Top 10 Markerovih blogova u 2016. godini

Vrijeme čitanja: 10 min
02. siječanj 2017.

“Svi su gore”. Stih poznate pjesme Looka&Borna Bolesne Braće postao je sinonim za odlazak na skijanje. U Hrvatskoj, naravno.

Svi bi trebali biti gore kada govorimo o poslovanju. Mlađe generacije nikad nikud ne idu bez telefona, a prije nego što zakorače iz zgrade pitaju google maps kako najbrže doći do frenda ili shopping centra.

Poslovanje ste već trebali i povući online jer iz godine u godinu prometi na e-commerce tržištu rastu

Prema izvještaju udruženja Ecommerce Europe koje okuplja 25.000 europskih online trgovaca i prodavatelja usluga, tržište godišnje raste 12 do 13 posto. 

Promet u ecommerce svijetu  za netom završenu 2016. u Europi procjenjuje se na 510 milijardi eura, a predviđa se da će ove godine porasti za 298 milijardi eura, dok bi  u 2018. trebao iznositi 660 milijardi.

U europskim okvirima, ističu u svom izvještaju u Ecommerce Europe, brzi rast tržišta Europa može zahvaliti nerazvijenim e-commerce tržištima.

A to smo, pogađate - mi. Južna i istočna Europa. Kako će se ta tržišta razvijati, predviđanja su da će se u 2018. udio britanskih, njemačkih i francuskih prodavača (top tri lidera) na europskom tržištu smanjiti s 60 na 55 posto. 

Ljudi će do 2018. više i lakše surfati webom, imati veće povjerenje u online trgovinu, ali i veću kupovnu moć.

Europsko e-commerce tržište bilježi godišnji rast od 12 do 13 posto
Europsko e-commerce tržište bilježi godišnji rast od 12 do 13 posto

 

Tu nastupate vi. Zajedno s nama. Mi radimo tako da vi uspijete u tom ogromnom svijetu bez granica zvanom e-commerce.

Online vrijede druga pravila ponašanja i druga pravila prodaje. Treba se istaknuti. Treba imati dobar dizajn. Treba imati funkcionalan web shop koji je user friendly tj. možete se u njemu snalaziti.  Treba naći svoju publiku i pratiti ih. Treba biti aktivan na društvenim mrežama. Treba pisati blog. Treba slati newsletter. Treba pratiti trendove. 

Teško je to. Znamo. Zato jednom tjedno pišemo blog. Kako bi svojim klijentima i čitateljima pomogli da se snađu u tom svom neredu cool 

I navodno, to radimo dobro. Uvršteni smo među 20  najboljih sadržaja u regiji za digitalni marketing, bar tako tvrdi srpski portal marketinguj.me.

Pa hvala im. I hvala vama svima koji nas pratite. Izdvojili smo 10 blogova u 2016. koje ste najčešće otvarali

 

10. Razbijamo 7 mitova digitalnog marketinga u koje slijepo vjerujete

Kada se jedna rečenica ponovi puno puta i kada je ljudi samouvjereno izgovaraju, nju mozak počinje privaćati kao istinitu

A mi smo takvih rečenica našli 7. To su rečenice poput "Moderni dizajn web shopa ostvarit će veliki promet" ili "Dobar proizvod  prodaje se sam od sebe". 

Drago nam je da se ovaj blog našao među 10 najčitanijih jer u njemu pišemo o pravilima kojih se ljudi drže, a kontraproduktivna su.

9. Kako smo izradili novu web stranicu Grada Varaždina [Case study]

Proces izrade web stranica za jednu jedinicu lokalne samuprave među 10 je najčitanijih blogova!

Ponosni smo na to što i takvu tematiku znamo zanimljivo napisati. Jednako kao što smo zadovoljni kako dobro izgledaju stranice Grada Varaždina i kako smo organizirali brdo sadržaja s kojim su došli u Marker. 

Ako tko još treba da mu se odradi dobar posao, tu smo wink 

8. Kineski div Alibaba i Dan samaca u brojkama [Infografika]

Priča o Alibabi i 17,7 milijardi dolara u jednom danu osvojila vas je. Vjerojatno i zato što se radi o slikovnici. 

Dan samaca infografika

Naime, ovu poslovnu bajku u kojoj je princ kineski vlasnik moćne trgovine lijepo smo nacrtali

A znamo, svi vole gledati sličice heart

7. Iz iskustva: voditelji vodećih web shopova o trendovima na hrvatskom eCommerce tržištu

Tko je bolji liječnik? Onaj koji je pročitao stotine knjiga o jednoj bolesti ili onaj koji se svaki dan susreće s bolesnim ljudima i trudi ih se izliječiti?  

Pravila igre postoje, postoje savjeti, ali kako oni djeluju u praksi? Ljudi koji svaki dan provode radeći na web shopu, komunicirajući s kupcima i prateći ih najbolje znaju.

Podijelili su s nama svoja iskustva, a vi ste ih rado pročitali. 

6. 6 psiholoških okidača koji kupnji kažu DA!

Ljudi vole znati kako razmišljaju drugi ljudi. Pogotovo kada tim ljudima treba nešto prodati wink

O čemu razmišljaju kupci prije shoppinga? Lakše je to saznati nego ući u mozak mačke
O čemu razmišljaju kupci prije shoppinga? Lakše je to saznati nego ući u mozak mačke

 

U blogu "6 psiholoških okidača koji kupnji kažu DA!" objasnili smo kako se lijepo ponašati prema posjetitelju da bi on od nas nešto kupio, a nakon prve kupnje ponovno se vratio u naš web shop i kupio još toga.

5. Psihologija cijena: 10 bezvremenskih strategija za povećanje prodaje

Jednostavni savjeti za povećanje prodaje. To je ono što zanima svakog web trgovca.

Na jednom mjestu nabrojili smo njih 10 koji su djelovali još od vremena kada su se novine oglašavale tako da se dečko sa stupa derao: "Novi Večernjak" Sudarile se dvije kočije, ozljeđen kočijaš i dvije gospođe".

Iako je većina trgovaca upoznata sa prodajnim tehnikama, nikad ih nije loše skupiti na jedno mjesto smiley

4. Ukidanje geo-blokiranja unutar EU: što će se promijeniti za hrvatske web shopove

Bitno je pratiti novosti i trendove u e-commerceu. Nova pravila igre unutar Europske unije direktno utječu na poslovanje. Tako i ukidanja geo-blokiranja tj. nametnutih nevidljivih granica za online kupovinu.

Da vas zanima što je geo-blokiranje i kakve su posljedice za web trgovinu u Hrvatskoj pokazali ste velikim brojem klikova.

I dalje ćemo za vas pratiti važne promjene i nove regulative u e-commerce svijetuwink

3. 5 savjeta za optimizaciju slika zbog kojih će te Google zavoljeti [SlideShare]

Slika govori 1000 riječi. To je stara poslovica koja vrijedi i u online poslovanju. No, da bi ta slika došla do izražaja treba je pratiti tekst. Naš prijatelj Google je kao malo dijete, sve mu morate reći i objasniti. Tako mu morate i reći što se nalazi na fotografiji.

Slike govore 1000 riječi ako napišemo te riječi
Slike govore 1000 riječi ako napišemo te riječi

 

No, ne optimizirate slike samo zbog tražilice. Pišete što se nalazi na njima jer ljudi sve više pretražuju forografije. Pa tako onda mogu doći i na vaš web shop. 

Očito je da ste to i sami shvatili jer je ovaj blog u top tri najčitanija u 2016. 

2. U 5 jednostavnih koraka saznaj kako izraditi newsletter [SlideShare]

Newsletter tj. letak u digitalnom online oglašavanju laugh Vrlo efikasno i jednostavno sredstvo oglašavanja, ali ga treba znati napraviti.

Naše jednostavne upute o izradi newslettera našle su se na drugom mjestu najčitanijih blogova. 

1. 3 stvari koje klijent tijekom izrade web shopa treba napraviti što prije [SlideShare]

Najčitaniji blog je SlideShare namijenjen ljudima koji još nemaju web shop. Kroz 40 plus zanimljivih fotografija zainteresirane za izradu web shopa pripremamo i informiramo o osnovnim stvarima koje moraju odlučiti ako žele imati dobar web shop. 

Nema web shopa bez tri osnovne stvari: sustava naplate, povezivanja sa fizičkim trgovinama i dostave

Bit će svega!

Radeći ovaj popis i sami smo se iznenadili. OK, shvatili smo da vam se jaaaako sviđaju naši SlideShareovi, ali i da volite tekstove iz različitih područja. Čitali ste i savjete, ali i case studye te blogove o trendovima.

U 2017. trudit ćemo se biti još bolji i raznovrsniji coolcheekysmiley

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics