Zagorje-Tehnobeton: predstavljamo nove web stranice regionalnog građevinskog lidera
Web stranice su ogledalo poduzeća - jedna od često korištenih fraza u današnjim poslovnim krugovima. Ako pogledate kako izgledaju web adrese jednog IBM-a, Applea ili Mercedes-Benza, nije teško doći do zaključka kako one na neki način reflektiraju poslovnu filozofiju poduzeća koji stoje iza njih.
Cilj je osim pružanja stimulativnog prodajnog okruženja i dobrog informativnog kanala, i ostavljanje dobrog dojma.
Kada primjerice idete prvi puta na poslovni razgovor, jednostavno želite svojom pojavom i prezentacijom oduševiti budućeg poslodavca kako bi vas on zaposlio.
U odnosu prodavač-kupac pristup je identičan - apsolutno sve je važno, posebice mjesto prvog susretna koje na internetu ne treba nikako zanemarivati. S razlogom, budući da u virtualnim vodama jednostavno ne postoji drugačiji način stjecanja dojma osim onog koji se dobije na temelju web stranice.
Budući da je u životu takve koncepte najbolje objasniti na konkretnim primjerima, pokušat ćemo u nastavku opisati što smo napravili po pitanju prijekopotrebnog redizajna stranice gpzagorje.hr kako bi ogledalo te uspješne građevinske kompanije uveli u 21. stoljeće i napravili produženu ruku poznatog regionalnog brenda. Krenimo od početka.
Ovo su stranice Zagorje-Tehnobetona prije nego smo mi krenuli u njihov redizajn te nakon što smo implementirali svoju viziju modernog web mjesta jedne velike građevinske tvrtke:
Kada sve ove točke spojili u jednu, osnovna premisa redizajna bila je gomilu informaciju koje bi zanimale jednog klijenta sistematizirati tako da ih klijent može instantno uočiti, brzo pristupiti njima i konzumirati u multimedijskom okruženju koje priliči današnjim vremenima.
Treba naglasiti kako je Zagorje-Tehnobeton iznimno veliko poduzeće koje ima iznimno širok segment poslovanja tako da je bio izazov sve te informacije za potencijalne klijente dovoljno dobro i jasno istaknuti.
Vjerujemo kako ćete se složiti s nama kada kažemo da smo u tome uspjeli.
Kao dokaze, napravit ćemo izravne usporedbe kako se na starim stranicama pristupalo sadržaju, a kako se to sada radi na novima.
Pregled referenci za visokogradnju (prije)Problemi kod stare stranice za prikaz referenci:
| Pregled referenci za visokogradnju (poslije)S novom strukturom uveli smo sljedeće elemente:
Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Visokogradnja |
Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (prije)Problemi sa starim izbornikom podkategorija:
|
Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (poslije)S novom strukturom padajućeg izbornika postigli smo sljedeće:
Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Betonska galanterija |
Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (prije)Problemi kod stare stranice za prikaz novosti:
|
Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (poslije)S novom strukturom stranice uveli smo sljedeće elemente:
Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Novosti |
Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li vi možda nezadovoljni s organizacijom sadržaja na svojoj web stranici?
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...