2. Konferencija o web prodaji: dva dana znanja na jednom mjestu

Vrijeme čitanja: 3 min
02. svibanj 2017.

Planirate li otvoriti web shop ili već prodajete online? Ako je odgovor da za vas postoji samo jedno mjesto u utorak i srijedu 9. i 10. svibnja.

To je zagrebački hotel Sheraton u kojem će se u dva dana od 9 do 16 sati održavati druga po redu Konferencija o web prodaji u organizaciji Mape znanja.

 

 Ljudi koji žive i rade u e-commerce svijetu predavanjima će pokriti sva važna polja iz internet prodaje:

  • Navike ponašanja kupaca/Kako izgraditi web shop 
  • SEO u web prodaji
  • Email marketing
  • Facebook oglašavanje
  • Izazovi dostave
  • Korištenje Google Analyticsa  za praćenje kupaca
  • Postavljanje akcija i popusta u web shopu
  • B2B web shop, prednosti online veleprodaje
  • Višekanalna prodaja (omnichanelling)
  • Upravljanje reklamacijama
  • Pravni aspekti online trgovine

Prvi dan konferencije: od navika kupaca do dostave

Prvi dan konferencije od 9 do 16 sati stručni ljudi iz e-commerce svijeta održat će pet predavanja. Prvi nastupa markerovac Ivica Kruhek.

Kako se kupci ponašaju u web trgovini? (Ivica Kruhek, Marker)

Broj ljudi koji kupuju online iz dana u dan sve je veći. Čak  45% Hrvata koji imaju internet koriste ga kako bi nešto i naručili. To pokazuju Eurostatove brojke iz 2016. godine.

Ivica Kruhek iz Markera održat će predavanje o ponašanju kupaca u web trgovini
Ivica Kruhek iz Markera otvara drugu Konferenciju o web prodaji


Taj postotak samo govori da će internet trgovina rasti, ali i da će više ljudi pristupiti izradi web shopa. A ta izrada treba biti pomno planirani proces u kojem sve treba biti funkcionalno i dobro napravljeno kako bi prosječni posjetitelj postao kupac. 

Ivica će pričati o navikama ponašanja kupaca u online trgovini i o tome kako prema njima prilagadoti sve funkcionalnosti trgovine.

Ovim predavanjem direktor Markera Ivica Kruhek otvorit će Konferenciju o web prodaji. 

Email marketing za web trgovine (Mario Pintar, Hangar 18)

O učinkovitosti digitalnog letka, newslettera govorit će Mario Pintar iz Hangara 18. Newsletter je 
jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije i svaka web trgovina bi ga trebala koristiti laugh 

Predavanje će obuhvatiti i nekoliko načina pisanja naslova koji povećavaju stopu otvaranja emailova, ali i načine na koje se koristi automatizacija

Napredno Facebook oglašavanje za web trgovine (Ilija Brajković, Kontra)

Pravilo je da se na Facebooku ne prodaje, ali je zato oglašavanje na društvenim mrežama bitno. 

Čak 31% korisnika odlučuje se na kupovinu proizvoda kojeg prati na društvenim mrežama. O tome kako ih iskoristiti da bi ljudi kupovali i kako optimizirati oglase govorit će Ilija Brajković iz Kontre.

SEO u web prodaji - ključne riječi i informacijska struktura (Marko Pačar, Degordian)

Znate li što je SEO (search engine optimisation)? To je posao koji vas vodi na prvu stranicu rezultata tijekom pretraživanja na tražilicama. 

Marko Pačar iz Degordiana na predavanju će vas naučiti nekoliko bitnih stvari vezanih uz SEO:

  • Kako sastaviti SEO-friendly informacijsku strukturu web shopa?
  • Silo informacijska struktura i važnost unutarnjih linkova
  • Strateško optimiziranje web shopa za relevantne klastere ključnih riječi
  • Kako učiti od konkurencije?
  • Kako pronaći balans između optimizacije za tražilice i optimizacije za korisnike?


"Power up" vaše WordPress web trgovine (Goran Deak, Forgebit)

O poboljšavanjima i optimizaciji Wordpress trgovine pričat će Goran Drak iz Forgebita.

Prvog dana konferencije održat će se i dvije panel rasprave "Web trgovci za web trgovce" (Alternativa Za Vas, Gnijezdo.hr, Partypops, Modeline) te "Izazovi dostave za web trgovce" (Hrvatska pošta)


Drugi dan konferencije: od postavljanja popusta  do važnosti B2B-a

Konferencija o Web prodaji

Kako mjerenjem posjetitelje pretvoriti u kupce (Hrvoje Galić, Arbona)

Što rade kupci u web shopu? Kako bi znali kako se ponašaju, trebate ih pratiti (što dodaju u košaricu i što kupuju, gdje se pregledavaju proizvodi i kako). O korištenju Google Analyticsa za praćenje kupaca pričat će Hrvoje Gralić iz Arbone.

Kako odraditi akcije? (Tana Zimmerman, Bazzar)

Popuste i akcije primjećujemo svaki dan u lokalnoj trgovini mješovitom robom. No kako ih primijeniti u web shopu? 
O tome će pričati Tana Zimmerman iz Bazzara.

Aplikacija Riportus (Dario Horvat, Arbona)

Aplikacija Riportus pomaže vlasnicima web shopova da saznaju iz kojih firmi dolaze korisnici koji su posjetili njihov web bez da su ostavili svoje kontakt podatke ili poslali upit.
O prednostima aplikacije pričat će Dario Horvat iz Arbone. 

B2B commerce (Siniša Cvjetković, MojaTrgovina.net)

Veleprodaja online? Odlična stvar koju u Hrvatskoj koristi malo tvrtki. O prednostima B2B trgovine pričat će Siniša Cvjetković iz MojeTrgovine.net

Omnichanelling – višekanalna prodaja (Ivica Kruhek, Marker)

Kupci žele jedinstveno korisničko iskustvo i sasvim im je svejedno kako dobivaju informacije o proizvodima, da li se radi o informacijama na webi ili u trgovinu. 
Ivica Kruhek iz Markera pričat će o konkretnim funkcionalnostima koje se mogu integrirati u web trgovinu i ispuniti očekivanja kupaca.

Kako upravljati reklamacijama – Case study (Bazzar)

Upravljanje reklamacija online vrlo često može biti izazov. Kako pravilno procijeniti situaciju i riješiti reklamaciju. Kako negativno iskustvo kupca pretvoriti u pozitivno.

Pravni aspekti web trgovine (Dijana Kladar)

Nije dovoljno samo imati web shop najboljeg dizajna koji je optimiziran i funkcionira savršeno. O svim zakonskim odredbama  koje morate poštivati, o tome kako ostvariti svoja prava pred tržišnom inspekcijom kao i o najavljenim izmjenama zakonodavstva pričat će odvjetnica i konzultantica Dijana Kladar.

Kotizacija za dva dana znanja u organizaciji Mape znanje iznosi 2.300 kuna bez PDV-a. 

Kotizacija za jedan dan konferencije iznosi 1,390 kuna bez PDV-a.

Prijavi se na konferenciju

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics