i godinama nakon što je napisan.

Pitate se kako?

Zamislite da počnete pisati blog. Prvo blog koji objavite ima skromnih 200 čitatelja i 10 leadova. U idućih nekoliko dana kroz društvene mreže i newsletter prikupite još 50 čitanja i 5 leadova.

Mislite kako je to sad stvarno to i kako je vaš blog sada ušao u fazu hibernacije?

Netočno.

Vaš blog se sada počinje indeksirati na Google tražilicama. To znači kako taj blog može u budućnosti donijeti još mnogo leadova i prometa.

Uzimimo za primjer blog koji mi pišemo ovdje u Markeru. 

Svaki mjesec prako Google Analyticsa pratimo čitanost bloga i vidimo da značajan dio prometa na blog svaki mjesec dolazi preko blogova starih nekoliko mjeseci ili čak godina.

Istu stvar primijetili smo i kod blogova koje pišemo za Klijente.

 

U ožujku i travnju ove godine je tako na blogu koji pišemo za Perfecta Dreams, najčitaniji blog “Uz ovih 5 prekrasnih priča za laku noć uspavajte svog mališana” koji smo napisali u listopadu 2015. godine! 

To znači da ovaj blog već mjesecima proizvodi leadove i privlači posjetitelje na Perfecta Dreams stranicu. 

Najbolje je da nakon što napišete takav blog, ne morate više raditi ništa. On radi za vas.

Naravno neće svaki blog postizati tako dobre učinke, ali što više blogova pišete veće su šanse da stvorite i takav. Naša procjena je kako će jedan od 10 blogova imati takav dugoročni učinak.

3. Blog pomaže pretvoriti posjetitelje leadove, a onda i u kupce

Kada privučete posjetitelje na vašu web stranicu, ono što želite je, naravno, što više posjetitelja pretvoriti u kupce. Odnosno želite ostvariti konverziju.

Katkad to ne treba biti kupnja, nego neka druga akciju koju želite da vaš posjetitelj napravi na vašoj stranici.

Ono što vam treba uz svaki blog post je dobro optimizirani poziv na akciju ili CTA gumb (call-to-action).

Preko CTA gumba vi posjetiteljima možete nuditi i besplatne e-knjige, besplatne dokumente, webinare  i slično i na taj način od posjetitelja skupljati informacije.

Svaki blog kojeg pišete na kraju bi trebao imati CTA gumb. Na taj način se posjetitelji pretvaraju u leadove što je važno za prodaju.

 

Važno je imati na umu kako neće svaki posjetitelj postati lead ili kupac.

Nemoguće je ostvariti 100-postotne konverzije. Ono što možete je redovito objavljivati blogove i uz njih stavljati dobro osmišljene CTA gumbe.

I stalno ih optimizirati i prilagođavati.

4. Kroz blog gradite autoritet u svojoj branši

Bez obzira na to imate li malu ili veliku tvrtku, pružajući vrijedne i korisne informacije na vašem blogu možete izgraditi autoritet u svojoj branši i time osvojiti povjerenje kupaca.

S vremenom, potencijalni će kupci znati da na vašem blogu mogu naći korisne i informativne sadržaje, a kada će vam se obraćati za savjet veća je šansa i da postanu vaši kupci.

Najbolji poslovni blogovi trude se odgovoriti na pitanja koja imaju njihovi kupci. Ako stalno stvarate sadržaja koji je koristan vašim potencijalnim kupcima time gradite autoritet u njihovim očima. 

 

To ne znači kako će čitatelj bloga, odmah nakon čitanja ići kupiti vaš proizvod, ali veća je šansa da vas u budućnosti nagradi kupnjom jer mu pomažete.

Primjerice, ako imamo osobu koja još ne razmišlja o kupnji novog madraca (ali kad tada će ga trebati kupiti) veća je šansa da će ići po novi madrac baš k vama, ako je na vašem blogu pročitala Kako održavati madrac, Kako produžiti vijek trajanja madraca, Što učiniti sa starim madracem i tako dalje.

Pokazuje se kako će kupci radije kupnjom nagraditi brend koji im pomaže i savjetima brine za njihove potrebe i odgovara na njihova pitanja. A to je ono što i vi možete činiti kroz blog.

5. Blog je prilika za povezivanje s kupcima

Pisanje bloga je odlična prilika za povezivanje i izgradnju dugoročne veze sa svojim potencijalnim kupcima,

To možete postići tako da ih na kraju bloga potaknete da razgovor, pozovete ih da vam se jave povratno s komentarima i pitanjima. 

Na njihova pitanja naravno morate odgovarati, a ne ih ostaviti da vise u zraku. Na taj način stvarno ćete početi komunicirati s vašom publikom i doznati što ih zanima i na koji način razmišljaju. 

 

S druge strane, vaša publika će s teći dojam da je vaš brend prijateljski i pristupačan što će ojačati njihovo povjerenje u vas i povećati šansu da postanu vaši kupci.

Uz to, kroz blog možete pokazati svoju opušteniju i ležerniju stranu vašeg brenda i poslovanja i dati osobnost vašem brendu.

***

Sad kad smo to sve napisali možemo samo ponoviti misao s početka priče - pisanje bloga jednostavno ima smisla.

Uz minimalan napor i ulaganja, kroz pisanje bloga možete izgraditi kredibilitet, povećati vidljivost svojeg brenda na tražilicama, povećati promet na web stranici i graditi odnos s potencijalnim, ali i sadašnjim kupcima.

Zato počnite pisati blog još danas. Čim prije počnete, prije ćete početi generirati leadove ;)

Ako nemate vremena za blog ili trebate savjet oko pisanja, slobodno nam se javite.

Naš content tim može pomoći ;)

Zatražite pomoć oko pisanja bloga

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

izrada web shopa eu

Izradite svoj web shop uz bespovratna sredstva EU fondova

Vrijeme je za izradu nove web stranice ili web trgovine. Počnite pisati projekte jer iz EU fondova možete povući do čak 100.000,00 kuna za svoj e-commerce projekt.

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter