Zagorje-Tehnobeton: predstavljamo nove web stranice regionalnog građevinskog lidera

12. kolovoz 2013.

Web stranice su ogledalo poduzeća - jedna od često korištenih fraza u današnjim poslovnim krugovima. Ako pogledate kako izgledaju web adrese jednog IBM-a, Applea ili Mercedes-Benza, nije teško doći do zaključka kako one na neki način reflektiraju poslovnu filozofiju poduzeća koji stoje iza njih.

Cilj je osim pružanja stimulativnog prodajnog okruženja i dobrog informativnog kanala, i ostavljanje dobrog dojma.

Kada primjerice idete prvi puta na poslovni razgovor, jednostavno želite svojom pojavom i prezentacijom oduševiti budućeg poslodavca kako bi vas on zaposlio.

U odnosu prodavač-kupac pristup je identičan - apsolutno sve je važno, posebice mjesto prvog susretna koje na internetu ne treba nikako zanemarivati. S razlogom, budući da u virtualnim vodama jednostavno ne postoji drugačiji način stjecanja dojma osim onog koji se dobije na temelju web stranice.

Budući da je u životu takve koncepte najbolje objasniti na konkretnim primjerima, pokušat ćemo u nastavku opisati što smo napravili po pitanju prijekopotrebnog redizajna stranice gpzagorje.hr kako bi ogledalo te uspješne građevinske kompanije uveli u 21. stoljeće i napravili produženu ruku poznatog regionalnog brenda. Krenimo od početka.

Ovo su stranice Zagorje-Tehnobetona prije nego smo mi krenuli u njihov redizajn te nakon što smo implementirali svoju viziju modernog web mjesta jedne velike građevinske tvrtke:

gpzagorje.hr - stara web stranica

gpzagorje.hr - nova web stranica

Što smo zatekli?

  • Zastarjelu strukturu sadržaja
  • Otežana navigacija
  • Manjak preglednosti sadržaja
  • Ograničene mogućnosti uređivanja sadržaja
  • Smanjena interaktivnost
  • Nemogućnost stranice da se pozicionira na Googleu

Što smo željeli postići?

  • Dobru sistematizaciju referenci
  • Dobru multimedijsku prezentaciju referenci
  • Sistematizaciju kontakt obrazaca
  • Intuitivnost navigacije
  • Moderan dizajn

Kada sve ove točke spojili u jednu, osnovna premisa redizajna bila je gomilu informaciju koje bi zanimale jednog klijenta sistematizirati tako da ih klijent može instantno uočiti, brzo pristupiti njima i konzumirati u multimedijskom okruženju koje priliči današnjim vremenima.

Treba naglasiti kako je Zagorje-Tehnobeton iznimno veliko poduzeće koje ima iznimno širok segment poslovanja tako da je bio izazov sve te informacije za potencijalne klijente dovoljno dobro i jasno istaknuti.

Vjerujemo kako ćete se složiti s nama kada kažemo da smo u tome uspjeli.

Kao dokaze, napravit ćemo izravne usporedbe kako se na starim stranicama pristupalo sadržaju, a kako se to sada radi na novima. 

 

Pregled referenci za visokogradnju (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz referenci:

  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje bilo kakvo rangiranje na Googleu
  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost referenci
  • Previše nepotrebnih elemenata sa strane što guši preglednost

Pregled referenci za visokogradnju (poslije)

S novom strukturom uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije reference
  • Zasebna url adresa za svaku referencu u svrhu ostvarivanja boljeg ranga na Googleu
  • Struktura u dva stupca zbog bolje preglednosti i "čišće" prezetacije

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Visokogradnja

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (prije)

Problemi sa starim izbornikom podkategorija:

  • Preveliki format izbornika koji prekriva preveliki prostor stranice
  • Nepotrebni opisi svake opcije
  • Neresponzivnost zbog zastarjele tehnologije

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (poslije)

S novom strukturom padajućeg izbornika postigli smo sljedeće:

  • Preglednost podkategorija
  • Malo zauzeće površine stranice
  • Responzivnost

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Betonska galanterija

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz novosti:

  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost novosti
  • Manjak kratkog opisa pojedine novosti
  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje rangiranje na Googleu

 

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (poslije)

S novom strukturom stranice uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije novosti
  • Zasebna url adresa za svaku novost što omogućuje ostvarivanje ranga na Googleovim rezultatima pretrage
  • Kratak opis svake novosti u svrhu kvalitetnijeg informiranja

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Novosti 

 

Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li vi možda nezadovoljni s organizacijom sadržaja na svojoj web stranici?

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics