Koristan blog i web shop - simbioza koja privlači nove kupce
Govoriti o uvođenju web shopa u poslovanje, nemoguće je van okvira politike privlačenja novih kupaca.
Dok za klasične oblike prodaje postoje dobro uhodane prakse i tehnike kako na sebe privući pozornost, u slučaju web trgovina treba uzeti u obzir neke sasvim druge stvari.
Ipak je riječ o internetu gdje stvari funkcioniraju na posve drugačiji način.
Ako ste čitali nekolicinu naših ranijih osvrta vezanih uz podršku poslovanja internetom, vjerojatno ste primijetili mantru koja se neprestano ponavljala - osim kvalitetno napravljenog web shopa, treba biti primijećen.
Na webu to se radi na specifičan način.
Osim što morate razmišljati o SEO strategiji (optimizaciji web stranice kako bi se ona što bolje rangirala na Googleu), ona je pak sama po sebi beskorisna ako sadržaj na vašem web shopu nije dovoljno kvalitetan. U čemu je stvar?
Proces internet kupovine vrlo često započinje pretraživanjem proizvoda putem Googlea.
To znači da vaš web shop mora biti dobro rangiran u svrhu primjećivanja.
Kako bi se to moglo realizirati, morate se okrenuti praksama koje Google iznimno cijeni, a gledajući dugoročno jedna koja iz dana u dan sve više dobiva na značaju je blog.
Blog je najbolji način da vas potencijalni kupci pronađu na internetu
Ako si uzmete malo vremena i istražite koliko web shopova u Hrvatskoj ima aktivne blogove, doći ćete do spoznaje kako ih možete izbrojiti na prste jedne ruke.
Ako i toliko.
Što je zapravo za Vas velika prilika da se odmah angažirate.
Uzevši u obzir današnje brojne društvene mreže i općenito trendove koji jasno upućuju na sve veći stupanj informiranosti kupaca, jako je bitno da izgradite kvalitetan odnos s njima i da oni steknu povjerenje u vaše proizvode i usluge.
Upravo se na području pisanja kvalitetnih i zanimljivih savjeta putem bloga može ostvariti taj cilj.
Tako ostavljate dojam stručnosti - svojoj publici ćete redovito isticati probleme kojih možda nisu bili uopće svjesni, a za koje postoje vaša rješenja.
Evo, budimo konkretni. Recimo da putem web shopa prodajete klima uređaje.
Nekolicina tekstova o tome kako treba održavati takve aparate bit će štivo koje će ljudi sigurno cijeniti.
Kada je u pitanju ušteda novca, malo kome će biti problem izdvojiti par minuta da pročita nekakav koristan savjet.
Osim što im dajete vrlo primjenjiva uputstva, ostavljate dojam stručnjaka što znači da kada im se pokvari klima uređaj kojeg imaju, vjerojatno će kod vas potražiti novi.
Znači stekli ste njihovo povjerenje i kreirali dobar komunikacijski kanal.
Teško možete poželjeti išta više od svojeg marketinga.
Blog može biti uspješan samo ako su njegovi autori originalni i korisni sa svojim savjetima
Ako se odlučite voditi blog, najveća medvjeđa usluga koju si možete priuštiti je kopiranje drugih - osim što nečiji pristup prezentaciji proizvoda i usluga ne može preslikati kod vas budući da nemate identično poslovanje, Google ne voli sadržaj koji se ponavlja.
Štoviše, ako kopirate, velika je vjerojatnost kako će vam srušiti rang stranice u rezultatima pretrage. To ne želite, barem ako pogledate koliko Googleov rang utječe na posjećenost stranice.
U konačnici, vi to možete i bolje.
Kako bi se istaknuli, morate dakle biti jedinstveni.
Bez obzira radilo se o blogu kojeg sada ističemo ili recimo o opisu vaših proizvoda i usluga unutar web shopa, uvijek trebate težiti tome da se istaknete najbolje što možete.
U potonjem slučaju, generičan opis proizvoda sigurno neće kod kupca biti prevaga da se odluči na kupovinu stoga nije teško zaključiti kako s takvim pristupom na blogu također nećete ostvariti željeni cilj.
Temeljitost i pažnja na detalje uvijek vam se višestruko isplati.
Na kraju krajeva, vi ste stručnjak u onome čime se bavite i više ste nego sposobni svoje iskustvo kvalitetno prezentirati ciljanoj publici.
Čak ako niste vični pisanju ili ne stignete takvim stvarima posvetiti slobodno vrijeme, uvijek možete nekoga angažirati tko će uz vaše sugestije napraviti dobar posao.
Da originalan sadržaj nije bitan samo Googleu, potvrđuje i primjer Facebooka čiji algoritam provjerava kakav ste sadržaj pripremili te na temelju njegove kvalitete određuje hoće li ga pokazati fanovima na vašoj Facebook stranici ili neće.
Valjda ste svjesni kako iznimno malen postotak fanova u svojem news feedu vidi objave s vašeg Facebook walla.
U izgradnji slike koju želite prenijeti svojim klijentima, jednostavno morate voditi računa i o takvim stvarima. Bolje uložiti nešto više vremena u sadržaj koji će svojom jedinstvenošću polučiti nekakav rezultat, nego li utrošiti nešto manje vremena na generičnost koja se ni u kojem pogledu neće isplatiti.
Da se razumijemo - ako imate web shop, već ste napravili veliki korak naprijed.
Aktivno raditi na njemu ovako putem bloga je još jedan korak u pravom smjeru.
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...