Produbite ljubavnu priču s kupcima: kako pretvoriti običnog kupca u onog vjernog

Vrijeme čitanja: 4 min
13. veljača 2017.

“Love is in the air 
Everywhere I look around 
Love is in the air... “

Zapjevao je John Paul Young davne 1978. godine.

I doista - ljubav je u zraku. To se čak vidi i kod naših programera koji umjesto programskog koda, crtaju srčeka po bilježnicama (da, još uvijek koristimo bilježnice smiley)

A znate li tko nam se još zaljubio?

Božo!

Sjećate li ga se uopće? Božu ste upoznali u našoj Božićnoj priči. Vodio je online poslovanje samo zato što se želio obogatiti. Bio je škrt, mario je samo za sebe i za kupce ga je boljelo briga. 

Nakon što su ga posjetila tri božićna duha došao je k sebi i shvatio pravu vrijednost online poslovanja - pružiti što bolju uslugu online kupcima i brinuti se za njihove potrebe i želje. 

Od tada je prošlo dvije godine i možemo reći da mu ide sve bolje i bolje. Pridobio je mnogo novih kupaca, proširio je online ponudu, a postojeći kupci su prezadovoljni korisničkom podrškom i uslugom. S kupcima je stvorio čvrstu vezu koju će malo koja konkurencija uspjeti uzdrmati. 

Stvaranje lojalnih kupaca je novi marketing

Čak se i u offline svijetu sve temelji na iskustvu i kvaliteti usluge. 

Većina nas ima omiljeni kafić u koji volimo ići popit kavu ili s kolegama otići na piće poslije posla. Zašto? Jer je svaka naša posjeta izvrsno iskustvo. Konobar već unaprijed zna koji je naš stol i čim nas vidi već počinje kuhati našu omiljenu kavu. Ako odlučimo koketirati s cappuccinom, konobar će biti u potpunom šoku. 

Ovaj prijateljski stav i domaća atmosfera su razlog zašto pozivamo svoje prijatelje i kolege tamo.

To vrijedi i za online svijet. U svijetu u kojem su vaši konkurenti samo jedan klik dalje, lojalnost kupaca je zaista novi marketing.

Današnji korisnici imaju pristup beskrajnim količinama informacija o vama i vašim konkurentima.
To je kao speed date. Korisnicima je potrebno samo nekoliko minuta da stvore mišljenje o vama i odluče žele li vam pružiti priliku da uđete u njihove živote. 

Ako im uspijete ponuditi fantastično iskustvo kupovine, itekako su voljni prestati izlaziti na spojake s drugim web shopovima. Kada se kupci osjećaju zbrinuto i voljeno, skloniji su i kupiti nešto od vas.

I kako vi stojite na ovom području? Zadovoljni ste u online vezi ili mislite da bi ipak mogli malo bolje? 

Budući da je sutra Valentinovo, odlučili smo vam ispričati Božinu ljubavnu priču, ali u e-commerce smislu. 

Jer kako se Božo udvarao boljoj polovici tako bi se i vi trebali udvarati svojim kupcima (želite li imati vjerne kupce).

A nakon što stvorite vjerne kupce, potrebno je i dalje njegovati njihovu lojalnost i zaljubljenost

Evo kako to naš Božo radi sa svojom djevojkom.

Slobodno umetni Božinu ljubavnu priču na svoju stranicu:

<p ><iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="485" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" src="//www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/wFJGO1OOdGqyMe" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px; max-width: 100%;" width="595"></iframe></p>

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...