Započni karijeru u Markeru: prijavi se i postani dio našeg tima!
Nama se čini da je baš cool biti student Fakulteta Organizacije i Informatike, a izgleda da je ljubav obostrana.
Ako ti posao u Markeru zvuči primamljivo i čini ti se da je baš cool biti dio našeg tima, dajemo ti priliku da to i postaneš!
- Priprema! - Pozor! - Sad! Započni svoju karijeru u svijetu digitalnog menadžmenta i postani naš Junior Project Manager!
Da bi tvoju prijavu smatrali važećom, najprije trebaš riješiti naš Case Study koji se sastoji od ukupno tri zadatka.
Ono što trebaš znati je da radiš na projektu online trgovine sa sportskom opremom i dodatcima za prehranu.
Zadatak 1.
Klijent nas je kontaktirao jer bi želio raditi redizajn svojeg web shopa i mi se slažemo da je to dobra ideja pošto web nije godinama imao vizualno osvježenje, a isto tako postoji puno novih funkcionalnosti koje bi trebalo ubaciti na novu stranicu da klijent bude konkurentan na tržištu.
Klijent je dosad bio na Wordpress platformi, a sada bi prešao na Markerov CMS sustav što znači da bi se radila migracija i preusmjeravanje sadržaja na novu platformu.
Obzirom da klijent ima limitirani budget, redizajn bi prepolovio u dvije faze, a mi mu trebamo napraviti prijedlog aktivnosti koje bi se radile po fazama i prema prioritetnim funkcionalnostima.
Tvoj zadatak je sastaviti e-mail s prijedlogom aktivnosti koje bi poslao klijentu te mu definiraj što bi se trebalo napraviti u fazi 1 a što u fazi 2, te ugrubo napravi timeline po svakoj fazi.
Zadatak 2.
Nastavljamo prema prethodnom zadatku.
Poslan je e-mail prema klijentu s prijedlogom aktivnosti po fazama 1 i 2.
Definirane su željene funkcionalnosti novog weba te budget za fazu 1.
Dogovoren je rok izrade radova u sklopu faze 1, a to je 60 radnih dana. Projekt ne može krenuti prije nego klijent dostavi sve materijale za izradu novog dizajna. Mi smo dobili materijale tri tjedna nakon starta projekta, no rok završetka i dalje mora biti 60 radnih dana jer je klijent s marketinškom agencijom dogovorio kampanje za novi web, a naši developeri ti kažu da nema šanse da će oni sve stići napraviti u tom roku.
Tvoj zadatak je sastaviti e-mail klijentu s trenutnim statusom projekta te prijedlogom daljnjih koraka.
Zadatak 3.
Projekt je završen i web shop je lansiran u željenom roku. Klijent je oduševljen novim izgledom i funkcionalnostima web shopa, a ti si ponosan na sebe i svoj tim.
No međutim, klijent vas za par dana kontaktira u panici i kaže vam da nikada nije imao lošiji promet te da mu je pala posjećenost stranice.
Odjednom klijent više nije zadovoljan i kaže da ipak projekt nije dobro napravljen.
Što misliš, da li ima razloga za paniku te koji bi bili razlozi pada posjećenosti stranice te vrlo loše prodaje nakon puštanja stranice live?
Pošalji rješenja zadataka na mail [email protected].
Rok za slanje prijave je 31.10.2018., a potrebno je riješiti sva tri zadatka kako bi ona bila potpuna.
Možeš odmah početi. Mi nestrpljivo vrtimo prstima i čekamo te
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...