Zagorje-Tehnobeton: predstavljamo nove web stranice regionalnog građevinskog lidera

12. kolovoz 2013.

Web stranice su ogledalo poduzeća - jedna od često korištenih fraza u današnjim poslovnim krugovima. Ako pogledate kako izgledaju web adrese jednog IBM-a, Applea ili Mercedes-Benza, nije teško doći do zaključka kako one na neki način reflektiraju poslovnu filozofiju poduzeća koji stoje iza njih.

Cilj je osim pružanja stimulativnog prodajnog okruženja i dobrog informativnog kanala, i ostavljanje dobrog dojma.

Kada primjerice idete prvi puta na poslovni razgovor, jednostavno želite svojom pojavom i prezentacijom oduševiti budućeg poslodavca kako bi vas on zaposlio.

U odnosu prodavač-kupac pristup je identičan - apsolutno sve je važno, posebice mjesto prvog susretna koje na internetu ne treba nikako zanemarivati. S razlogom, budući da u virtualnim vodama jednostavno ne postoji drugačiji način stjecanja dojma osim onog koji se dobije na temelju web stranice.

Budući da je u životu takve koncepte najbolje objasniti na konkretnim primjerima, pokušat ćemo u nastavku opisati što smo napravili po pitanju prijekopotrebnog redizajna stranice gpzagorje.hr kako bi ogledalo te uspješne građevinske kompanije uveli u 21. stoljeće i napravili produženu ruku poznatog regionalnog brenda. Krenimo od početka.

Ovo su stranice Zagorje-Tehnobetona prije nego smo mi krenuli u njihov redizajn te nakon što smo implementirali svoju viziju modernog web mjesta jedne velike građevinske tvrtke:

gpzagorje.hr - stara web stranica

gpzagorje.hr - nova web stranica

Što smo zatekli?

  • Zastarjelu strukturu sadržaja
  • Otežana navigacija
  • Manjak preglednosti sadržaja
  • Ograničene mogućnosti uređivanja sadržaja
  • Smanjena interaktivnost
  • Nemogućnost stranice da se pozicionira na Googleu

Što smo željeli postići?

  • Dobru sistematizaciju referenci
  • Dobru multimedijsku prezentaciju referenci
  • Sistematizaciju kontakt obrazaca
  • Intuitivnost navigacije
  • Moderan dizajn

Kada sve ove točke spojili u jednu, osnovna premisa redizajna bila je gomilu informaciju koje bi zanimale jednog klijenta sistematizirati tako da ih klijent može instantno uočiti, brzo pristupiti njima i konzumirati u multimedijskom okruženju koje priliči današnjim vremenima.

Treba naglasiti kako je Zagorje-Tehnobeton iznimno veliko poduzeće koje ima iznimno širok segment poslovanja tako da je bio izazov sve te informacije za potencijalne klijente dovoljno dobro i jasno istaknuti.

Vjerujemo kako ćete se složiti s nama kada kažemo da smo u tome uspjeli.

Kao dokaze, napravit ćemo izravne usporedbe kako se na starim stranicama pristupalo sadržaju, a kako se to sada radi na novima. 

 

Pregled referenci za visokogradnju (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz referenci:

  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje bilo kakvo rangiranje na Googleu
  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost referenci
  • Previše nepotrebnih elemenata sa strane što guši preglednost

Pregled referenci za visokogradnju (poslije)

S novom strukturom uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije reference
  • Zasebna url adresa za svaku referencu u svrhu ostvarivanja boljeg ranga na Googleu
  • Struktura u dva stupca zbog bolje preglednosti i "čišće" prezetacije

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Visokogradnja

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (prije)

Problemi sa starim izbornikom podkategorija:

  • Preveliki format izbornika koji prekriva preveliki prostor stranice
  • Nepotrebni opisi svake opcije
  • Neresponzivnost zbog zastarjele tehnologije

 

Pregled podkategorija putem glavnog izbornika (poslije)

S novom strukturom padajućeg izbornika postigli smo sljedeće:

  • Preglednost podkategorija
  • Malo zauzeće površine stranice
  • Responzivnost

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Betonska galanterija

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (prije)

Problemi kod stare stranice za prikaz novosti:

  • Sitne fotografije i struktura liste što smanjuje preglednost i uočljivost novosti
  • Manjak kratkog opisa pojedine novosti
  • Cijela stranica na jednoj url adresi što onemogućuje rangiranje na Googleu

 

 

Prikaz novosti vezanih uz poslovanje (poslije)

S novom strukturom stranice uveli smo sljedeće elemente:

  • Veće slike u svrhu bolje prezentacije novosti
  • Zasebna url adresa za svaku novost što omogućuje ostvarivanje ranga na Googleovim rezultatima pretrage
  • Kratak opis svake novosti u svrhu kvalitetnijeg informiranja

Pogledajte ovdje: Zagorje-Tehnobeton / Novosti 

 

Kakvi su vaši dojmovi? Jeste li vi možda nezadovoljni s organizacijom sadržaja na svojoj web stranici?

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...