Rječnik e-trgovine - što je to landing page?

24. travanj 2014.

U nekakvom internet žargonu često korišten pojam iz naslova mogao bi vjerojatno mnoge od vas nepotrebno zbuniti.

Govorimo o landing pageu koji se danas u kontekstu web shopova i web stranica nerijetko spominje.

Kada bismo morali odabrati preciznu definiciju, bila bi to prva web stranica na koju je došao vaš novi posjetitelj, a nalazi se u sklopu domene koju posjedujete .

To u našem slučaju može biti stranica o nama unutar domene marker.hr

Dok je prije pojave društvenih mreža i pretraživača poput Yahooa i Googlea pretežito početna stranica bila landing page, danas to može biti bilo koja stranica vaše domene.

Bit će najbolje da vam to objasnimo na praktičnom primjeru.

Recimo da imate web shop i prodajete između ostalog biciklističke kacige. Napisali ste tekst u kojem ste obradili temu “10 razloga zbog kojih želite nositi kacigu” jer znate kako pomoću bloga možete svojem web shop uvelike povećati vidljivost na Googleu.

Netko je putem Googlea tražio informacije o biciklističkim kacigama te je u listi rezultata ugledao post s vašeg bloga.
Kliknuo je onaj plavi link i došao na vašu web stranicu u kojoj je obrađena spomenuta tema.

Upravo ta stranica bloga na koju je on došao s Googlea naziva se landing page.

U prijevodu, ako je vaša web stranica kuća, onda je landing page hodnik u koji je došao novi posjetitelj. Dok je kod kuće hodnik uvijek ista prostorija, na današnjem webu svaka stranica može biti hodnik. Ovisi samo je li kupac ušao u vaš web shop kroz vrata (početna stranica) ili kroz jedan od prozora.

Upravo zbog toga trebalo bi više pažnje posvetiti dizajnu landing pagea kako bi od svakog posjetitelja izvukli maksimum.

Govorili smo već detaljnije o toj temi kada je bilo govora o dizajnu prodajnih web stranica.

U web shopu poput recimo Adventa ili Karle, landing page mogu biti sve ove stranice:

Znači bilo koja stranica.

Budući da je danas svaka stranica na webu landing page, morate se pobrinuti da na svakoj impresionirate svojeg novog posjetitelja, bez obzira od kuda je on došao (Google, Facebook, chat, e-mail, bilo koja druga web stranica.)

Kada kažemo na impresioniranje, mislimo na to da povećate stopu konverzije (da ljudi više kupuju na vašem web shopu) i da svim svojim posjetiteljima, bez obzira na uređaj putem kojeg su došli na vaš web shop, imaju dobro korisničko iskustvo.

To je toliko važna tema da smo joj posvetili posebnu pažnju. Naveli smo 5 stvari s kojima ćete vašoj internet zaradi zabaviti čavao u lijes.

Ne želite to.

Ako niste sigurni je li s web shopom trenutno totalno nepotrebno gubite novac, možete i nas pitati.

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...