Saznajte kako razmišlja moderan kupac: CRO Commerce konferencija

28. siječanj 2019.

Kako online maloprodaja uzima sve više maha na štetu tradicionalnih maloprodajnih lanaca, poduzetnici bi trebali biti svjesni trendova u kupovnim navikama potrošača i što znači targetiranje kupaca.

Živimo u svijetu multi-uređaja i omnichannela

Odlazak na internet više ne znači samo korištenje stolnih ili prijenosnih računala. Internet danas predstavlja povezanost bilo kada i bilo gdje, a korisnici kod kupnje proizvoda koriste više različitih uređaja, obično započevši istraživanjem preko mobilnog uređaja.

Ono što je važno znati je da pri tome komuniciraju sa svojim prijateljima tražeći savjete o kupnji, koristeći se pri tome različitim uređajima, aplikacijama i društvenim mrežama.

U omnichannel svijetu, tvrtka ne može upravljati web trgovinom optimiziranom samo za stolno ili prijenosno računalo. Ako vaša web trgovina nije optimizirana za mobilne uređaje, to je gotovo jednako tome da nemate web trgovinu.

Današnjem modernom kupcu potrebno je pružiti što je moguće jednostavnije i pozitivnije korisničko iskustvo.

Što to znači za vas kao vlasnika web trgovine? Ako poslujete online, ili tek razmišljate o otvaranju web trgovine, optimizirajte web trgovinu za sve uređaje, pružajući kupcu jasne smjernice za besprijekorno korisničko iskustvo.

Pridružite nam se na CRO Commerce konferenciji

Udruga eCommerce Hrvatska organizira konferenciju koja ima za cilj povećanje svjesnosti o navikama modernih kupaca.

Povodom promocije CRO Commerce 2019 konferencije, koja se održava 15.2.2019. u Zagrebačkom ZICER-u, snimljen je kratak video spot u kojem ljudi iz 5 različitih generacija pričaju o svojim navikama korištenja tehnologije.

Na prvoj konferenciji u organizaciji trgovaca glavne će teme biti trendovi u prodaji, novi zakoni za elektroničko poslovanje, te analiza hrvatskih webshopova koju će odraditi profesionalci iz 4 različita područja:

  • razvoja webshopa,
  • sadržajnog marketinga,
  • optimizacije za tražilice
  • i usklađivanja sa zakonom.

Osim toga, posjetitelji će imati priliku čuti iskustva velikih i malih trgovaca iz prve ruke, te otkriti rezultate prvog istraživanja među hrvatskim web trgovinama. Na kraju konferencije će se održati dodjela nagrade za najbolje webshopove, nakon čega slijedi stand-up nastup popularnog komičara Vlatka Štampara.

Marcel Majsan iz udruge eCommerce Hrvatska smatra kako je veliki  problem hrvatskih trgovaca nesnalaženje u šumi hrvatskih zakona koji se tiču online poslovanja, dok je najveći problem kupaca strah i nepovjerenje u online kupovinu.

Upravo zbog tih razloga Udruga pomaže identificirati pouzdane trgovce kroz Safe.Shop certifikaciju, te organizira stručne skupove na kojima educiraju trgovce i ostale poduzetnike koji su prepoznali prednosti interneta.

Izrađujete li web trgovinu, napravite to kako treba

Na CRO Commerce konferenciji predavanje će održati i Ivica Kruhek, direktor tvrtke Marker d.o.o., najnagrađivanije domaće eCommerce agencije koja je do sada izradila više od 120 web trgovina.

Kroz više od petnaest godina iskustva, Ivica je pomogao mnogim domaćim i stranim tvrtkama da digitalne kanale uspješno stave u funkciju ostvarenja svojih poslovnih ciljeva.

Posljednjih godina svoj fokus usmjerio je na proučavanje psihologije ponašanja korisnika na internetu što postaje ključan faktor u postizanju rezultata na webu.

Kad izrađujete web trgovinu prvi puta ili želite postojeću osvježiti i modernizirati, napravite to kako treba, sa svim detaljima do kraja jer jedino tako možete računati da ćete ostvariti maksimalan prodajni potencijal. Osim ovog top savjeta, Ivica ih ima još nekoliko u rukavu.

Pridružite nam se na CRO Commerce konferenciji.

Puno korisnih savjeta za vas imaju i ostali predavači, a to su:

  • Aron Stanić, direktor marketinga u osječkoj eCommerce agenciji Inchoo
  • Nebojša Grbačić, suosnivač sadržajne agencije Cvoke
  • Dijana Kladar, odvjetnica s dugogodišnjim iskustvom i članica upravnog odbora eCommerce Hrvatska
  • Marko Pačar, jedan od trojice osnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti
  • Dimitrije Ostojić, vlasnik online marketing agencije DEFAULT design
  • Ilija Brajković, partner u digitalnoj agenciji Kontra
  • Zorana Milidrag, Global Ecommerce Direktor kompanije Sport Vision
  • Siniša Cvjetković, osnivač Moja-Trgovina.Net, BizzyBeeShop.com
  • Robert Petković, (Bruketa&Žinić&Grey) stručnjak za Google Analytics
  • Simeon Lukov, serijski poduzetnik, suosnivač alata za praćenje cijena Browswave
  • Claudio Kramarić, suvlasnik wow-junkie.com
  • Vice Božić, certificirani stručnjak za Google Ads i Google Analytics
  • Boris Smolek, Head od Solution Management u AdCumulusu
  • Marek Molicki, online stručnjak s iskustvom u menadžmentu, internet marketingu, eCommerce i big data poslovanju
  • Ivan Rogar, Senior developer i lead na custom rješenjima baziranim na Symfony frameworku te B2C/B2B rješenjima baziranim na Magento platformi
  • Laszlo Szetnics, Business Development Director u Mastercard Europe

 

Njihove najave možete pogledati ovdje.


Ulaznice za konferenciju

 

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics