Podmazivanje web shopa - otkrijte kako do povećanja prodaje od 1250%
Web shopovi su poput strojeva.
Tramvaj, bušilica, mikser, televizija, pećnica… izaberite bilo što.
Sve su to kompleksne mašinerije koje se sastoje od bezbroj dijelova.
Digitalni proizvodi su, vjerovali ili ne, također takvi.
Ako bi radili nekakvu izravnu usporedbu, web shopovi prema stupnju kompleksnosti nisu daleko od prosječnog automobila.
Što je naravno ljudima iznimno teško vizualizirati budući da je programiranje za većinu laika nekakvo bezvezno tipkanje koda za računalom.
Nije opipljivo, svakodnevno, postoji samo virtualno.
Pa onda i ne vrijedi, jel’da? ;)
Ironija je jedino sljedeća - dok je recimo automobil isključivo rupa bez dna u koju svejedno bez pardona svi mi redovito bacamo gomilu novca (nažalost većinom što moramo), web shop je s druge strane stroj za štampanje novca.
Pod uvjetom da razumijete njegov potencijal.
No da bi on to mogao, potrebno ga je poput automobila redovito održavati.
Podmazivati poput svakog drugog stroja.
Što ljudi, kada su digitalne (virtualne) stvari u pitanju, gotovo uvijek zaborave.
Misle da na internetu sve to funkcionira samo od sebe.
Pritisneš dugme “online” i eto, moj posao je završen, kupci će sada navaliti.
I onda se čude kada ulože novac u nešto i nemaju od njega očekivani povrat. Pa krive sve druge osim sebe.
Nije li to malo naivno?
Većina će sada reći da je naravno naivno (kada se ovako lijepo sistematski vizualizira problem), no ako se u svakodnevnom životu malo osvrnete oko sebe, primjera naivnosti vezanih uz bilo kakav posao ima bezbroj.
Jedini lijek protiv nje je WD-40.
Evo što su neki od naših klijenata postigli s tim magičnim sastojkom.
Magični recept internetskog WD-a 40
WD-40 nema bez razloga kultni status.
Od svakog zapuštenog stroja napravi podmazani švicarski sat.
Vrata, stolica, motorna pila, flakserica… samo nebo je granica.
Upravo zato smo ga iskoristili da prikažemo mješavinu nekolicine optimizacijskih procesa čija neupitna efikasnost na internetu je odavno dokazana.
Znanost koja uvijek funkcionira.
Govorimo konkretno o internetskoj WD-40 mješavini koja sadrži SEO optimizaciju, dobro dizajniran newsletter, cross-sale & up-sale, kvalitetno napisan opis proizvoda, optimizirane slike te redovito održavan blog.
Kada s time poškropite svoj web shop, prodajna matematika može Vam biti poput ove koju sada ima Bima, jedan od naših klijenata koji je odlučio posvetiti malo više pažnje svojoj web shop prodaji.
Iako je i ona u ožujku prošle godine postizala solidne rezultate, nakon što se malo više pažnje posvetilo optimizaciji, rezultati u trećem mjesecu ove godine bili su zapanjujući. Amadeus i Emporium također su imali vrlo dobre rezultate:
Eto, WD-40 još jednom je potvrdio svoj status legende.
Naravno, treba jasno naglasiti kako je ta čarobna mješavina beskorisna bez dobrog stroja.
Kada upotrijebimo taj širok pojam, mislimo na web shop koji je prilagođen vremenu u kojem živimo.
Web shop koji izgleda poput Adventa.
Za godinu dana i taj će biti na jednoj od ovih gore infografika. Vjerojatnije i prije.
To vam garantiramo, ipak je to znanost.
Evo kako ne biti naivan
To je onaj koji se redovito podmazuje i koji obavlja svoju funkciju.
To bi u slučaju web shopa bilo zarađivanje.
U vremenima krize teško je ne obožavati takav stroj.
Logično pitanje koje se postavlja je sljedeće - kako ćete do njega?
Ako ste pažljivo čitali, rekli smo to već kroz ovaj tekst, no ponovit ćemo za svaki slučaj:
- Trebate dobar stroj
- Trebate internetski WD-40
- Trebate s njime redovito podmazivati svoj dobar stroj
To su tri ključna koraka s kojima ćete prestati biti naivni i s kojima ćete zarađivati toliko da ćete doći do viška slobodnog vremena.
U konačnici, što nije smisao rada zarađivati toliko da bezbrižno provodite vrijeme sa svojim najmilijima? Ili na način koji vama najviše odgovara?
Složit ćete se s nama kako je to samo retoričko i cpt. Obvious pitanje. :)
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...