Kako se prijavljuju korisnici? Uvedite prijavu putem društvenih mreža i olakšajte svima život

Vrijeme čitanja: 4 min
06. ožujak 2017.

Koliko lozinka koristite? Pamtimo PIN na telefonu, pamtimo PIN debitne ili kreditne kartice i pamtimo lozinku za mail i Facebook.

Kada bi nas netko probudio usred noći sve bi ih kao iz topa ispalili. Polužmirećki bio čak mogli i nacrtati uzorak za otključavanje pametnog telefona. 

A možete li se sjetiti lozinke koju morate upisati kad online kupujete kino ulaznice? Ili lozinke koju ste upisali prilikom prijavljivanja u web shop na kojem ste jednom, prije tri mjeseca, naručili noćnu svjetiljku. 

Sigurni smo da je odgovor ne. I nadamo se da ne koristite istu lozinku na svakom mjestu gdje je trebate upisati. To vam je otprilike isto kao kad vaš deda nosi papirić s PIN-om u istom pretincu novčanika gdje mu je i kartica tekućeg računa.

Ako pak svaki put imate neku drugu lozinku za registraciju u ovaj ili onaj web shop ili portal sasvim smo sigurni da nemate pojma koja je. Čak i ako je slična.

I kada se želite ponovno prijaviti na takvo mjesto kreće onaj dosadni proces “ne mogu se sjetiti koja mi je lozinka” koji uključuje slanje nove lozinke na mail, pa klikanje linka za aktivaciju, ponovno mijenjanje lozinke… već ste mogli obaviti cijelu online kupovinu za to vrijeme.

Frustracija se javlja na “srednje jako”. 

Sudite po sebi - da da. To sve isto događa se i posjetiteljima vašeg web shopa. Pogotovo onima koji su već nešto kupili i prijavili se.

Trebam li ukinuti prijavljivanje na web shop?

Baza podataka korisnika izuzetno je bitna za online poslovanje i to nikad ne bi smjeli ukinuti. Mada vam se događa da se često, po nekoliko puta, prijavljuju isti korisnici. 

Podaci o kupcima pomažu vam da ih pratite: njihove kupovine, želje i navike, a imate i njihove kontakt podatke

Ako želite ubrzati proces registracije, ponudite prijavljivanje preko društvenih mreža: Facebooka, Twittera i Google+.

Koje su prednosti prijave korisnika preko društvenih mreža za trgovca? 

Ako posjetiteljima omogućite prijavu preko društvenih mreža, vrlo brzo ćete osjetiti prednosti koje sa sobom nosi takav oblik prijave:

1. Bit će više prijava

Kada se lako prijaviti, ima više prijava

Prijava preko društvenih mreža iziskuje samo jedan klik na gumb. Lijeni posjetitelji češće se prijavljivati

2. Lakše se dolazi do podataka

Podaci poput emaila dostupni su vam jednom kada se osoba prijavi putem društvenih mreža. Također, možete dobiti sve podatke o kupcu koje je on u svom profilu označio kao javne. 
Prijavljeni kupac može vam dati dopuštenje da pogledate gdje se nalazi, koji su mu interesi, gdje radi...

3. Korisnik se prijavljuje jednom

Jedan korisnik, jedan račun. Prilikom “običnog” prijavljivanja vjerojatno ste primijetili da se ljudi često logiraju s različitim emailovima koje ne koriste. Upisivanjem kroz društvene mreže sužavate mogućnost pojave lažnih informacija i lažnih korisnika. Od kojih nemate koristi. 

4. Prijavljeni korisnici dulje se zadržavaju

Korisnici koji su prijavljeni na pojedinim stranicama imaju veća prava i zato dulje ostaju na stranici. Najbolji primjer za to su portali. Na njima samo logirani korisnici mogu ostavljati komentare na članke. Samim time ostaju dulje na portalu. 
Isto se događa i na web shopovima kod komentiranja proizvoda ili korištenja liste želje. Recimo, kada ljudi nešto razgledavaju u web shopu vole košaricu koristiti kao listu želja. Ako nisu prijavljeni na web shop ona će im nestati , a ako su prijavljeni mogu joj pristupiti od bilo gdje s bilo kojeg uređaja.

Kako natjerati ljude da se prijave? Što im ponuditi? 

Prijava u web shop 

Natjerati ljude da se prijave u web shop nije baš laka zadaća. Treba ih motivirati

U web shopovima najčešće se kupcu nudi:

  • pregled svih narudžbi,
  • jednostavnije korištenje na svim uređajima i
  • posebne ponude. 

Krav maga, stranica koja okuplja sve centre koje se bave ovom disciplinom, ali i web shop svojim korisnicima nudi i pregled svih kupona. 

Krav maga prijavljivanje puitem društevnih mreža

Neki web shopovi idu korak dalje, poput Modelinea. Svojim registriranim korisnicima preko kluba vjernosti nude popuste za obuću (mada nemaju prijavljivanje putem društevnih mreža).

Modeline prijavljenim posjetiteljima nudi popust za odjeću


Prijave na portale

Portali registriranim korisnicima omogućavaju komentiranje sadržaja. Tko želi nešto javno reći, mora biti registriran.

Hrvatski news portali baš i ne koriste prijavljivanje preko društvenih mreža, više se koristi prijavljivanje uz email i lozinku. 

U većini slučajeva, prijavljivanje uz društvene mreže dolazi bez popratnog teksta, baš kao na indexu.

Prijava preko Facebooka

Pojedini portali poput online izdanja lokalnog tjednika Međimurje registriranim korisnicima nude pogodnosti poput popusta na online pretplatu, pretraživanje arhive i predavanja malih oglasa. 

List Međimurje svojim korisnicima nudio niz pogodnosti

 

Kada se korisnike želi pridobiti na registraciju, nudi im se više opcija. Jedna od najvećih baza podataka o filmovima, IMDB, želi što više ljudi u svojoj bazi. Jer o ljudima ovisi rejting, mogu komentirati... 

Zato koriste sve moguće načine prijave i prilikom prijave naglašavaju sve dobre strane koje besplatno ima registrirani korisnik.

IMDB koristi sve načine prijave u svoju bazu kako bi povećali brij korisnika

Mali zaključak o prijavi putem društvenih mreža

Lijepo je imati ljude koji vas vole i prate. A kako vrijeme ide ljudi postaju sve ljeniji i u tome im treba pomoći. Kada se odlučite ponuditi im prijavljivanje putem društvenih mreža na svojoj web stranici, web shopu ili portalu, znate da se nama u Markeru uvijek možete javiti wink

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics