Zatražite ponudu
putem online obrasca

5 savjeta za opis proizvoda privlačnosti prve simpatije

31. ožujak 2014.

Sjetite se vožnje Slavonskom avenijom.

Ona najprometnija ulica u Zagrebu kroz koju nikako da se probijete, bez obzira išli na posao ili vraćali se kući.

Zamislite da je početak srpnja, taman 10 dana prije dugoočekivanog godišnjeg.

Nervozni ste kao pred odlazak zubaru, a bome ne pomaže to što se pržite već 2 tjedna poput dobro začinjenog svinjskog buta na roštilju, bez obzira na klimu u automobilu.

Ipak pazite na svoje zdravlje i niste odvrnuli klimu do kraja budući da ne želite doživjeti srčani udar kada izađete iz vozila.

Sve u svemu, volite to čudo tehnologije što vas hladi gotovo poput svoje rođene djece.

Na vašu veliku nesreću, klima danas jednostavno nije izdržala vaš maratonski tempo pa ste morali auto ostaviti na servisu. Nema smisla ići kući s takvim vozilom.

Treba ipak djecu školovati.

S druge strane, ne želite umrijeti od vrućine u javnom prijevozu uz predivne “mirise” ljudi koji ipak malo previše štede na vodi. Odlučili ste se na jedino moguće logično rješenje - taksi.

Došli na njihovo okupljalište i gledate… više-manje, sve su to ista vozila koje nude uslugu identične kvalitete stoga vam je za sada cijena jedini faktor odluke.

No, odjednom ste uočili nešto - vidite na automobilu natpis “20kn” + očigledno naknadno dodana naljepnica taksista šaljivdžije: “proljetni uvjeti vožnje :)”.

Sjetite se kako je bilo lijepo dok su pokraj vaše zgrade cvale japanske trešnje i za Vas vožnja tim taksijem kući postaje pustinjska oaza prije nego li ste uopće postali svjesni te odluke.

Zamislite sada da je to taksi parkiralište veličine jednog kvarta u Zagrebu na kojem su jedan do drugog poredani automobili.


Kako privući pažnju na sebe?

 

I da ste vi ste vlasnik jedne od mnogobrojnih taksi služba.

Kako bi ste u toj gomili privukli pažnju na sebe?

Bez ideja ste?

Na vašu nesreću, uvijek može gore.

Poput hrvatske ekonomske situacije.

Zamislite onda ovo - taksi parkiralište veličine Hrvatske.

To vam je današnji internet na kojem se sa svojim web shopom morate boriti za pozornost kupaca.

Ako smo Vam sada zaledili krv u žilama, dopustite da vam vratimo krvotok u funkciju.

Ne magičnim tabletama (jer samo naivci vjeruju u magična rješenja), nego korisnim savjetima pomoću kojih ćete svojim proizvodima na web shopu dati faktor privlačnosti Vaše supruge na vjenčanju.

Benefiti su ključ uspjeha

Ako ste ikada slušali barem jedan sat marketinga, čuli ste da ljudi kupuju vaše proizvode zbog benefita koji nude.

Njih realno boli neka stvar ako u opisu proizvoda kod ogromnog LED televizijskog prijamnika piše da ima dijagonalu 102 cm. Većina ni ne zna koliko je to zapravo 102 cm.

S druge strane, ako navedete da je s takvim TV-om moguće gledati nogometnu utakmicu iz kuhinje dok ste prisiljeni pripremati večeru jer je žena došla nervozna s posla, mnogo je veća šansa da ćete ga onda i prodati.

Ako nam ne vjerujete, pogledajte kakvu je priču napisao ovaj dečko kada je na Njuškalu odlučio prodati svoj stariji laptop.

Svi veći hrvatski mediji (Jutarnji, Večernji, Net.hr) su prenijeli njegov oglas. Između ostalog, vjerojatno i zbog ovoga:

(Matična) ploča na koju se stave ruke dok radiš je od nekog čudnog materijala koji se ne grebe i ne grije. Ljeti na +40 °c je hladan kao srce moje bivše, da se smrzneš.

Te emocije nikada prežaljenih ljubavi. :)

Čovjek poželi kupiti taj laptop samo da se vidi s čovjekom i ode na pivu s ciljem prepričavanja tegoba koje su izazvale bivše djevojke.

Kao što vidite, morate biti maštoviti.

Svoj proizvod na web shopu ne možete istaknuti ako ste samo kopirali specifikacije koje ste dobili od proizvođača. Ne mora to nužno biti humoristično, al’ trudite se da ljudima date jasno do znanja kakve sve im probleme rješavate s time što prodajete.

Vi to najbolje znate.

Što Vam još uvijek ne pomaže da svoje znanje prenesete ljudima na pravilan način.

U redu, priznajemo, zbilja smo se previše zapričali.

Pretjerujemo nekad.

Ajmo sada baš s konkretnim stvarima.

Evo 5 preciznih savjeta koje smo Vam obećali u naslovu.

1. Otkrijte želje i potrebe svojih kupaca

Kako bi napisali privlačan opis proizvoda, morate znati kome ga točno pišete.

Tko je zapravo ta osoba? Koliko godina ima? S kakvim poslovima se bavi? Koji su mu hobiji? Kako provodi slobodno vrijeme?

Zapravo, najbolje je da svojeg kupca stavite u ulogu sugovornika. Poput one osobe koja bi vam došla u auto salon pa mu trebate prodati automobil.

Način na koji mu prezentirate proizvod mora biti u potpunosti prilagođen njegovim željama i potrebama.

Nećete sportski BMW prodavati prosječnom penzioneru.

Prije nego li dođete do saznanja kome točno nešto prodajete, nema smisla ići u sam proces prezentacije proizvoda, zar ne?

2. Napišite jedinstven opis proizvoda (ne kopirajte druge za Boga miloga)

Ne kopirajte.

Nikako.

Iz više razloga.

Prvo, Vi to uvijek možete bolje od konkurencije. Morate vjerovati u sebe i svoje sposobnosti.

Drugo, Google nimalo ne voli kada kopirate. Ljudi kada će tražiti veliki LED TV ekran na Googleu, mnogo će Vas teže uočiti ako ćete se zbog kopiranja naći tek na četvrtoj stranici rezultata pretrage jer vas je taj internetski div kojeg danas svi koriste penalizirao, zar ne?

I treće, najgore zapravo, ne stavljajte samo one specifikacije proizvoda koje dobijete od proizvođača.

Ako prodajete lijekove, kupci će baš znati kako im mogu pomoći oni latinski nazivi spojeva u lijekovima, jel’da? ;)

Valjda je bolje napisati što sve pomaže u borbi s glavoboljom koju volimo više nego li naše političare.

3. Istaknite benefite

Na vašoj tavi nema šanse da bude ogrebotina?
Tablete uklanjaju bol u ramenima za svega 10 minuta?
Naslonjač ima posebnu vunu zbog koje čovjek ima osjećaj da leži na vodi?

Istaknite takve stvari.

Ljudima nije problem nešto platiti ako im nudite benefite koje oni žele. Da se stvari kupuju isključivo zbog zadovoljavanja osnovnih potreba, nitko ne bi platio 150 tisuća € novi BMW ili stavio na sebe bluzu vrijednosti 6000 kn.

4. Potaknite kupce da napišu recenzije proizvoda

Danas vjerojatno već genetski uvjetovano, nismo baš skloni trgovcima vjerovati na riječ.

Logično, budući da će nam oni vrlo često lagati i prodavati nam mačka u vreći samo da isprazne svoje skladište.

Razumljivo je da smo uvijek oprezni.

S druge strane, imamo razloga vjerovati drugim ljudima koji su kupili taj isti proizvod koji nas zanima.

Ako su ti prijašnji kupci bili zadovoljni, zašto im ne dati prostor da napišu svoju recenziju? Ako će oni davati 5 zvjezdica onom televizijskom prijamniku, mnogo je veća šansa da će ga onda novi kupci dodati u košaricu.

Vaši benefiti + pozitivni dojmovi drugih kupaca = prodani proizvod

5. Koristite velike fotografije

Postoji jedna mana kada prodajete nešto na internetu - jako je teško proizvod vizualizirati ako ga ne možete primiti u ruke.

Zato je IZUZETNO BITNO da ga što bolje prezentirate putem nekolicine velikih fotografija.

Kao što možete logički zaključiti, nitko se neće odlučiti na kupovinu nečega (bez obzira koliko kroz tekst kvalitetno prezentirali proizvod), prije nego li dobije vizualnu potvrdu da je na pravom mjestu.

Prezentirajte svoj proizvod iz nekoliko kuteva i stvorite putem kvalitetnih velikih fotografija kupcima u glavi točnu sliku onoga što prodajete.

I pokušajte te fotografije pravilno urediti.

U protivnom ćete vrlo teško imati profitabilan web shop.

***

Eto, ovo su valjda bili dovoljno konkretni savjeti.

Naravno, beskorisni su ako imate web shop jugoslavenske proizvodnje. Neonska svjetla ne pale na Golfu jedinici.

Izgleda seljački.

Da bi vam netko ostavio novce na internetu, morate imati web shop koji ostavlja dojam ozbiljnosti, sigurnosti.

Onaj osjećaj dok dođete u banku - znate da su vaši novci na sigurnom.

Pametni trgovci kombiniraju kvalitetnu web shop tehnologiju, maštovitu prezentaciju proizvoda i dobar marketing.

U ovom kapitalističkom svijetu u borbi za opstanak dobro je biti pametan, zar ne?

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Pripremite web shop za božićnu kupovinu

Je li vaš web shop spreman za blagdansku ludnicu? Kupci sigurno jesu!

Blagdansko razdoblje je vrijeme u kojem svaki online trgovac može povećati online promet i prodaju. No da bi postigli poslovne ciljeve, trebate se i dobro pripremiti. Evo 8 božićnih savjeta koji će obični web shop pretvoriti u najljepši božićni izlog s hrpom privlačnih darova.  

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter