VIDEO: Božićna priča jedne Internet trgovine ili kako izraditi uspješan web shop

Vrijeme čitanja: 5 min
14. prosinac 2015.

Božo je otvorio Internet trgovinu.

I mislio je kako je sve napravio dobro.

Web shop je nakrcao proizvodima i kupce je bombardirao reklamama.

No, na njegovo razočaranje, zarada je bila mala, a i kupaca je bilo sve manje i manje. 

- I što sada? - pitao se Božo.

Kako unaprijediti Internet trgovinu da bi mi donijela veću zaradu u ovo blagdansko vrijeme?

To pitanje odzvanjalo je u njegovoj glavi.

Pošto smo u Markeru već svi u božićnom duhu, odlučili smo pomoći gospodinu Boži i poslali smo mu tri dobra duha Internet trgovine da ga upozore na greške koje radi.

Božo je uvidio svoje greške i pokajao se.

Na vrijeme je angažirao stručnu pomoć Markerovog tima i uz pomoć dobre optimizacije svojih stranica, jasnih opisa proizvoda i praćenja Google Analyticsa vratio se na pravi put.

Uspio je vratiti kupce i privući nove, a i zarada je sve veća i veća.

Kako i vas ne bi posjetila tri duha iz naše božićne priče, provjerite na koje još sve načine možete izraditi uspješan web shop ili unaprijediti svoju Internet trgovinu.  

Slobodno umetni božićnu priču na svoju stranicu:

<p><iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="485" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" src="//www.slideshare.net/slideshow/embed_code/key/clTyHFwt1AV9g0" style="border:1px solid #CCC; border-width:1px; margin-bottom:5px; max-width: 100%;" width="595"></iframe></p>

Pogledaj i video!

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...