Zatražite ponudu
putem online obrasca

5 stvari koje morate imati za bolju poziciju na Googleu

19. lipanj 2013.

Da je surfanje putem mobilnih uređaja sve značajniji dio ukupne online aktivnosti, više i nije neka tajna.

Očigledno je kako iz dana u dan sve više korisnika želi svojim omiljenim stranicama pristupiti bilo kada i bilo gdje, prvenstveno putem svojih feature i smartphone uređaja, što znači da vjerojatno i vaši klijenti žele pristup vašem webu u svakoj situaciji, očekujući pritom što manje glavobolja.

O tome svakodnevno razmišlja i veliki Google koji je nedavno brojnim webmasterima diljem svijeta odlučio podijeliti nekolicinu savjeta kako bi se korisnicima olakšao pristup mobilnim stranicama te kako bi njihovo iskustvo surfanja bilo što bolje.

Riječ je konkretno o pet naputaka koja ćemo u cijelosti prenijeti u nastavku, a čiji efekti bi itekako mogli doprinijeti zadovoljstvu vaših korisnika te boljem rangiranju vaše web stranice u Googleovim rezultatima pretrage.

Pogrešna preusmjeravanja - izbjegavajte ih!

Iako smo već ranije raspravljali je li bolje za vašu desktop inačicu web stranice kreirati mobilnu stranicu ili mobilnu aplikaciju, za one koji su se odlučili za prvu opciju spomenut ćemo jedno iznimno važnu stavku - radite pravilno preusmjeravanja korisnika s desktop na mobilne stranice.

Naime, obično kada korisnik putem smartphone uređaja želi pristupiti određenoj sekciji vašeg portala, automatski biva prebačen na mobilno izdanje stranice. Dok po pitanju prebacivanja s početne stranice desktop verzije na početnu stranicu mobilne verzije portala problema obično nema, često se desi da preusmjeravanje s bilo koje stranice vašeg web mjesta ide prema početnoj stranici mobile weba.

Koje su negativne posljedice toga?

Osim što korisnik jednim klikom nije došao tamo gdje je htio, tjera ga se na ponovno učitavanje stranica što može biti istaknut problem u sporim i skupim mobilnim mrežama. Posljedica toga je što se na taj način često gube korisnici ili se barem nepotrebno frustriraju.

Kako bi to izbjegli, konfigurirajte web mjesto tako da svaka desktop stranica preusmjerava na svojeg "mobilnog brata". Ako taj sadržaj ne postoji na mobilnoj stranici, bolje ga je ostaviti tu gdje je, nego ga nepotrebno preusmjeravati na sadržaj koji ga trenutno ne zanima i koji mu troši dragocijen podaktovni promet.

Umjesto prikazivanja obavijesti o pogrešci, preusmjerite korisnike

Nerijetko se dešava da stranica koja se sasvim normalno učitava korisnicima na desktop preglednicima, iz nekog razloga se ne želi učitati na mobilnim uređajima.

Tada obično slijedi obavijest o pogrešci (tzv. 404 error iliti “stranica ne postoji") što je zadnje što korisnik želi vidjeti - umjesto toga, ako imate na drugoj URL adresi identičnu stranicu prilagođenu smartphone uređajima, iskoristite je odmah i preusmjerite korisnika.

Ne preusmjeravajte korisnika mobilnu stranicu koja se ne učitava

Slično prethodnoj analogiji, ne želimo da korisnik na mobilnim stranicama vašeg web mjesta umjesto traženog sadržaja čita poruku o pogrešci - ako sadržaj na mobilnim stranicama trenutno nije dostupan, zadržite korisnika na desktop inačici vašeg weba. Cilj je jasan - bolje sadržaj u velikom formatu, nego nikakav sadržaj.

Pravilno rukujte s Googlebot-Mobile agentom

Jedna od tipičnih grešaka je usmjeravanje Googlebot-Mobilea na stranicu prilagođenu feature mobilnim uređajima (op.a. za razliku od smartphoena, feature mobilni uređaji ne podržavaju surfanje desktop formatima stranica), što rezultira vraćanjem Googlebot-Mobilea natrag na desktop inačicu stranice. U biti, stvorili ste petlju koju Google registrira kao pogrešku.

Kako bi izbjegli pogrešno navođenje Googleovog alata za indeksiranje mobilnih stranica, preporuča se da se Googlebot-Mobile agent zbilja doživljava u kontekstu opisa s kojim se predstavlja sustavu - ako ga vidite kao iPhone korisnika, onda ga i tretirajte tako.

Video podržan Adobe Flash tehnologijom je na smartphoneu obično problematičan

Ukoliko su vaše stranice u izrađene u flashu ili na vašim web stranicama imate običaj koristiti embeded video podržanom flash tehnologijom, postoji vjerojatnost da ga dio smartphone uređaja neće moći vidjeti u svojim preglednicima. Za mobilne stranice, svakako razmislite o alternativama reprodukcije video sadržaja.

Ako ste u ovim savjetima prepoznali neke od nedostataka svojih web stranica, a želite biti bolje rangirani na Googleu, javite se na info@marker.hr ili telefonom na 042/421-700 za besplatni savjet. Zajedno ćemo sigurno nešto smisliti :)

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Svima treba jedan dobar vodič za kupovinu darova

Što pokloniti za Božić? Izradite vodič za kupovinu poklona i privucite kupce u web shop!

Kupci su strašno zauzeti preko blagdana. Nemaju vremena za disanje, a kamoli za razmišljanje što će najmilijima pokloniti za Božić. Olakšajte im život i izradite vodič za kupnju darova. Za mame, tate, djedove, bake, bradonje, programerske freakove, masterchefove... A kako izraditi vodič koji neće izgledati kao suhoparni popis proizvoda, saznat ćete upravo sada :) 

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter