Zatražite ponudu
putem online obrasca

5 web shop nadogradnji s kojima će vaš broj registriranih kupaca doživjeti baby boom

16. rujan 2013.

Svi mi volimo registrirane kupce na web shopu - znamo što kupuju, koliko, možemo im ponuditi newsletter, poslati specijalne ponude na temelju onoga što su ranije uzimali, pomoći u procesu kupnje i da ne nabrajamo dalje.

Beneficije su mnoge, no znate… potaknuti ljude da utroše dvije do tri minute na ispunjavanje registracijskog obrasca nije baš tako jednostavno.

Iako on prema prema web shop standardima mora biti neobavezan, kako bi vam kupci koji nikako ne žele registracijsku gnjavažu naručili ono što žele (u protivnom gubite svakog četvrtog), postoje određene prakse i metode koje rezultiraju time da želja za registracijom (a time i kupovinom) bude jednostavno prejaka.

Govorimo ovdje o povećanju stope konverzije.

Evo 5 vrlo vrijednih i što je najvažnije, učinkovitih praksi.

1. Ponudite dovoljno veliku vrijednost za registraciju

Najvažnije pitanje - zašto bi se uopće netko registrirao na vaš web shop?

Da bi kupio nešto kod vas.

Logično.

Zar može biti neki drugi razlog?

Evo, da budemo konkretni - recimo da je netko došao kod vas s namjerom da kupi majicu za dijete.

Dok po pitanju dizajna web shopa treba biti odrađena gomila stvari kako treba da bi kupac u svakom trenutku znao gdje može što pronaći i koji mu je sljedeći korak (što je prilično opširna tema koje smo se već par puta dotaknuli kroz nekolicinu osvrta), ipak postoji određena stvar koju možemo ovdje napomenuti - poziv na aktivnost mora biti dovoljno jasno istaknut.

Pogledajte kako to radi Emporium web shop.

Emporium web shop - rasprodaja

Ima tu svega - grafički istaknuta poveznica na stranicu s prodajnom akcijom, istaknut prozor za newsletter pretplatu, izdvojeni proizvodi... bez obzira na sadržaj, pozivi na akciju se uvijek veličinom fonta i bojom moraju isticati od pozadine.

Bez njih, vaš web shop neće biti dovoljno efikasan u privlačenju kupaca.

To vam je kao da tijekom siječnja na svoj izlog zaboravite staviti ogromnu traku na staklo gdje prolaznicima dajete do znanja da je kod vas velika rasprodaja.

Ako je potreba za obavljanjem kupovine ili pretplate na newsletter prejaka, registracija koliko god bila traljavo prezentirana (zamislite kako je tek dobro dok nije), biti će samo manja prepreka koju treba zaobići kako bi se ostvario cilj - kupio željeni proizvod.

Vjerojatno se sjećate one situacije dok ste kao mali morali pojesti juhu da bi dobili desert.

Bez obzira na ogavnu juhu, teško je bilo odoljeti desertu, zar ne?

2. Pojednostavite postupak registracije

Uvijek, ali uvijek težite jednostavnosti.

Nikako ne želite svojeg kupca opterećivati unošenjem podataka koji vam uopće ne trebaju

Vjerovali ili ne, najbolje registracije traže minimum minimuma informacija.

Ako je riječ o pretplati na newsletter, dovoljno je da dobijete e-mail adresu i eventualno ime klijenta. 

Zapravo, najbolje je to ovako:

Emporium web shop - newsletter pretplata

U slučaju da se pak radi o registraciji koja treba podržati internet kupovinu, nastojte smanjiti broj potrebnih informacija na onaj broj koji zahtjeva payment gateway sustav preko kojeg se obavljaju transakcije.

Ideja je maksimalno smanjiti broj stvari koje mogu biti uzroci odustajanja klijenta od registracije, a time i kupnje.

Manje = bolje.

Barem u slučaju registracije.

3. Ponudite garanciju

Danas ljudi više ni paštetu ne kupuju bez garancije.

Zbilja, u ovim vremenima krize nitko ne voli bez veze rasipati novce tako da uvjerenje kako će kupac dobiti ono što mu se obećaje, svakako je vrijedan dodatak vaše ponude.

Emporium web shop - garancija

U slučaju da kupac ne dobije ono što je htio, ponudite nekakvu garanciju koja nudi mogućnost zamjene proizvoda s nekim drugim ili povrat novca.

I to na duži rok.

Zašto?

Recimo da prodajete nešto skupo.

Naime, ako je povrat proizvoda moguć u roku od tjedan / dva, kupcu koji ga je uzeo na “probni rok” nije problem vratiti budući da on nije stigao “osjetiti” tu novu vrijednost koju posjeduje.

S druge strane, kada je taj rok recimo 3 mjeseca i kada ga je kupac držao toliko dugo kod sebe, on mu je vjerojatno ušao u svakodnevicu (možemo to nazvati "rutinu konzumiranja") što znači da će prije odluke u povratu nekoliko puta razmisliti da li to zbilja želji.

Navike su prilično jak faktor u odlučivanju - imati 3 mjeseca na raspolaganju 100 televizijskih kanala i vratiti se na njih 10 je odluka na koju će se odlučiti zbilja malen broj ljudi.

Nije slučajno da telekomunikacijski operatori nude svoje iPTV usluge na probne rokove od 3 mjeseca.

Kada bolje razmislite, ništa u životu nije slučajno :)

U prijevodu, na prvi pogled dugoročna garancija možda izgleda nepovoljnije za vas, no u konačnici, uglavnom ćete profitirati.

4. Ponudite neku beneficiju

Svi mi volimo dobiti nešto besplatno i nije neka tajna da trgovci često pribjegavaju taktici da uz svoje proizvode i usluge nude nešto gratis.

Kako bi na web shop uspjeli privući što veću klijentelu i kako bi oni na njemu ostavili svoje podatke za buduće akcije, iskoristite neki mamac - ponudite redoviti newsletter za one koji se registriraju, potaknite želju za kupovinom s besplatnom dostavom iznad neke minimalne cijene ili jednostavno uzmite u obzir za kupce neke dodatne vrijednosti (besplatni proizvod, kupon za popust, ekskluzivni sadržaj itd.).

Evo kako svoje kupce nagrađuje web shop Daljepoti:

Daljepoti web shop - besplatni uzorci

Bitno je da kupci dobe dojam kako s kupnjom na vašem web shopu ostvaruju dodatnu vrijednost i kako im registracija pruža mogućnost da će dobiti nešto ekskluzivno ili još bolje, nešto besplatno.

5. Forma za registraciju u lightboxu

Kada kupac konačno odluči proći kroz “torturu” registracije, treba je što više olakšati. Osim što smo rekli već da registracija mora zahtijevati što manje podataka, poželjno je da formu za unos zadržite na istoj stranici.

Emporium web shop - registracijski obrazac

Odlazak na novu stranicu kako bi se registrirali je iz psihološke perspektive dodatna prepreka (dokazano!) pa je poželjno da se u tom slučaju kada se klikne na ikonu “registracija”, pojavi pop-up forma u lightboxu (to bi prevedeno na hrvatski značilo kako se zamrači stranica, a obrazac za unos dolazi na sredinu ekrana).

Budući da se tako tijekom registracije ne vidi ništa drugo osim obrasca, pred kupcem nema nikakvim drugih elemenata koji bi mu odvraćali pažnju.

Da to ima smisla, dokazuju i statistička mjerenja koja s 50% većim brojem registracija (a time i profitom) potvrđuju kako ovakav proces u praksi zbilja drži vodu.

Što ako moj web shop nema sve ovo?

Znate i sami - gubite kupce, ne zarađujete dovoljno.

Dovoljno je pogledati vaše statistike.

Vjerojatno ste sada i frustrirani što ste uopće investirali u web shop budući da je zarada daleko ispod vaših očekivanja.

No nemojte dolaziti do pogrešnih zaključaka - nije kriv internet ili lažno obećanje samoprozvanog eksperta, nego isključivo web shop koji nije napravljen kako treba.

Ako nam ne vjerujete, imamo i dokaze - uz nekoliko podmazivanja (što većih, što manjih), moguće je internet prodaju povećati u godinu dana čak 1250%.

Ne kaže se nepotrebno kako bez alata nema zanata.

Odnosno zaboravili su dodati, bez dobrog alata.

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Pripremite web shop za božićnu kupovinu

Je li vaš web shop spreman za blagdansku ludnicu? Kupci sigurno jesu!

Blagdansko razdoblje je vrijeme u kojem svaki online trgovac može povećati online promet i prodaju. No da bi postigli poslovne ciljeve, trebate se i dobro pripremiti. Evo 8 božićnih savjeta koji će obični web shop pretvoriti u najljepši božićni izlog s hrpom privlačnih darova.  

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter