Predstavljamo nove web stranice grupacije Auto Hrvatska

22. kolovoz 2013.

Govoriti o automobilima, kamionima, autobusima ili nekim drugim prijevoznim sredstvima, u Hrvatskoj gotovo podrazumijeva spominjanje Auto Hrvatske - grupacije koja je tijekom posljednjih 60 godina zahvaljujući svojim zaljubljenicima u automobilizam izgradila prepoznatljivu adresu za sve one koji posjeduju ili žele u svoju svakodnevnicu uvesti limenog ljubimca.

S temeljima postavljenim davne 1952., tvrtka koja je počela veoma skromno, uspjela je izrasti u grupu poduzeća koja danas pruža sve što prosječni čovjek treba - bez obzira radilo se o kupnji novog vozila u privatne ili poslovne svrhe, nabavci dodatne opreme, servisu ili podršci.

Ovisno o traženoj usluzi, klijent na raspolaganju danas ima čak četiri web adrese, objedinjene pod jednim krovom - Auto Hrvatska, Auto Hrvatska PSC, Auto Hrvatska Automobili i AH servis. Iako je u svim slučajevima riječ o poduzećima koji na terenu svojim klijentima pružaju usluge u skladu s pravilima i očekivanjima struke, uspostaviti jednaku razinu uslužnosti u internet vodama je i onim najiskusnijima danas izazov.

Budući da je Auto Hrvatska velika kompanija koja se bavi cijelom lepezon različitih poslova, izrada novih web stranica bila je svojevrsni izazov i za nas. Ponajviše u kontekstu one nevidljive strane weba koja uključuje upravljanje gomilom sadržaja kroz velik broj stranica. Evo o čemu se zapravo radi:

Izazovi s kojima smo se suočili

  • Velik broj poduzeća unutar grupacije, tj. problematična organizacija njihovih stranica
  • Filtriranje odgovarajućeg sadržaja za svaku stranicu posebno
  • Uređivanje administratorskih prava za velik broj korisnika
  • Prodaja šarene palete proizvoda kroz nekoliko web stranica
  • Integracija stranica novih članova grupacije
  • Integracija podataka iz drugih sustava za katalog proizvoda

Jedini odgovor na ove izazove bio je uvesti upravljanje sadržajem s jednog centralnog mjesta putem zajedničkog CMS sustava za sve stranice Auto Hrvatske (op.a. CMS je skraćenica za engleski pojam Content Managment System koji se odnosi na sustav upravljanja sadržajem web mjesta).  Nakom implementacije, postigli smo sljedeće:

Što smo ostvarili s Marker CMS-om:

  • Jednostavniju i efikasniju kontrolu objavljenog sadržaja
  • Bržu mogućnost izmjene sadržaja na brojnim stranicama
  • Manji broj radnji za iste zadaće
  • Bolju preraspodjelu adminstracijskih ovlasti
  • Veću sigurnost web stranica
  • Transparentnost rada
  • Automatizacija rada

Da riječi potkrijepimo dokazima, u nastavku donosimo primjer kako smo putem našeg CMS-a ostvarili mogućnost veoma brze i jednostavne objave sadržaja na nekoliko različitih stranica odjednom:

Kao što se vidi na slici, za novost "Dani otvorenih vrata u Slavonskom brodu" koja se odnosi na veći dio grupacije Auto Hrvatska, dodavanjem kvačica za stranice na kojima se novost trebala objaviti, Auto Hrvatska je mogla kupcima i klijentima na brz i jednostavan način prenijeti željene informacije.

Bez zajedničkog CMS-a, ista vijest morala bi se unositi čak četiri puta od strane četiri različite osobe što je nepotreban vremenski i materijali trošak, uz druge probleme poput onih da sadržaj bude objavljen u isto vrijeme i identično uređenje na svakoj stranici. 

Još jedan od problema kojeg smo riješili s ovim CMS-om bila je kataloška ponuda proizvoda. Naime, Auto Hrvatska osim što omogućuje kupnju rabljenih vozila te njihov servis, svojim klijentima daje priliku nabavke rezervnih dijelova među koje spadaju primjerice i gume. Budući da se na trištu nude brojni modeli te uz brojne poslovnice AH-a, ručno unošenje podataka o svim modelima te praćenje stanja u svim poslovnicima bio bi gotovo nemoguć zadatak.

Zahvuljući našem Sync modulu, administratori stranice AH Servisa dobili su mogućnost da sve podatke iz ERP sustava kojeg imaju na terenu (putem njega se bilježi stanje zaliha guma i planiraju se narudžbe za svaku poslovnicu), ubace u web okruženje.

Tako klijent koji za svoje vozilo traži informacije o novim gumama, dobit će točnu presliku stanja na terenu, odnosno precizne informacije o dostupnim modelima i cijeni. Zgodno, zar ne?

Kao zadnji primjer, navest ćemo jednu zanimljivu mogućnost koju smo pripremili posebno za Auto Hrvatsku - budući da se grupacija bavi prodajom rabljenih vozila, odlučili smo njihove informacije automatski dopremiti na najpopularniji hrvatski internetski oglasnik: Njuškalo.

Putem našeg CMS-a i posebnog programa, sva rabljena vozila koja se unesu u katalog, automatski dobivaju svoje mjesto na stranicama Njuškala. Potrebno je prije samo detaljno unijeti podatke:

Osim što se tako potencijalnim kupcima informacije o vozilima čine dostupnijima, Auto Hrvatska nema brige po pitanju ažuriranja podataka na Njuškalo stranicama budući da se u slučaju prodaje vozila nakon unosa u Marker CMS-u podaci automatski izmjene i na internet oglasniku.

Tako izuzev toga što smo uklonili potrebu ručnog kreiranja oglasa na dva mjesta, također smo eliminirali potrebu svakodnevnog ažuriranja.

Ušteda vremena i efikasnija prodaja vozila zahvaljujući jednom jedinom modulu.

Naravno, ovaj format članka zbilja je prekratak da vam opišemo što sve na raspolaganju imaju zaposlenici stranica Auto Hrvatske.

Osim spomenuta tri modula koja smo malo detaljnije opisali, tu je još nekolicina stvari:

  • Katalog rezervnih dijelova
  • Sustav za upravljanje prodajno - servisnim centrima
  • Sustav za upravljanje prodajnim centrima novih i rabljenih automobila
  • Prodaja rabljenih vozila s naprednom tražilicom
  • Web trgovina za potrošače
  • Podrška za newsletter
  • Podrška za ankete
  • Eksport kataloga vozila za partnere
  • Online rezervacija termina servisa
  • Obrazac za online rezervaciju termina testne vožnje ili razgleda vozila
  • Detaljan uvid u statistike narudžbi

Putem svih ovih modula, mnogi procesi koji bi novčano i vremensko Auto Hrvatsku koštali cijelo bogatstvo, automatizirani su i pojednostavljani kako za grupaciju ne bi predstavljali nepotrebni trošak.

Ako vam je svakodnevnica rukovođenje s ovako velikim organizacijskim sustavom, razmislite koliko vam web tehnologija može olakšati posao i smanjiti troškove poslovanja. Dokaze smo predočili, red je na vama.

Auto Hrvatska

Auto Hrvatska PSC

Web stranice autohrvatska.hr web stranice autohrvatska.hr/psc

Auto Hrvatska Automobili

AH Servis

web stranice autohrvatska.hr/automobili Web stranice ahservis.hr

 

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics