Zatražite ponudu
putem online obrasca

Antikvarijat Biblos - do nove knjige u 5 klikova

06. prosinac 2013.

Nevjerojatno je koliko nam je internet izokrenuo život naglavačke.

Da, još uvijek mnoge stvari funkcioniraju onako kako ih oduvijek pamtimo, no ne može se više reći da tehnologija nije ušla u sve pore svakodnevnog života. Danas skoro svaka reklama ima Facebook logo, posao je mnogo bolje tražiti putem interneta (to malo što ga ima, jel), u kafiću više ne možete dobiti račun dok je kasa offline, a kuhanje je puno jednostavnije naučiti gledajući YouTube kanale renomiranih kuhara.

Sve su to procesi koji kao dio nekakve šire slike polako, ali sigurno, transformiraju našu svakodnevicu u nešto novo... nešto drugačije.

No znate kako to u životu ide s novim stvarima - u početku su nam odbojne te smo skloni ići putevima starih navika. Znamo za njih kako nam donose očekivane rezultate pa obično očekujemo da će ta situacija potrajati dovijeka.

Što naravno nije istina jer bi u protivnom danas još uvijek koristili Kodakove fotoaparate ili slali pisma u kovertama.

Naravno, nema tu ničeg lošeg i neprirodnog. Riječ je o onom osjećaju sigurnosti kojem svi mi podsvjesno težimo. E sada, ta sigurnost koliko god bila privlačna, obično znači propuštanje prilike za nečim boljim. Znate onu staru - magija se događa van vaše komforne zone. S time da ona s vremenom pretvori u nužnost koja postaje važna za preživljavanje.

Kao i uvijek, najbolji lijek protiv straha od novog i nepoznatog su činjenice. One su takve kakve jesu - nedvosmislene, nepristrane, precizne. I to bez obzira kakva bila vaša životna perspektiva.

Pokušajmo to uvidjeti na jednom primjeru iz svakodnevnog života.

Antikvarijat Biblos

Nedavno smo pustili online novi web shop zagrebačke knjižare Antikvarijat Biblos. Ona je odlučila, sukladno vremenima u kojim živimo, svoj vrlo bogat katalog ponuditi u putem web shopa, prilagođenog kroz responzivni dizajn za mobitele i tablete.

E sada, pitanje koje si sada postavljate je skroz logično - tko uopće kupuje knjige putem interneta? I nije da ste ikada vidjeli nekog u svojem okruženju.

Razuman argument, no kada malo bolje razmislite, realnost je je da poznajete možda 100 ljudi. Dobro, 200 ili maksimalno 300, ako ste dinamičnija osoba i vodite nekakav biznis.

Dnevno na ulici slučajno ugledate još barem toliko . Možda ste i za njih uvjereni da nisu nikada ništa kupili putem web shopa, no to ne znači da preostalih 2 i pol milijuna radno sposobnih Hrvata nisu isprobali ovakav šoping. Štoviše, radili su ga čak putem mobitela što opet potvrđuju, pogađate, činjenice. Ne vjerujete?

Pogledajmo onda stvar iz logičke perspektive.

Možete li biti sigurni da od tih 2 i pol milijuna barem 20 000 ljudi nije kupovalo nešto putem mobitela? Ako možete, zakoni statistike bi vam imali što reći na to.

Uostalom, koga u konačnici briga za druge? Svi mi radimo stvari koje nam donose najveći benefit budući da smo i više nego sposobni sami donositi vlastite zaključke. Pa evo nekoliko zaključaka do kojih su došli oni koji su barem jednom knjigu putem web shopa:

  • Nisam potrošio 5 litara goriva da obiđem knjižare
  • Nisam potrošio 3h obilazeći 10 knjižara u 10 različitih kvartova
  • Nisam gubio živce s prodavačima koji ne znaju svoj posao
  • Nisam potrošio bez veze novce na knjigu koja je u susjednoj trgovini bila na popustu
  • Uočio sam da postoje slični naslovi koje sam kupio po promotivnoj cijeni
  • Sačuvao sam novce jer je prijatelj u recenziji rekao kako je knjiga loša, a znam da imamo sličan ukus
  • Dobio sam promotivni kod koji mi daje popust za kupnju iduće knjige
  • Mailom mi je došla obavijest da je knjiga s moje liste želja na sniženju
  • Nisam zbog hodanja po gradu propustio dobru večeru
  • Noge me ne bole
  • Stignem još pogledati dobar film

Da nastavimo dalje?

Ovu su općenito samo dio beneficija kada na internetu kupujete knjigu ili bilo što drugo. No web shop kupovina mora biti ugodna i intuitivna, bez obzira kada ju obavljali i putem kojeg uređaja.

Kao što smo rekli ranije, dosta ljudi koristi i smartphone za šoping.

Kada je riječ o obavljanju kupovine na malom ekranu, pregledavati stranice artikla koje nisu prilagođene dimenziji smartphone ekrana može biti prilično naporno iskustvo. A nije ni zgodno raditi checkout, odnosno plaćati robu dok nemate jasan pregled informacija koje se presporo učitavaju zbog spore mobilne mreže i “teške” web stranice.

Zato je bitno da dizajn web shopa ima spreman odgovor za svaku situaciju u kojoj se nalazili, bez obzira kada i gdje se odlučili na kućnu adresu dovesti novu literaturu za čitanje.

Rješenje je responzivni dizajn koji smo primjerice implementirali kod web stranica hotela Turist.

Da ne bi ispalo kako samo pričamo, sa slikama ćemo popratiti svaki korak checkout procesa kada se odlučite na mobitelu kupiti knjigu. Vidjet ćete da je cijeli proces, kako bi rekli Amerikanci, piece of cake. Jednostavan, brz i intuitivan, kao dok kupujete nešto na računalu.

Od police do blagajne

Kako bi rekao Morpheus u filmskom hitu Matrix, sve počinje s odabirom. Knjiga ima koliko vam srce želi, a kako bi pronašli točnu onu koju želite pročitati, moraju biti zadovoljena dva uvjeta:

Jednostavna navigacija kroz velik katalog knjiga

Kvalitetna prezentacija pojedine knjige

Sada kada ste uvjereni da ste pronašli ono što ste tražili, potrebno je još proći kroz proces kupovine. Prva stvar koja morate napraviti je staviti artikl u košaricu. Kada to napravite, košarica na vrhu weba će dobiti crvenu oznaku da je nešto u njoj te će biti vidljiva ukupna cijena.

Jasno vidljive informacije o stanju košarice

Super, imamo knjigu koju želimo i trebamo s njom otići do blagajne. Jedan klik na košaricu i evo nas već na blagajni. Tamo nas u prvom koraku pitaju za osobne podatke, a u drugom podatke o plaćanju i adresu.

Unos osobnih podataka

Unos podataka o sredstvu plaćanja i adresi

Nakon što je sve uneseno, knjiga će biti naručena i u par dana stiže na kućni prag.

Sada zamislite da morate pješice proći 5 knjižara i izgubiti 3 sata dok nađete ono što vam treba. Ovdje se sve svodi na upis traženog naziva u pretraživač te u najviše 5 klikova obavite narudžbu. To vam uzme koliko...5 minuta?

Nije nuklearna fizika

Zahvaljujući modernoj tehnologiji, knjigu danas možete kupiti tijekom pauze na poslu kada pijete kavu. Zbog smartphonea, mobilnog interneta te web shopa podržanog responzivnim dizajnom, odlazak u knjižare diljem grada izgleda kao vrijeme koje možete utrošiti na bezbroj boljih načina.

Internet očigledno može biti mnogo korisniji od Facebooka i YouTubea pa na njemu možete napraviti mnoge stvari tipa platiti račune, rezervirati hotel za godišnji, provjeriti klincima ocjene u školi, napisati diplomski bez korištenja ilegalne verzije Worda ili ovako kupiti knjigu.

Uređaj s kojim pristupamo internetu postaje nekako nebitan - smartphone, tablet, PC, pećnica, frižider...web će se svemu tome automatski prilagoditi - nebitan je. Ako se prisjetimo da do prije par godina nismo imali ni mobitele, možemo ovaj osvrt završiti kako smo i počeli - internet nam je zbilja izokrenuo život naglavačke.

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Svima treba jedan dobar vodič za kupovinu darova

Što pokloniti za Božić? Izradite vodič za kupovinu poklona i privucite kupce u web shop!

Kupci su strašno zauzeti preko blagdana. Nemaju vremena za disanje, a kamoli za razmišljanje što će najmilijima pokloniti za Božić. Olakšajte im život i izradite vodič za kupnju darova. Za mame, tate, djedove, bake, bradonje, programerske freakove, masterchefove... A kako izraditi vodič koji neće izgledati kao suhoparni popis proizvoda, saznat ćete upravo sada :) 

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter