5 razloga zašto virtualne šetnje?

16. ožujak 2012.

Virtualna šetnja svakako je oku ugodan i odličan način da se dovedu novi posjetitelji na Vaš web. Sve donedavna, virtualne šetnje bile su prevelike za učitavanje većini korisnika. Nove tehnologije te brzine internet veza donijele  su kvalitetnije i atraktivnije virtualne šetnje koje se puno brže učitavaju.

Postojanje virtualne šetnje na Vašim web stranicama omogućava posjetitelju da interaktivno vidi vaše interijere ili eksterijere iz udobnosti svog doma ili sa svog pametnog telefona. Ne samo da će vidjeti Vaše prostore već će dobiti i osjećaj prostornosti. Ako su već bili u Vašim prostorima jednostavnije će ga predstaviti svojim prijateljima ili obitelji, te ih možda potaknuti da Vas i oni posjete. Virtualna šetnja pruža korisnicima maksimalan osjećaj prisutnosti i interaktivnosti.

Svaka virtualna šetnja brzo će privući pozornost bilo kojeg surfera. Kad završe s gledanjem prostora, žudit će za više informacija, što će rezultirati većom posjećenošću.

Često sam se našao u situaciji prijateljima u kafiću ili nekim drugim prilikama objašnjavati čime se ja to bavim (web, dizajn, virtualne šetnje), ali svaki takav razgovor na kraju je samo rezultirao još većom zbunjenošću mojih sugovornika. Tek kad sam im na iPhone-u pokazao nekoliko virtualnih šetnji bilo im je puno toga jasnije. A pravi WOW efekt bio je kad sam im pokazao moć iPhonova žiroskopa u kombinaciji s virtualnom šetnjom.

Kako to izgleda na mobilnim uređajima? (Pogledajte video)

 

Slika govori tisuću riječi, virtualna šetnja govori tisuću slika

Kvalitetne fotografije prostora koje predstavljate na Vašim web stranicama su naravno zgodan detalj, ali virtualna šetnja dat će posjetiteljima i mogućnost, osim da se kreću po prostoru, zumiraju, detaljnije pogledaju pojedine djelove prostora, kreću se kroz hodnike ili pogledaju uzorak tapeta oko kojeg ste se toliko svađali sa suprugom. Život nije statičan, fotografije jesu.

Uspoređujući virtualnu šetnju s običnim slikama, slike su dvodimenzionalni medij koji ima samo visinu, širinu, te ograničeni kut ubuhvaćanja, dok s virtualnom šetnjom dobivate i treću dimenziju (dubinu), mogućnost kretanja, te gledanje u svim smjerovima.

Dajte Vašim prostorima da se predstave bez obzira da li imate kafić, restoran, apartman, hotel... Zašto bi dosađivali posjetiteljima svojih web stranica dosadnim tekstualnim opisima i statičnim fotografijama?

Panoramski izlet sigurno čini mjesto više zanimljivim i vrijednim posjeta. No, još važnije, zapamtite da Vaša konkurencija već ima ili planira izraditi panoramski obilazak. Oni stvaraju prednost pred konkurencijom, pred vama, pridobivaju više korisnika. Što vi radite? 

Sada možete razumjeti koliko virtualna šetnja  može privući više posjetitelja i samu sebe jako brzo isplatiti.

Vidite li svoj prostor u ovakvom izdanju, javite nam se za besplatnu procjenu!

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...