Zatražite ponudu
putem online obrasca

Zagorje-Tehnobeton: predstavljamo nove web stranice regionalnog građevinskog lidera

12. kolovoz 2013.

Web stranice su ogledalo poduzeća - jedna od često korištenih fraza u današnjim poslovnim krugovima. Ako pogledate kako izgledaju web adrese jednog IBM-a, Applea ili Mercedes-Benza, nije teško doći do zaključka kako one na neki način reflektiraju poslovnu filozofiju poduzeća koji stoje iza njih.

Cilj je osim pružanja stimulativnog prodajnog okruženja i dobrog informativnog kanala, i ostavljanje dobrog dojma.

Kada primjerice idete prvi puta na poslovni razgovor, jednostavno želite svojom pojavom i prezentacijom oduševiti budućeg poslodavca kako bi vas on zaposlio.

U odnosu prodavač-kupac pristup je identičan - apsolutno sve je važno, posebice mjesto prvog susretna koje na internetu ne treba nikako zanemarivati. S razlogom, budući da u virtualnim vodama jednostavno ne postoji drugačiji način stjecanja dojma osim onog koji se dobije na temelju web stranice.

Budući da je u životu takve koncepte najbolje objasniti na konkretnim primjerima, pokušat ćemo u nastavku opisati što smo napravili po pitanju prijekopotrebnog redizajna stranice gpzagorje.hr kako bi ogledalo te uspješne građevinske kompanije uveli u 21. stoljeće i napravili produženu ruku poznatog regionalnog brenda. Krenimo od početka.

Ovo su stranice Zagorje-Tehnobetona prije nego smo mi krenuli u njihov redizajn te nakon što smo implementirali svoju viziju modernog web mjesta jedne velike građevinske tvrtke:

gpzagorje.hr - stara web stranica

gpzagorje.hr - nova web stranica

Što smo zatekli?

  • Zastarjelu strukturu sadržaja
  • Otežana navigacija
  • Manjak preglednosti sadržaja
  • Ograničene mogućnosti uređivanja sadržaja
  • Smanjena interaktivnost
  • Nemogućnost stranice da se pozicionira na Googleu

Što smo željeli postići?

  • Dobru sistematizaciju referenci
  • Dobru multimedijsku prezentaciju referenci
  • Sistematizaciju kontakt obrazaca
  • Intuitivnost navigacije
  • Moderan dizajn

Kada sve ove točke spojili u jednu, osnovna premisa redizajna bila je gomilu informaciju koje bi zanimale jednog klijenta sistematizirati tako da ih klijent može instantno uočiti, brzo pristupiti njima i konzumirati u multimedijskom okruženju koje priliči današnjim vremenima.

Treba naglasiti kako je Zagorje-Tehnobeton iznimno veliko poduzeće koje ima iznimno širok segment poslovanja tako da je bio izazov sve te informacije za potencijalne klijente dovoljno dobro i jasno istaknuti.

Vjerujemo kako ćete se složiti s nama kada kažemo da smo u tome uspjeli.

Kao dokaze, napravit ćemo izravne usporedbe kako se na starim stranicama pristupalo sadržaju, a kako se to sada radi na novima. 

 

Pregled referenci za visokogradnju (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz referenci:

  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje bilo kakvo rangiranje na Googleu
  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost referenci
  • Previše nepotrebnih elemenata sa strane što guši preglednost

Pregled referenci za visokogradnju (poslije)

S novom strukturom uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije reference
  • Zasebna url adresa za svaku referencu u svrhu ostvarivanja boljeg ranga na Googleu
  • Struktura u dva stupca zbog bolje preglednosti i "čišće" prezetacije

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Visokogradnja

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (prije)

Problemi sa starim izbornikom podkategorija:

  • Preveliki format izbornika koji prekriva preveliki prostor stranice
  • Nepotrebni opisi svake opcije
  • Neresponzivnost zbog zastarjele tehnologije

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (poslije)

S novom strukturom padajućeg izbornika postigli smo sljedeće:

  • Preglednost podkategorija
  • Malo zauzeće površine stranice
  • Responzivnost

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Betonska galanterija

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz novosti:

  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost novosti
  • Manjak kratkog opisa pojedine novosti
  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje rangiranje na Googleu

 

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (poslije)

S novom strukturom stranice uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije novosti
  • Zasebna url adresa za svaku novost što omogućuje ostvarivanje ranga na Googleovim rezultatima pretrage
  • Kratak opis svake novosti u svrhu kvalitetnijeg informiranja

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Novosti 

 

Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li vi možda nezadovoljni s organizacijom sadržaja na svojoj web stranici?

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Pripremite web shop za božićnu kupovinu

Je li vaš web shop spreman za blagdansku ludnicu? Kupci sigurno jesu!

Blagdansko razdoblje je vrijeme u kojem svaki online trgovac može povećati online promet i prodaju. No da bi postigli poslovne ciljeve, trebate se i dobro pripremiti. Evo 8 božićnih savjeta koji će obični web shop pretvoriti u najljepši božićni izlog s hrpom privlačnih darova.  

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter