Točka preokreta u Markeru i hrvatskom eCommerce tržištu

18. kolovoz 2021.

Ako pratite hrvatsku eCommerce scenu, vodite webshop ili tek razmišljate o pokretanju vlastite eCommerce priče, vjerojatno ste gledali ili barem čuli za Nominis podcast. 

Ako niste, recimo da je Nominis, kako se sami opisuju, podcast s članovima udruge eCommerce Hrvatska čiji je zadatak pokušati otkriti što motivira ljude koji su pokrenuli uspješne e-biznis projekte i koje vrijednosti jedan takav lider mora imati.

Jedan od takvih lidera je, prema mišljenju voditelja podcasta naš Ivica Kruhek. 

Kada smo već spomenuli voditelje, recimo kako su oni Marcel Majsan, predsjednik Udruge eCommerce Hrvatska i Saša Tenodi, profesor, NLP trener i voditelj najvećeg audio podcasta u regiji. 

Kroz 75 minuta dotaknuli su se 14 relevantnih tema, a Ivica je odgovorio i na 3 brzopotezna pitanja

Za sami početak, Sašu i Marcela je zanimala tajna Ivičinog dobrog izgleda. Ne želimo umanjivati točnost opservacija voditelja, ali možda #fashion, #beauty i #skincare ipak nisu teme zbog kojih ste došli do ovog bloga. 

Ono što vas vjerojatno puno više zanima je nastavak podcasta i priča o tom kako Marker bira klijente, kako se događaju promjene u firmi, zašto više (toliko aktivno) ne pišemo blogove, kako je pandemija utjecala na potražnju za eCommerce rješenjima itd. 

Pa krenimo redom. 

Kada je riječ o biranju klijenata, potrebno je pogledati unatrag, čak i prije razdoblja pandemije i napomenuti kako Marker zapravo konstantno profilira svog idealnog klijenta.

Nekada smo svoje resurse, know-how, vrijeme i fokus predavali i projektima poput izrada web stranica ili booking sustava. Danas (ili već neko vrijeme), ne. Naš fokus sada su isključivo custom eCommerce rješenja

Danas je naš idealan klijent netko tko želi kontinuirano ulagati u eCommerce kao najvažniji prodajni kanal. 

Interno, mi kontinuirano ulažemo u svoja znanja, tehnologije i procese. Logično je onda željeti istog takvog klijenta u partnerskom odnosu. Zar ne? 

S druge strane, tako zaokupljeni poboljšanjima, novim modulima, intuitivnijim UX-om i drugim stručnim temama, kako Ivica kaže, propuštamo ispitivati tržiše i primjećivati što se kod njega promijenilo. Primjer ovoga vidljiv je na slučaju jednog klijenta s kojim smo se susreli prije 7 godina i ponovno nedavno. U oba navrata on je od nas tražio izradu eCommerce rješenja i u oba navrata je za svoj upit od nas dobio ponudu, ali ponuda u nečemu nije bila ista.

Ponuda od prije 7 godina imala je 7 sastavnica, a ova nedavna ima 37 sastavnica.

U ovih 30 točaka razlike stane naš kontinuirani rad i sav napor koji ulažemo kako bi uvijek bili u toku s evolucijom eCommerce tržišta. 

Evolucija sa sobom nosi i neke žrtve.

Upravo tako, evolucijski i kroz kolateralne žrtve, bi mogli gledati i na iduću temu koju su Marcel i Saša pokrenuli, a tiči se naše blog sekcije. 

Ruku na srce, s više od 250 stručnih eCommerce tekstova, naša blog sekcija je i danas vjerojatno jedna od najvećih oaza znanja iz tog područja.

Ali potpuno je opravdana opaska koja ide na račun učestalosti naših blogova u zadnjih, nešto više od godinu i pol dana. 

U tom periodu, kao i prije, naš fokus je bio na klijentima, a zbog iznenadnosti i brzine kojom su se promjene događale, ispaštala je, u našem slučaju, naša blog sekcija. Ovo nije posipanje pepelom po glavi, ali možemo vam reći kako se Markerovi blogovi vraćaju. Bit će podjednako stručni i korisni, ali nešto fokusiraniji nego ovi prije "stanke". Baš kao i cijeli Marker. 

"Stanka" je dobrim djelom uvjetovana pandemijom, a pandemija je, svima je to već jasno, promijenila naše živote.

Pandemija je pogurala eCommerce revoluciju.

Odjednom je online svima zanimljiv kanal, eCommerce prestaje biti alternativa, veliki broj kupaca se prvi puta susreće s webshopom, a dobar dio njih ga nastavlja koristiti kao broj 1 način kupovine.

  • Koliko je pandemija stvarno utjecala na poslovanje
  • Kako Marker bira klijente
  • Kako se događaju promjene u firmi
  • Malo o hrvatskim web trgovcima
  • Koliko su trgovci pripremljeni kad kreću u izradu webshopa
  • Kako se nositi s promjenama i prigovorima
  • Koliko su web trgovci spremni na promjene
  • Kako izgleda idealni zaposlenik Markera
  • Koliko traje izrada webshopa
  • Što je najvažnije hrvatskim kupcima
  • Postoje li u Markeru procedure za klijente

i druge korisne informacije, slobodno otkrijte u videu podcasta koji se nalazi ispod. 

 

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...