Par pitanja za studente: jesu li naučili nešto na praksi?

Vrijeme čitanja: 4 min
02. ožujak 2017.

Mislite da nam je u Markeru dosadno? Nije. I ne samo da imamo puno posla već nam često dolaze učenici i studenti na praksu.

Puna tri tjedna, svaki dan od 8 do 16, tako smo drilali dva studenta FOI-a sa smjera Primjene informacijskih tehnologija u poslovanju (PITUP) . I više smo mi njih gnjavili nego oni nas. 

Na kraju smo ih samo pitali nekoliko pitanja da utvrdimo je li se što “ulovilo”. 

Par pitanja o front-endu

Matea Derjanović (21) svoja je tri tjedna provela u Odjelu developmenta, u  front-endu. I nešto je naučila enlightened

Tko je frontend developer u procesu izrade weba?
Front-end developer je sredina između dizajnera i back-end developera. Front-end developer predloške koje mu dostavlja web dizajner pretvara u web stranicu. 

Koje osobine su bitne za front-end developera?
Front-end developer treba biti radoholičar, strpljiv… kada uoči grešku ne smije odustati u traženju rješenja. I treba držati korak s tehnologijom.

Koliko si naučila na praksi u Markeru, jesi li to očekivala?
Naučila sam više od očekivanog. Kad sam došla, moje znanje je bilo puno rupa jer sam se sve sama učila. 

Koji dio prakse je bio najzanimljiviji?
Dobila sam projekt u kojem su bili predlošci web dizajnera i na temelju njih trebala sam pristupiti poslu i pretvoriti ih u funkcionalni web.

Pred Matejom je još studiranja jer planira na diplomski studij, a praksa u Markerovom front-endu samo joj je još veći poticaj da nastavi u tom smjeru.

Matea i Ivan saznali su i da na poslu ne treba stalno biti jako ozbiljan
Matea i Ivan saznali su i da na poslu ne treba stalno biti jako ozbiljan

Par pitanja o content marketingu

Njen kolega Ivan Vardić (21) nakon prakse u Markeru također se vidi u nekom sličnom poslu. Zanima ga prodaja i marketing, nešto dinamično i aktivno laugh

Svoju praksu odradio je u Odjelu content marketinga. 

Što sve uključuje content marketing?
Content marketing uključuje pisanje blogova na temelju ključnih riječi koje poboljšavaju poziciju na Googleu i ostalim tražilicama koji je istovremeno zanimljiv i koristan posjetiteljima. 
Tu je i izrada newslettera, vođenje društvenih mreža i oglašavanje na njima te analize. 

Kako je pisati blog?
Nije baš lako. Prvi put sam pisao tako. Na početku je bilo teško, ali uz pomoć mentorica počeo sam hvatati konce i tekstovi su bili sve bolji i bolji.

Što si naučio?
Naučio sam koliko je važno baviti se content marketingom i da je taj rad jako odgovoran i dinamičan te da iziskuje veliku količinu kreativne energije.

Kakva je radna atmosfera u Markeru?
Najbolja atmosfera, osjećao sam se dobro i doista sam radio. Htio bi jednog dana raditi u takvom okruženju. 

U Markeru su praktikanti česti

I ne dijelimo samo potpise. Ako želiš kod nas na praksu, javi nam se cool

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...