Top 5 snažnih razloga za otvaranje veleprodajnog web shopa

05. rujan 2018.

Bez obzira na to jeste li već pokrenuli svoju web trgovinu ili to tek imate u planu, jedno je sigurno: online prodaja nastavlja s rastom.

 

Što to konkretno znači za vas?

  1. Ako već imate web shop, trebali bi razmišljati o podizanju kvalitete.
  2. Ako još nemate web shop, nemate o čemu razmišljati.

Naime, korisnici online trgovine svakodnevno dižu ljestvicu očekivanja, a žele imati dostupno sve i to odmah.

Sve više potreba za svojim web mjestom imaju i veleprodajne tvrtke te distributeri, kojima B2B web shop otvara mnoge prednosti poput uštede vremena i novaca, ali i mogućnost stopostotnog posvećivanja svojem glavnom businessu - prodaji.

#1 Prednost B2B web shopa: lakša integracija partnera

CMS sustav web shopa omogućava automatsko kreiranje login podataka za svakog partnera, što znači da već unaprijed možete potencijalnom partneru dati njegovo korisničko ime i lozinku za prijavu u web shop.

Također, svakome partneru možete prikazati cijene prema ugovorenoj rabatnoj politici ili prikazati, odnosno sakriti proizvode partnerima koji imaju ili nemaju ekskluzivu.

#2 Prednost B2B web trgovine: lakša prezentacija proizvoda

Osnovno oružje svakog web shopa su:

Prilikom tiskanja promo materijala uvijek vam nedostaje još malo papira da kupcima prenesete sve informacije koje ste željeli.

Uz veleprodajni web shop možete uštedjeti na pripremi i tiskanju kataloga, a kao dodatni benefit za kupce kreirajte mjesečne newsletter kampanje s direktnom poveznicom na web shop i na taj ih način informirajte o cijenama, novostima i događajima.

Veleprodajna web trgovina uštedjet će izradu i tiskanje kataloga

#3 Prednost B2B e-Commerce projekta: veća sezonska prodaja

Web shop također je dio prodajnog tima.

Pročitajte ovu upečatljivu i 100% istinitu priču o povećanju sezonske prodaje jednog našeg klijenta:

Tvrtka specijalizirana za veleprodajnu trgovinu automobilskih guma prethodne godine nije imala mogućnost online naručivanja, a raspoloživi prodavači uoči 15. travnja jednostavno nisu stigli odgovoriti na sve pozive i zaprimiti sve narudžbe. Zbog toga je mnogo potencijalnih kupaca svoje auto gume nabavilo negdje drugdje.

Kada je uoči travnja ove godine tvrtka lansirala web shop, direktor i čitav odjel prodaje ostao je zapanjen. Iako su svi raspoloživi prodavači ponovo bili na terenu, zaprimljeno je 2000 narudžbi više. Te su narudžbe, pogađate, stigle putem web shopa.

Tako je web shop postao “komercijalist” s najviše prodanih automobilskih guma i najzadovoljnijim kupcima.

#4 Prednost B2B web trgovine: lakši dolazak do popratne dokumentacije

U "offline" svijetu ljudi se često susreću s pogreškama kada je u pitanju ljudski faktor.

Ako se bavite prodajom i logistikom, znamo što vam je sigurno barem jednom promaklo - prilaganje uputa za korištenje ili potvrda o atestu proizvoda kojeg ste upravo poslali kupcu.

Prednost B2B web shopa: lakše preuzimanje dokumentacijw

I sve bi bilo u redu da maloprodaja kojoj ste poslali robu nije na drugom kraju svijeta. Da bi komercijalist  zaista bio dobar komercijalist, svaki posao treba obaviti od početka do kraja, bez dodatnih troškova.

Tu ćete si muku umanjiti ako na web shopu svojim veleprodajnim kupcima na raspolaganje date sve popratne informacije o proizvodu, uključujući dokumente o atestima ili upute za korištenje.

Možete ih jednostavno učitati u administraciji i objaviti u obliku PDF-a te svim veleprodajnim partnerima omogućiti njihovo preuzimanje.

#5 Prednost B2B web shopa: povezivanje s API-jem

Online veleprodaja može putem B2B sustava vrlo lako pomagati maloprodajnim web trgovinama i na taj način širiti svoje tržište.

Naime, online maloprodaja često nema resursa za kvalitetnu administraciju web shopa. Zbog toga joj veleprodajni shop može na jednostavan način dati na raspolaganje sve što je potrebno za online prodaju, uključujući fotografije i opise proizvoda te popratnu dokumentaciju koja se zatim može vrlo lako implementirati u maloprodajni web shop

 


 

Iako smo ih naveli samo pet, B2B e-Commerce projekt ima još mnogo prednosti i benefita za veletrgovca i njegove partnere. Ako uz postojeće kanale prodaje želite svoje proizvode ponuditi i putem veleprodajne web trgovine, kontaktirajte nas za izradu B2B web shopa.

 

Zatraži ponudu za B2B web trgovinu →

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics