Zatražite ponudu
putem online obrasca

Rječnik e-trgovine - što je to web shop?

25. ožujak 2014.

Mjesto na internetu putem kojeg kupac ima mogućnost kupiti proizvode od trgovca u realnom vremenu naziva se web shop ili internet trgovina.

Riječ je zapravo web stranici koja sadrži katalog (listu) proizvoda i na kojoj kupac može iste dodati u košaricu, nakon čega slijedi proces naplate na “virtualnoj blagajni”.

Web shopovi se prema svojem prodajnom usmjerenju dijele na dvije osnovne kategorije:

  • B2B (business-to-business) - proces kupovine odvija se između dva poduzetnika (veleprodaja)
  • B2C (business-to-customer) - proces kupovine odvija se između trgovca i krajnjeg potrošača (maloprodaja)

Prvi web shopovi pojavili su se još tijekom ranih 90-ih, dok su njihovo korištenje popularizirali današnji internet divovi poput Amazona i e-Baya.

Trgovina putem interneta danas je u strelovitom rastu koja u odnosu na klasičnu trgovinu s godišnjim rastom od 4%, ostvaruje istovremeno 5 puta veći rast (oko 20%).

U Hrvatskoj su kupci samo u prvoj polovici 2013. godine na web shopovima potrošili više od 3 milijarde kuna.

Internet trgovine danas su novi horizont za svakog trgovca koji traži dugoročno povećanje prodaje.

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Pridružite nam se na CRO Commerce konferenciji

Bez obzira na proizvod ili uslugu koju prodajete, danas se više nego ikada prije isplati dobro poznavati potrošačke kupovne navike korisnika. Maloprodaja se prebacuje u online okruženje, a vlasnici web trgovina kao i fizičkih trgovina moraju znati kako taj pomak utječe na očekivanja i lojalnost potrošača kako bi se učinkovito usmjerili na te pojedince.

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter