Zašto bi itko u jednom shoppingu obišao 25 trgovina i probao 150 cipela
Iako su ga voditelji Prodajnog Mindseta (Saša Tenodi i Vedran Sorić), nazvali gospodarem, Ivica to za sebe ne bih nikada rekao. On je introvertirani programer koji je naučio svladati pritisak javnih izlaganja i danas dosta uspješno obavlja zadaću CEO-iranja Markerom.
Osim što je naučio kako funkcionirati pod pritiskom, obuzdati tremu i prezentirati pred 100 ljudi, prošlih 10 godina je proveo educirajući tržište o važnostima implementacije eCommerce rješenja u njihovo poslovanje.
Danas je situacija na tržištu drugačija. Danas kaže kako običan webshop više nije dovoljan, a budućnost vidi u omnichannelu odnosno, digitalizaciji online poslovanja. lli kako to naslov dočarava, u jednom shoppingu nitko neće obići hrpetinu trgovina i probati 150 pari cipela.
Na webshopu je to moguće i super jednostavno.
Gdje ćete u konačnici napraviti kupovinu, u omnichannel budućnosti to je manje bitno.
Kako Marker danas bira projekte, kako je Ivica nedavno prodajno flopnuo kod jedne klijentice i koliko puta su Vedran i Saša ponovili da je izvrstan gost - sve to možete saznati u videu ispod. Ili ne morate, sve je na vama.
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...