Osnove web trgovine, 1. dio

24. veljača 2012.

Razvoj i brzo širenje interneta u Hrvatskoj zasigurno je mnoge navelo na razmišljanje da se i sami upuste u poduzetničke vode.

Poslovanje na internetu nosi manje rizike nego klasično poslovanje, naročito ako se radi o web trgovini, odn. web shopu.

Tradicionalno poslovanje od novopečenog poduzetnika  traži da prekine svoj sadašnji posao, digne kredit za početak poslovanja, iznajmi ili kupi prodajni prostor i naravno redovito plaća cijeli niz davanja i režija. Tako da nije za čuditi da u S.A.D.-u, ekonomiji koja je puno više razvijena od hrvatske, ekonomiji koja je puno lakša za otvaranje novog posla čak 95% novootvorenih trgovina se zatvra unutar 5 godina.

Internet nudi mladim poduzetnicima puno više prilika, kupci mogu biti bilo gdje na planetu, cijena otvaranja trgovine višestruko je manja nego kod otvaranja klasične trgovine, ne morate 8 ili više sati sjediti u pravoj, fizičkoj trgovini i "gledati u strop". Jedino što morate jeste naučiti pokoju stvar o e-commerce-u, informirati se o on-line marketingu, i naravno odabrati pravog i iskusnog "građevinarca" za Vaš web shop. Ovaj kratki vodič, u nekoliko nastavaka će Vas uputiti u tajne iskusnih on-line trgovaca.

Prvi i najvažniji korak otvaranju web trgovine jest da morate pronaći svoju nišu. Malo se preispitajte, koji su Vam hobiji, što Vas zanima, gdje mislite da ste "jaki". Obično takvo promišljanje daje odlične poslovne ideje.

Također, razmislite i o poslu koji je sličan Vašem sadašnjem. Na primjer, ako radite u nabavi nekog hotela ili restorana, Vaši kontakti i insajdersko znanje sigurno Vam daju veliku prednost nad konkurencijom koja nezna na koji način iznutra funkcionira restoran ili hotel.

U sljedećem nastavku: Istraživanje tržišta.

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...