Trebate li web shop? - Saznajte u samo 5 minuta

Vrijeme čitanja: 5 min
11. listopad 2013.

Živimo u vremenu kada je teško iskočiti iz gomile.
Stoga ne čudi da je biti trgovcem danas, istovjetno luđaku koji gol i bos trči ispred budnog vulkana. Samo čekate trenutak kada će vas obliti lava i izbrisati gomilu vašeg mukotrpnog rada s lica ove Zemlje.
Zbilja nemotivirajuće, baviti se nekim poslom relativno uspješno 10 do 15 godina, a pritom biti svjestan mogućnosti strmoglavljenja.

Misli su vam crne.

Bojite se.

Pitanje je trenutka kada će sve uloženo vrijeme i novac postati uzaludni.

Ne poznajemo osobu koja želi doživjeti takvu sudbinu. No, mnogima su ruke vezane pa ih ona dočeka prije ili kasnije.
Nebitno jesu li krive banke, država, neplaćena potraživanja ili nešto deseto. Malo-pomalo sve se skupi, a zakoni entropije (čitaj kaosa) učine svoje.

Dovoljno je osvrnuti se oko sebe.
Zaviriti u medije koji su zadnjih nekoliko godina prepuni negativnih indeksa. Centri gradova poluprazni (inače, nismo pesimisti). Propadaju veliki tek izgrađeni trgovački centri.
Ljudi jednostavno više nisu, ni novčano ni emotivno, raspoloženi za šetnju po dućanima.

Govori to i drastično povećanje štednje, jer svatko pametan stvorit će si pričuvu za mirovinu. As u rukavu.

Naizgled rješenja nema.

No, ono ipak postoji, samo ga treba pronaći.

Što to može ugasiti neupitnu erupciju koja sve više podsjeća na grčku tragediju?
Možda kod nas ništa, no hrvatski vulkan samo je hrvatski.
Nije sve tako crno. Postoje na horizontu druga nezahvaćena područja, a pitanje je kako do njih doći.

Kao prvo, potrebno je riješiti se mnoštva dimnih oblaka sastavljenih od svakodnevnih problema.
Zato, dopustite da vam u ulozi vjetra malo očistimo obzor. ;)

S pravim alatom do zanata

U prihodovnoj matematici čovjek ne mora biti doktor znanosti da bi shvatio kako je jedino rješenje za pozitivnu bilancu privući nove kupce. I to što veći broj njih, bez ograničenja koja postavlja razum. Bez obzira na nacionalnost, vjeru, ekonomski status itd.S web shopom do zarade

Ako ih u Hrvatskoj, odnosno u vašem životnom okruženju nema, ne znači da ih nema baš nigdje.
Ako je druge zatrpala lava, ne mora i vas.

Zahvaljujući internetu danas je moguće doći do bilo koga i bilo čega.

Treba vam samo odgovarajući alat - specijalne čizme i odijelo koje će vas zaštiti od vruće krize i odvesti prema obećanoj zemlji financijske sigurnosti, zbog koje ste sve te godine silno ulagali u svoj posao.

Zbilja je glupo zbog manjka relevantnih informacija stajati na mjestu i čekati val smrti koji je već mnoge druge zahvatio.

Bjež`te od njega, dok se još pobjeći može.

Izlaznu strategiju vidimo u prodaji putem interneta - kanala na kojem danas boravi nekoliko milijardi ljudi.
Kada bolje razmislite, gotovo svi koji imaju kupovnu moć.
Trebate dakle alat za komunikaciju i prodaju u tom virtualnom okruženju.
Trebate web shop.

Zašto trebam web shop?

Shvaćamo današnje trgovce.
Cijeli ste dan na telefonu i tražite načine kako riješiti tekuće probleme. Zbilja nemate više vremena, niti snage niti ideje kada je u pitanju traženje alternativa nekakvim uhodanim praksama.
A u njima zapravo leži ono magično rješenje problema.
Dobro, nije magično. Jer potrebno je na njemu raditi kao i na svemu drugome u životu da bi se vidio neki rezultat.

Ipak koristimo tu riječ kako bismo naglasili efikasnost našeg antibiotika nad bakterijama, tj. problemima. Pogađate, antibiotik je web shop.

Što znači uvesti web shop u poslovanje?

Znači zapravo sljedeće:

  • nema plaćanja najamnine prostora,
  • nema troškova opremanja,
  • nema troškova hladnog pogona (struja, voda, plin),
  • nema potrebe za zapošljavanjem većeg broja radnika,
  • ne postoji ograničen broj potencijalnih kupaca određenog mjesta boravišta,
  • ne postoji radno vrijeme,
  • ne postoji ograničenje u broju artikala (...).

Otvaranje web shopa povećava prodajuI tako dalje.
Jer ovo su samo neke od beneficija koje donosi jedan web shop.
Sad će mnogi reći kako investiranje u takvu tehnologiju (previše) košta, kako u Hrvatskoj nitko ne kupuje online i kako treba dosta vremena uložiti u naobrazbu da bi se efikasno ovladalo prodajnim mehanizmima na internetu.
Mi na to kažemo: krivo, krivo i posebno krivo.

Vjerovali ili ne, osnovne funkcionalnosti web shopa moguće je danas imati za svega 500-ak kuna mjesečno, što je cifra koju mnogi pojedinci potroše samo na internet.
Ili pak pretplate mobilnih uređaja. Ili kave. Neku drugu glupost koja im nije potrebna.

Riječ je o iznosu kojeg ćete vratiti prometom samo jednog dana u mjesecu. Onog s najslabijim prometom.
Zanemariv trošak i za poduzeće male veličine.

Znate li da jedan od vodećih trgovačkih lanaca najveću dobit ostvaruje upravo putem web shopa? Barem kada bi gledali matematički omjer prihoda i rashoda.
Logično, jer već ste mogli naslutiti kako su rashodi takvog poslovanja zaista minimalni.
Na primjer, jedan veći kineski web shop znao je u jednom danu imati milijardu $ prometa.
Dobro ste pročitali - MILIJARDU.
To je ona brojka s 9 nula koja izgleda ovako:
1 000 000 000 $.

Naravno, Kina je najmnogoljudnija zemlja svijeta. No, pokušajte se sjetiti, bi li zaista bilo moguće na neku fizičku lokaciju dovesti toliko velik broj kupaca u jednom danu. I da oni potroše toliko novca.
To je ona točka kada kažemo da “radno vrijeme” traje 24 sata i kako ne postoji prostorno ograničenje s kojeg mogu kupci doći.

Počeli su trend prepoznavati naši trgovački lanci poput Konzuma i Mercatora (uskoro također pod vlašću Konzuma). Sporo doduše, ali napretka ima. Idealno mjesto za širiti svoj poduzetnički entuzijazam jer je konkurencija slaba.

Potvrđuje to posljednje istraživanje objavljeno u Jutarnjem listu, u kojem se spominje kako na internetu kupuje preko pola milijuna Hrvata. Eto, imate bazu kupaca koju možete objeručke zagrabiti.

Go with the Flow, ilitiga prepustite se ovom novom trendu.

Koliko je komplicirano?

Web shop izlazak iz krizeZamislite to ovako. U autoškoli ste i imate prvi sat vožnje. Prvi put na cesti. Trebate paziti da pritisnete pravu nožicu, da stavite u dobru brzinu, da ne prekoračite brzinsko ograničenje, ne prođete kroz crveno, ne povozite pješake…
Oh well, shvatili ste. Razmišljanje o gomili stvari proizvodi vam kaos u glavi. A kome i ne bi.

Na prvi pogled sve se to čini zbilja previše. Barem ste takav dojam dobili prvog dana.
No, sjetite se kako vozite danas. Pjevate omiljeni radijski hit i nesvjesno obavljate sve prethodne radnje.
I usput jedete sendvič. Pijete sok. Telefonirate. - Sigurnosti radi, nadamo se da ipak ne ;).

Nekako slično je kada krenete raditi s web shopom. Nailazite na gomilu stvari koje su vam na checklisti, dok vam ne uđu u rutinu.
No realno, kao što ste brzo ovladali vožnjom automobila, tako ćete brzo ovladati i ovom tehnologijom.
Sigurni smo da i brže. ;)

Kada vam upravljanje vašim web shopom postane svakodnevna podsvjesna navika, iskusit ćete beneficije svega što pruža moderna tehnologija.

Znači, neće biti potrebe za sljedećim:

  • putovanjem na radno mjesto (treba vam samo računalo i internet),
  • otvaranjem trgovine,
  • punjenjem polica,
  • provjerom jesu li svi radnici došli na vrijeme,
  • iščekivanjem kupaca itd.

Zgodno, zar ne?

Važno je krenuti

Zašto otvoriti web shopNaravno, kao što smo već rekli, za sve treba vremena pa i za to. Nije realno očekivati rezultate preko noći. Dok ćete vi polako graditi poslovanje na tom terenu, drugi će čekati da ih pokosi val vrućine ove hrvatske recesije.

Jednom kada se vulkan ispuše, na opustošenom terenu biti će nova pravila igre. Vi ćete već zauzeti svoje mjesto na tržištu i drugima će biti mnogo teže ući u cijelu ovu priču.

Da ne govorimo napamet, možete se sami uvjeriti pregledom povezanih tema koje smo naveli na početku ovog članka.

U web shop se iznimno isplati uložiti već - danas. I to iz nekoliko razloga:

  • krenuli ste prije konkurencije i zauzeli ste veći dio tržišta,
  • manje vas košta (web rješenja su s godinama sve složenija i skuplja),
  • imate vremena tržište prilagoditi sebi.

Ako pogledate bilo koju branšu, investicija u tehnologiju gotovo se uvijek višestruko isplatila.

U prijevodu, tlo ispod mirnog vulkana bit će plodnije nego danas, samo ćete imati na raspolaganju druge, mnogo efikasnije alate za obrađivanje.

Stari alati koje imate danas biti će neupotrebljivi.

Znate onu staru:

Dok nekome smrkne, drugome svane.

Otvorite web shop i budite onaj kome svane. ;)

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics