Top 10 Markerovih blogova u 2016. godini
“Svi su gore”. Stih poznate pjesme Looka&Borna Bolesne Braće postao je sinonim za odlazak na skijanje. U Hrvatskoj, naravno.
Svi bi trebali biti gore kada govorimo o poslovanju. Mlađe generacije nikad nikud ne idu bez telefona, a prije nego što zakorače iz zgrade pitaju google maps kako najbrže doći do frenda ili shopping centra.
Poslovanje ste već trebali i povući online jer iz godine u godinu prometi na e-commerce tržištu rastu.
Prema izvještaju udruženja Ecommerce Europe koje okuplja 25.000 europskih online trgovaca i prodavatelja usluga, tržište godišnje raste 12 do 13 posto.
Promet u ecommerce svijetu za netom završenu 2016. u Europi procjenjuje se na 510 milijardi eura, a predviđa se da će ove godine porasti za 298 milijardi eura, dok bi u 2018. trebao iznositi 660 milijardi.
U europskim okvirima, ističu u svom izvještaju u Ecommerce Europe, brzi rast tržišta Europa može zahvaliti nerazvijenim e-commerce tržištima.
A to smo, pogađate - mi. Južna i istočna Europa. Kako će se ta tržišta razvijati, predviđanja su da će se u 2018. udio britanskih, njemačkih i francuskih prodavača (top tri lidera) na europskom tržištu smanjiti s 60 na 55 posto.
Ljudi će do 2018. više i lakše surfati webom, imati veće povjerenje u online trgovinu, ali i veću kupovnu moć.
Europsko e-commerce tržište bilježi godišnji rast od 12 do 13 posto
Tu nastupate vi. Zajedno s nama. Mi radimo tako da vi uspijete u tom ogromnom svijetu bez granica zvanom e-commerce.
Online vrijede druga pravila ponašanja i druga pravila prodaje. Treba se istaknuti. Treba imati dobar dizajn. Treba imati funkcionalan web shop koji je user friendly tj. možete se u njemu snalaziti. Treba naći svoju publiku i pratiti ih. Treba biti aktivan na društvenim mrežama. Treba pisati blog. Treba slati newsletter. Treba pratiti trendove.
Teško je to. Znamo. Zato jednom tjedno pišemo blog. Kako bi svojim klijentima i čitateljima pomogli da se snađu u tom svom neredu
I navodno, to radimo dobro. Uvršteni smo među 20 najboljih sadržaja u regiji za digitalni marketing, bar tako tvrdi srpski portal marketinguj.me.
Pa hvala im. I hvala vama svima koji nas pratite. Izdvojili smo 10 blogova u 2016. koje ste najčešće otvarali.
10. Razbijamo 7 mitova digitalnog marketinga u koje slijepo vjerujete
Kada se jedna rečenica ponovi puno puta i kada je ljudi samouvjereno izgovaraju, nju mozak počinje privaćati kao istinitu.
A mi smo takvih rečenica našli 7. To su rečenice poput "Moderni dizajn web shopa ostvarit će veliki promet" ili "Dobar proizvod prodaje se sam od sebe".
Drago nam je da se ovaj blog našao među 10 najčitanijih jer u njemu pišemo o pravilima kojih se ljudi drže, a kontraproduktivna su.
9. Kako smo izradili novu web stranicu Grada Varaždina [Case study]
Proces izrade web stranica za jednu jedinicu lokalne samuprave među 10 je najčitanijih blogova!
Ponosni smo na to što i takvu tematiku znamo zanimljivo napisati. Jednako kao što smo zadovoljni kako dobro izgledaju stranice Grada Varaždina i kako smo organizirali brdo sadržaja s kojim su došli u Marker.
Ako tko još treba da mu se odradi dobar posao, tu smo
8. Kineski div Alibaba i Dan samaca u brojkama [Infografika]
Priča o Alibabi i 17,7 milijardi dolara u jednom danu osvojila vas je. Vjerojatno i zato što se radi o slikovnici.
Naime, ovu poslovnu bajku u kojoj je princ kineski vlasnik moćne trgovine lijepo smo nacrtali.
A znamo, svi vole gledati sličice
7. Iz iskustva: voditelji vodećih web shopova o trendovima na hrvatskom eCommerce tržištu
Tko je bolji liječnik? Onaj koji je pročitao stotine knjiga o jednoj bolesti ili onaj koji se svaki dan susreće s bolesnim ljudima i trudi ih se izliječiti?
Pravila igre postoje, postoje savjeti, ali kako oni djeluju u praksi? Ljudi koji svaki dan provode radeći na web shopu, komunicirajući s kupcima i prateći ih najbolje znaju.
Podijelili su s nama svoja iskustva, a vi ste ih rado pročitali.
6. 6 psiholoških okidača koji kupnji kažu DA!
Ljudi vole znati kako razmišljaju drugi ljudi. Pogotovo kada tim ljudima treba nešto prodati
O čemu razmišljaju kupci prije shoppinga? Lakše je to saznati nego ući u mozak mačke
U blogu "6 psiholoških okidača koji kupnji kažu DA!" objasnili smo kako se lijepo ponašati prema posjetitelju da bi on od nas nešto kupio, a nakon prve kupnje ponovno se vratio u naš web shop i kupio još toga.
5. Psihologija cijena: 10 bezvremenskih strategija za povećanje prodaje
Jednostavni savjeti za povećanje prodaje. To je ono što zanima svakog web trgovca.
Na jednom mjestu nabrojili smo njih 10 koji su djelovali još od vremena kada su se novine oglašavale tako da se dečko sa stupa derao: "Novi Večernjak" Sudarile se dvije kočije, ozljeđen kočijaš i dvije gospođe".
Iako je većina trgovaca upoznata sa prodajnim tehnikama, nikad ih nije loše skupiti na jedno mjesto
4. Ukidanje geo-blokiranja unutar EU: što će se promijeniti za hrvatske web shopove
Bitno je pratiti novosti i trendove u e-commerceu. Nova pravila igre unutar Europske unije direktno utječu na poslovanje. Tako i ukidanja geo-blokiranja tj. nametnutih nevidljivih granica za online kupovinu.
Da vas zanima što je geo-blokiranje i kakve su posljedice za web trgovinu u Hrvatskoj pokazali ste velikim brojem klikova.
I dalje ćemo za vas pratiti važne promjene i nove regulative u e-commerce svijetu
3. 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će te Google zavoljeti [SlideShare]
Slika govori 1000 riječi. To je stara poslovica koja vrijedi i u online poslovanju. No, da bi ta slika došla do izražaja treba je pratiti tekst. Naš prijatelj Google je kao malo dijete, sve mu morate reći i objasniti. Tako mu morate i reći što se nalazi na fotografiji.
Slike govore 1000 riječi ako napišemo te riječi
No, ne optimizirate slike samo zbog tražilice. Pišete što se nalazi na njima jer ljudi sve više pretražuju forografije. Pa tako onda mogu doći i na vaš web shop.
Očito je da ste to i sami shvatili jer je ovaj blog u top tri najčitanija u 2016.
2. U 5 jednostavnih koraka saznaj kako izraditi newsletter [SlideShare]
Newsletter tj. letak u digitalnom online oglašavanju Vrlo efikasno i jednostavno sredstvo oglašavanja, ali ga treba znati napraviti.
Naše jednostavne upute o izradi newslettera našle su se na drugom mjestu najčitanijih blogova.
1. 3 stvari koje klijent tijekom izrade web shopa treba napraviti što prije [SlideShare]
Najčitaniji blog je SlideShare namijenjen ljudima koji još nemaju web shop. Kroz 40 plus zanimljivih fotografija zainteresirane za izradu web shopa pripremamo i informiramo o osnovnim stvarima koje moraju odlučiti ako žele imati dobar web shop.
Nema web shopa bez tri osnovne stvari: sustava naplate, povezivanja sa fizičkim trgovinama i dostave.
Bit će svega!
Radeći ovaj popis i sami smo se iznenadili. OK, shvatili smo da vam se jaaaako sviđaju naši SlideShareovi, ali i da volite tekstove iz različitih područja. Čitali ste i savjete, ali i case studye te blogove o trendovima.
U 2017. trudit ćemo se biti još bolji i raznovrsniji
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...