M-commerce, rast od 9900% u šest godina

12. ožujak 2012.

Kako bi dospjeli do svojih potencijalnih kupaca i osigurali bolju prodaju, nekada je bilo dovoljno napraviti samo dobar SEO. Prodajne web stranice objavljivale su sadžaj natrpan ključnim riječima i čekali dolazak kupaca.

U zadnjih godinu dana content marketing kojeg rade same kompanije koje prodaju ili nude svoje usluge među kupcima sve više gube na vjerodostojnosti. Sadržaj koji rade sami korisnici sve više postaje najvažniji sadržaj potencijalnim kupcima, sadržaj koji smatraju relevantim.

No, pojavljuje se novi način pretraživanja koji se sve više hvata korijena, te taktika pravljenja sadržaja od strane kompanije dodatno gubi na snazi. Statistike i proračuni pokazuju da će do kraja 2013. biti preko milijardu korisnika pametnih telefona.

Kad korisnici koji posjeduju pametne telefone traže npr. kafić, restoran ili hotel, radije će koristiti neku mobilnu aplikacija nego pretraživati pomoću web preglednika. Oslanjaju se na aplikacije i usluge kao što su Foursquare, Yelp, Facebook, Twitter ili LinkedIn. Sve usluge koje koriste geolokaciju.

Što to znači za moj posao?

Za Vas i Vaš posao to znači veći angažman na nekoj od socijalnih mreža koje su već popularne. Na taj način ostajete ispred svoje konkurencije.

I to je sve?

Ne baš. Da bi ostali u trci ili bili prvi, dobro je da se naprave i sljedeće stvari:

  1. Optimizirajte web stranice / web trgovinu tako da je dostupna s mobilnih uređaja.
  2. Prilagodite svoje e-mail newslettere da budu lako čitljivi s mobilnih uređaja.
  3. Dodatno se angažirajte na socijalnim mrežama s posebnim naglaskom na one s geolokacijskom uslugom.
  4. Razvijte vlastitu aplikaciju da ostanete u neposrednoj vezi sa svojim klijentima.

S ovih nekoliko jednostavnih koraka ostat ćete vidljivi i na mobilnim uređajima i privući ćete nove klijente.

Ako još uvijek sumnjate u snagu i brzinu širenja pametnih telefona proučite ovu jako zanimljivu infografiku koju su pripremili u Culture Label-u.

Ako svoju postojeću ili buduću web stranicu želite približiti korisnicima mobilnih platformi javite nam se na [email protected] ili 042/421-700.

Vedran Vukovac, Marker d.o.o.

 

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics