Važnost brzine učitavanja web stranica za m-commerce

13. ožujak 2012.

Nije dovoljno samo imati web stranice prilagođene pregledu na mobilnim uređajima. Od najveće važnosti je da te stranice zadovolje očekivanja posjetitelja što se tiče brzine učitavanja.

Brzina, odnosno manjak iste faktor je koji korisnike često navodi da produže dalje u svojoj potrazi.

S različitim razinama performansi mobilnih uređaja i promjenjivom brzinom pristupa internetu, još važnija postaje činjenica da mobilne stranice moraju biti “lagane”.

Istraživanje koje je provedeno u Equation Research-u pokazuje da 71% korisnika očekuje da im se stranica na mobilnom uređaju učita jednako brzo kao i na stolnim računalima. Ipak, statistički podaci niže izuzetno su važni za m-commerce web stranice i svaki vlasnik web stranica, mobilnih ili ne, treba ih znati na pamet:

  • 74% korisnika napustit će stranice nakon čekanja na učitavanje od 5 sekundi
  • 57% korisnika naišlo je na neki od problema pri pristupu mobilnim stranicama
  • 46% korisnika neće se vratiti na mobilne stranice koje se sporo učitavaju

Prema istraživanju Aberdeen Group-a: “Dodatna sekunda učitavanja stranice smanjuje broj pregleda iste web stranice za 11%, za 16% se smanjuje zadovoljstvo korisnika i za 7% se umanjuje konverzija.” Za primjer, ako Vaša web stranica dnevno zarađuje 1,000 kn, to je gubitak od 25,000 kn godišnje za svaku dodatnu sekundu učitavanja.

Istraživanje Gomeza dodatno pokazuje da u slučaju smanjenja vremena učitavanja s osam na dvije sekunde, konverzija se povečala za 74%.

Pogledajte doljnu infografiku koju su pripremili Gomez i Akamai i ako ste vlasnik web stranice detaljno ju proučite.

Ako svoju postojeću ili buduću web stranicu želite ubrzati korisnicima mobilnih platformi
javite nam se na info@marker.hr ili 042/421-700

Vedran Vukovac, Marker d.o.o.

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...