Google Engage dan 2012, Zagreb
Na Google Engage konferenciji bilo je prisutno preko 300 profesionalaca iz oko 200 agencija.
Iako smo na trenutke sumnjali kako će sve to izgledati, da li će nam pokušavati prodati xyz, zamoriti nas dosadnim prezentacijama... moram priznati da je Google ipak premašio sva naša očekivanja. U lijepo uređenom prostoru Lauba, dekorateri Google-a su se svakako iskazali i pretvorili bivši tvornički prostor u oazu dobra ukusa. Koliko smo samo puta taj dan čuli rečenicu “Ah da su nama uredi ovako sređeni”.
Cilj cijele konferencije je bio, kako su rekli iz Google-a da agencije pomognu svojim klijentima da koriste Google na najbolji mogući način.
Kako povećati prodaju pomoću Google Engagea predstavio nam je Vedran Bajer, Google-ov Industry Manager. Također, dao je i nekoliko odličnih prijedloga kako osloboditi straha klijenta koji još nije imao on-line marketing. Vedranova prezentacija je na poveznici.
Alate za uspjeh s Google Engageom predstavio nam je Nikola Jellačić, Google-ov Product Strategist. Predstavio nam je MCC (My Client Center), Ad Planner, AdWords Editor i Google Analytics. Svaki od tih alata managerima on-line oglašavanja olakšava i ubrzava posao. Nikolinu prezentacija možete pogledati na sljedećoj poveznici.
Goetz Trillhaas, Google-ov voditelj Agency Business Development-a za CEEME predstavio nam je trendove koje Google očekuje u svijetu ICT-a sljedećih godinu dana. Ne samo trendove koje kreira Google već i trendove u razvoju globalne komunikacije. Goetzovu prezentaciju možete pogledati na ovoj poveznici.
Joško Mrndže, Google-ov Country Manager za regiju Adriatics (zemlje bivše Jugoslavije i Albanija) predstavio nam je Google-ovu viziju digitalnog oglašavanja u regiji, te je predstavio na koji način Google Adriatics funkcionira i radi sa svojim klijentima i gdje se Hrvatska u kontekstu središnje i istočne Europe što se tiče on-line oglašavanja nalazi. Procjenjeno je da Hrvatska zaostaje oko 3 godine za svjetskim trendovima ali je naglašeno da su trendovi i te kako pozitivni. Za više statističkih podataka pogledajte Joškovu prezentaciju.
Ipak najinspirativniji govor je svakako bio onaj Christiana Boehmea iz Njemačke koji je ispričao cijelu priču koju su prošli od garaže do zgrade u staklu. Svakako uzorna priča startup kompanije e-wolff čiji jedini posao je pružanje Google-ovih usluga svojim klijentima. Više detalja o unutrašnjoj strukturi kompanije i na koji način posluju možete pročitati iz Christianove prezentacije dostupne na poveznici.
Sudionicima konferencije predstavljena su i dva Chromebooka, Samsungov i Acerov.
Da ne bi sve završilo u strogo poslovnom tonu pobrinuli su se Google-ovci i odličnom hranom (Approved by Chip). Pitali smo se da li je Google catering našao pretraživajući vlastite servise. ;-)
Fotografije s prvog Google Engage dana:
Ivica Kruhek i Mark Čipčić, Marker d.o.o.
Zatražite ponudu za izradu web trgovine
6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...