Zgrabi znanje na dva dana znanja: 3. Konferencija o web prodaji

Vrijeme čitanja: 5 min
01. ožujak 2018.

Ako planirate otvoriti web shop ili već prodajete online mi znamo gdje ćete dočekati proljeće - u zagrebačkom hotelu Sheraton. 

U utorak 20. i srijedu 21. ožujka od 9 do 16 sati 10 predavača na 3. Konferenciji o web prodaji u organizaciji Mape znanja pokrit će sve važne segmente s kojima trebate biti upoznati ako se želite otisnuti u svijet internet prodaje

Predavači koje okuplja Mapa znanja nisu teoretičari već ljudi iz struke koji e-commerce žive svaki dan, a teme koje će obraditi su sljedeće: 

  • Omnichanelling – višekanalna prodaja
  • Odnosi s kupcima
  • Strategija digitalnog marketinga za ecommerce
  • Najčešće SEO pogreške u web prodaji
  • Kako iskoristiti društvene mreže u web prodaji
  • Digitalne funkcionalnosti – od korisnika do proizvoda
  • Cross border
  • Optimizacija konverzija u web prodaji
  • Višekanalni remarketing za ecommerce
  • Google Analytics, Kako mjeriti uspješnost web trgovine
  • Case study Rukometno ludilo 
  • Pravni aspekti web trgovine

Sve što trebate znati: od odnosa s kupcima preko Facebooka do papirologije

Konferencija će trajati puna dva dana, a čak dva predavanja održat će i Markerovac Ivica Kruhek. Ako ne znate što znače svi ovi termini, pročitajte kratki tekst predavanja 

Omnichanelling – višekanalna prodaja (Ivica Kruhek, Marker)

Ivica Kruhek govorit će o omnichannelingu

Kupcima je svejedno dobivaju li informacije online  ili direktno u fizičkoj trgovini. Oni žele jedinstveno korisničko iskustvo bez obzira koji kanal koriste za kupovinu ili komunikaciju s brandom. Na ovom predavanju saznat ćete što sve možete dodati svom web shopu kako bi ispunili očekivanja kupaca. 

Odnosi s kupcima (Nina Jocić, Universal McCann)

Kako u slučaju webshopova obično sav fokus usmjerimo na brojčane pokazatelje i uspjehe, često se dogodi da ključni faktor za uspjeh nenamjerno stavimo u drugi plan. Na ovom predavanju ćemo se podsjetiti zašto je bitno veliki dio pozornosti usmjeriti i na odnose s kupcima, te na koji način to možemo najefikasnije organizirati. Uz ključne faktore koji utječu na zadovoljstvo kupca, usmjerit ćemo se dijelom i na segmente koje moramo detaljno obraditi kako bismo do minimuma smanjili potrebu za kriznom komunikacijom. 

Strategija digitalnog marketinga za ecommerce (Ivo Novak, Degordian)

Ako želimo povećati prodaju, potrebno je doći do pravog potrošača, u pravo vrijeme, s pravom porukom. U ovom predavanju naglasak je na kontinuiranom pristupu digitalnom oglašavanju i marketingu u e-commerceu s ciljem povećanja prodaje.

Uz povećanje prodaje naravno bitno je držati što manje troškove oglašavanje. Pričat ćemo o tome kako spojiti sve elemente digitalnog marketinga (društvene mreže, video i bannere, tražilice, web analitika i optimizacija…) u smislenu cjelinu te kako evaluirati uspješnost tih aktivnosti da bismo povećali prodaju u web-trgovini

Najčešće SEO pogreške u web prodaji (Marko Pačar, Degordian)

Razvoj kvalitetnog web shopa koji bilježi konstantan rast prihoda ponajviše ovisi o dobroj optimizaciji različitih prodajnih i promotivnih kanala među kojima se posebno ističe optimizacija prometa s tražilica.

Poznato je da je SEO "sveti gral" uspješnih prodajnih web stranica, pogotovo u web prodaji, ali iskustvo pokazuje da web shopovi pokazuju neke učestale nedostatke čijim bi se uklanjanjem značajno mogla poboljšati njihova optimizacija. Ovo predavanje će pokazati koje su to pogreške, kako ih možete ukloniti i kako će se to odraziti na vaše poslovanje.

Kako iskoristiti društvene mreže u web prodaji (Nina Jocić, Universal McCann)

Pametnim korištenjem društvenih mreža postat ćete vidljiviji i tako omogućiti potencijalnim klijentima da vas pronađu te počnu koristiti vaše usluge.
Trebate li biti prisutni na svim društvenim mrežama? Kako izabrati najbolju društvenu mrežu s obzirom na ciljnu skupinu? Tko je vaša ciljana skupina? Kako je targetirati? Kako mjeriti ulaganja u društvene mreže?

Digitalne funkcionalnosti – od korisnika do proizvoda (Anamarija Vujaklija i Belizar Karlović, Njuškalo)

U izlaganju ćemo proći kroz proces razvoja proizvoda – od inicijalne ideje koja dolazi od samih korisnika ili iz potrebe unaprijeđenja poslovnih procesa, do samog istraživanja i razvoja ideje te posljedično i njene implementacije te daljnjih optimizacija.

Cross border (Ivica Kruhek, Marker)

Sve veći broj trgovaca razmišlja o prodaji svojih proizvoda na tržištima izvan Republike Hrvatske. Često ne znaju od kuda krenuti, kako se pripremiti i što očekivati.

O zahvatima koji su potrebni da biste svoju web trgovinu prilagodili za prodaju na stranim tržištima, regulativi i smjerovima EU u kontekstu stvaranja jedinstvenog digitalnog tržišta poslušajte na ovom predavanju.

Optimizacija konverzija u web prodaji - kako izvući više od posjetitelja (Marko Pačar, Degordian)

U web prodaji, nerijetko se susrećemo da i neki iznimno optimizirani web shopovi imaju stopu konverzija koja iznosi 1-2 posto. To znači da na svako sto posjetitelja, tek jedan ili dva zaista obave kupovinu.

Jasno je, stoga, da je fokus na optimizaciju konverzija i povećanje postotka konvertiranja od ključnog interesa svakog vlasnika web shopa, a čak i najmanje povećanje može značiti veliku razliku u profitabilnosti i poslovnom potencijalu.

Predavanje će pokazati koji su to koraci koje svi vlasnici web shopova mogu poduzeti kako bi poboljšali  iskustvo korisnika i kvalitetu informiranja posjetitelja te tako pozitivno utjecali na povećanje broja i stope konverzija.

Višekanalni remarketing za ecommerce (Hrvoje Pilić, Degordian)

Činjenica je da velika većina posjetitelja ne kupuje na vašem webshopu. Na ovom predavanju ćete saznati kako to promijeniti i kako utjecati na te posjetitelje koristeći moderne remarketing strategije.

Kako se možete obratiti ljudima koji su pred odlukom o kupnji? Kako se možete obratiti ljudima koji su već kupovali kod vas? Kako postaviti višekanalnu strategiju remarketinga u e-commerceu (search, display, video, social)?

Kako oblikovati remarketing scenarije? Kako na optimalan način skalirati remarketing oglašavanje na sve proizvode koje želite - od 1-1000+ proizvoda? Kako personalizirati komunikaciju i obraćati se ljudima 1 na 1? Kako raditi cross-selling i up-selling kroz remarketing

Google Analytics:  Kako mjeriti uspješnost web trgovine (Dubravko Blaće)

Tko kupuje na mojoj web trgovini? Od kuda dolaze kupci? Koliko vremena prolazi od prve posjete do kupnje? Je li moj checkout proces prekompleksan pa kupci odustaju na nekom koraku?

Analizu uspješnosti web trgovine rade svi - od malog obrtnika koji preko weba prodaje med, do najvećih trgovaca poput Amazona.

Na ovom predavanju dobit ćete kratak uvid u svijet web analize i saznati na koji način mjeriti uspješnost web trgovine koristeći besplatni alat Google Analytics te koja su prava pitanja za postaviti prilikom analize vaše web trgovine.

Case study Rukometno ludilo (Mario Pintar, Hangar 18)

Nema boljeg načina nego učiti na primjerima 

Pravni aspekti web trgovine (Tatjana Salopek, odvjetnica)

Web trgovina je poseban oblik trgovine reguliran nizom specifičnih propisa,  a Salopek će u izlaganju nabrojiti navažnije propise i odredbe. 

Jedna zdrava rasprava: Primjeri web trgovina iz prakse

Uvijek je lakše kada nekog pitate "A kakvo je bilo tvoje iskustvo?". O otvaranju web trgovine na 3. Konferenciji o web prodaji pričat će voditelji Bazzara, Poklonime.hr i Qushina. 

I što još čekate?

Prijavite se na web konferenciju, a kad usvojite znanje javite se u Marker za izradu web shopa

Kotizacija je 2.300 kuna, a u cijenu nije uračunat PDV.

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics