Zatražite ponudu
putem online obrasca

Kupac je podvojena ličnost? Pročitaj 4 savjeta s kojima će materijalist pobijediti škrca

17. kolovoz 2015.

Vrijeme potrebno za čitanje teksta: 7 min

Kada čovjek ispred sebe ima velik izbor, gubi se.

Prije 30 godina u zemlji zvanoj Jugoslavija, nismo baš imali velik izbor.

Kaput si mogao kupiti u Muri ili Varteksu.

Trenirke su bile Yassa, tenisice Borovo, ali nekim čudom imali smo velik izbor čokolada. 

Tako je bilo nekad. 

Neki preziru to razdoblje, drugi koji su imali malo godina u to doba sada glorificiraju sve što je retro, ali ovo nije tekst o jugonostalgiji:)

Želimo reći: kada nema izbora prodavači se ne moraju toliko nositi s "podvojenim ličnostima" kupaca. 

Danas su ljudi u kupnji neodlučni i to upravo zbog ogromnog izbora koji imaju.

U stanju su satima hodati gore-dolje po shopping centru u potrazi za pravim tenisicama ili majicom. 

U stanju su satima pretraživati internet da bi pronašli haljinu ili hlače koje im više odgovaraju.

Kad naiđu na nešto što im se iole sviđa glavom im prolaze misli “trebam li ja još jednu haljinu” ili “super mi je ova kapa, ali mi se ne sviđa font slova na njoj… da je kupim ili ne”.

Jedna polovica mozga govori im “kupi, kupi, kupi” (materijalist u kupcu),  a druga polovica, ona škrta, “ne treba ti, ne treba ti, ne treba ti” (to se nije događalo u našem socijalizmu jer je mozak bio cjelovit i govorio je: kupi, kupi kupi jer su ti se tenisice raspale).

Naravno, glavno pitanje za online prodavača je: kako se boriti s podvojenim ličnostima?

I kako onu stranu mozga koja ne želi kupiti utišati i povećati konverziju?

Što vrijedi za sve tipove kupaca?

Ponudi slobodu za neodlučne kupce

“Što ako naručim ove hlače, a ipak mi dobro ne stoje? Bez veze ću potrošiti novac?”.

To je pitanje u glavi kupca s kojim se moraš boriti. Ali, ako mu ponudiš slobodu, vjerojatno će ipak kupiti te hlače.

Svi imaju pravo vratiti robu u roku od 14 dana od kupnje, ali to ne znaju.

Učiniti to pravo vidljivim još prije same kupnje i prodaj ih. Ionako mali broj kupaca vraća robu.

U SAD-u, gdje ljudi daleko više kupuju online i osvješteniji su što se tiče prava potrošača, samo 12% kupaca vraća robu.

Sigurnost: uvjeri kupca da ne ide dalje

“A da pogledam dalje? Idem vidjeti što se još nudi”. I o tome razmišlja tvoj potencijalni kupac. 

Trebaš ga spriječiti i uvjeriti da dovrši kupnju na tvom web shopu. Uvjeriti ga da je njegova odluka sigurna i ispravna i da nešto više novaca neće biti “bačeno u vjetar”. 


Kupci moraju znati da su sigurno uložili svoj novac i da će im se vratiti

Opcija vraćanja daje osjećaj sigurnosti a vraćanje novca još je jedna taktika kojom ćeš uvjeriti kupca da dovrši svoju kupnju.

To je također zagarantirano pravima potrošača, ali treba to negdje istaknuti.

3. Jer su drugi rekli da je dobro

Manji dio ljudi je samouvjeren i tvrdoglav do mjere da nikoga ne sluša i smatra da su samo njihove odluke ispravne. Veći dio ljudi radi ono što radi njihov susjed. To valjda vidite u svojem susjedstvu. Ako jedna susjeda ima cvijeće na balkonu, imat će i druga. Ako jedan susjed  stavi lampice na ogradu za Božić i drugi će… da ne nabrajamo. 

Ili ako imate tinejdžera. “Svi u razredu imaju takve patike, samo ja nemam”.

Što želimo reći?

Da su ljudska bića povodljiva i da slušaju druga ljudska bića. Što se može iskoristiti u prodaji.

Nemoj dopustiti da potencijalni kupci istražuju o proizvodu kojeg prodaješ na svojim stranicama na drugim stranicama.

Dopusti komentare o proizvodu odmah ispod samog proizvoda kako bi drugi kupci uvjerili tvog kupca koji se nećka da ipak to sve spremi u košarici.


Internet trgovina daljepoti.hr uvrstila je i komentare kupaca kod svakog proizvoda

4. Kupite kod nas, jer smo plemeniti

Ovo što ćemo napisati je grozno, ali istinito. 

Humanitarne akcije i humani ciljevi često se koriste u marketinškim kampanjama. 

Niste samo jednom nabasali na sljedeće:

  • Kupnjom svake kutije naših žitarica 1 kuna odlazi Udruzi XY za borbu protiv raka dojke.
  • Kupnjom svakog pakiranja naših ZY pelena 5 kuna odlazi Odjelu pedijatrije bolnice XX.

I tako se prodaju proizvodi, a istovremeno i diže rejting neke tvrtke tj. brenda. A onog neodlučnog kupca natjera se da klikne kupi jer je tako i on nešto učinio za "bolji svijet".

Vjerojatno se lako možete sjetiti neke takve kampanje.

Naravno, ovo su samo neki od prodajnih trikova koje možete primijeniti na svom web shopu da bi povećali prodaju. Ima toga još… 

Recimo, ona nostalgija za starim vremenima s početka priče. Kakav udarac na džep potrošača. Ipak, ona zaslužuje sasvim drugu temu.

Ako se sjetite da bi nešto od savjeta htjeli i primijeniti na svom web shopu, ekipa iz Markera vam stoji na raspolaganju :)

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Svima treba jedan dobar vodič za kupovinu darova

Što pokloniti za Božić? Izradite vodič za kupovinu poklona i privucite kupce u web shop!

Kupci su strašno zauzeti preko blagdana. Nemaju vremena za disanje, a kamoli za razmišljanje što će najmilijima pokloniti za Božić. Olakšajte im život i izradite vodič za kupnju darova. Za mame, tate, djedove, bake, bradonje, programerske freakove, masterchefove... A kako izraditi vodič koji neće izgledati kao suhoparni popis proizvoda, saznat ćete upravo sada :) 

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter