Produbite ljubavnu priču s kupcima: kako pretvoriti običnog kupca u onog vjernog

Vrijeme čitanja: 4 min
13. veljača 2017.

“Love is in the air 
Everywhere I look around 
Love is in the air... “

Zapjevao je John Paul Young davne 1978. godine.

I doista - ljubav je u zraku. To se čak vidi i kod naših programera koji umjesto programskog koda, crtaju srčeka po bilježnicama (da, još uvijek koristimo bilježnice smiley)

A znate li tko nam se još zaljubio?

Božo!

Sjećate li ga se uopće? Božu ste upoznali u našoj Božićnoj priči. Vodio je online poslovanje samo zato što se želio obogatiti. Bio je škrt, mario je samo za sebe i za kupce ga je boljelo briga. 

Nakon što su ga posjetila tri božićna duha došao je k sebi i shvatio pravu vrijednost online poslovanja - pružiti što bolju uslugu online kupcima i brinuti se za njihove potrebe i želje. 

Od tada je prošlo dvije godine i možemo reći da mu ide sve bolje i bolje. Pridobio je mnogo novih kupaca, proširio je online ponudu, a postojeći kupci su prezadovoljni korisničkom podrškom i uslugom. S kupcima je stvorio čvrstu vezu koju će malo koja konkurencija uspjeti uzdrmati. 

Stvaranje lojalnih kupaca je novi marketing

Čak se i u offline svijetu sve temelji na iskustvu i kvaliteti usluge. 

Većina nas ima omiljeni kafić u koji volimo ići popit kavu ili s kolegama otići na piće poslije posla. Zašto? Jer je svaka naša posjeta izvrsno iskustvo. Konobar već unaprijed zna koji je naš stol i čim nas vidi već počinje kuhati našu omiljenu kavu. Ako odlučimo koketirati s cappuccinom, konobar će biti u potpunom šoku. 

Ovaj prijateljski stav i domaća atmosfera su razlog zašto pozivamo svoje prijatelje i kolege tamo.

To vrijedi i za online svijet. U svijetu u kojem su vaši konkurenti samo jedan klik dalje, lojalnost kupaca je zaista novi marketing.

Današnji korisnici imaju pristup beskrajnim količinama informacija o vama i vašim konkurentima.
To je kao speed date. Korisnicima je potrebno samo nekoliko minuta da stvore mišljenje o vama i odluče žele li vam pružiti priliku da uđete u njihove živote. 

Ako im uspijete ponuditi fantastično iskustvo kupovine, itekako su voljni prestati izlaziti na spojake s drugim web shopovima. Kada se kupci osjećaju zbrinuto i voljeno, skloniji su i kupiti nešto od vas.

I kako vi stojite na ovom području? Zadovoljni ste u online vezi ili mislite da bi ipak mogli malo bolje? 

Budući da je sutra Valentinovo, odlučili smo vam ispričati Božinu ljubavnu priču, ali u e-commerce smislu. 

Jer kako se Božo udvarao boljoj polovici tako bi se i vi trebali udvarati svojim kupcima (želite li imati vjerne kupce).

A nakon što stvorite vjerne kupce, potrebno je i dalje njegovati njihovu lojalnost i zaljubljenost

Evo kako to naš Božo radi sa svojom djevojkom.

Slobodno umetni Božinu ljubavnu priču na svoju stranicu:

<p ><iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="485" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" src="//www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/wFJGO1OOdGqyMe" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px; max-width: 100%;" width="595"></iframe></p>

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics