Web shop Karla - ono kad poslije kupnje idealnih cipela nemate upalu mišića

17. travanj 2014.

Šoping je danas za mnoge pripadnice ljepšeg spola efikasna metoda liječenja stresa.

Osim što se tako malo zaborave svakodnevni problemi, dokazano je kako se tijekom kupovine robe podiže samopouzdanje.

Zašto?

Zato što pojedinac donosi odluku na koju nitko drugi ne može utjecati. Što je velika razlika od svakodnevnog odlučivanja gdje se redovito moraju postići kompromisi.

To je ona situacija u kojoj ne može biti baš sve onako kako Vi želite što uvijek ostavlja prostor sumnji kako se niste dovoljno dobro izborili za sebe.

I tu se onda jave neželjene negativne emocije.

S druge strane, kod kupnje odjeće i obuće, pogađate, nema kompromisa - bira se ono što se isključivo Vama sviđa budući da se kupuju u potpunosti osobne stvari.

Odluka kakvu god da donesete je odlična što svakako pozitivno utječe na samopouzdanje.

Prisjetite se malo.

Nakon stresnog dana sjesti u auto, zaletjeti se do najbližeg trgovačkog centra, isprobati što više odjevnih kombinacija, kupiti nešto što vam se sviđa i na kraju svega zadovoljno sjesti u obližnji kafić kako bi se u društvu sve prokomentiralo… govorimo ovdje o svojevrsnom ritualu.

On se, vjerovali ili ne, može još bolje prakticirati putem interneta. Nešto čega su trgovci iz dana u dan sve više svjesni.

Razloga za to je mnogo.

Prvenstveno praktičnih.

Kako elegantno izbjeći nepotreban stres

Šetnja po dućanima uzima zbilja mnogo vremena.

I izaziva bol u nogama.

Zamislite ovo. 

(ne bol u nogama)

U mogućnosti ste preskočiti onaj dio gdje morate se probijati kroz gradsku gužvu da dođete do trgovačkog centra, tražeći usput idealni parking jedno pola sata.

Uz to ne morate prohodati par kilometara samo kako bi vidjeli kompletni katalog robe.

Onaj koji je na internetu udaljen cijelih 3 klika mišem.

Ili 6, ako tražite nešto specifično. (pokazat ćemo vam kasnije)

Nećemo ni spominjati frustracije koje izaziva manjak određenog broja ili boje koja je rasprodana u određenoj poslovnici pa morate na drugi kraj grada do druge trgovine kako bi dobili ono što želite.

Ili čak u drugi grad.

Dok se na internetu može putem jedne trgovine ponuditi kupcu 10 tisuća artikala, u klasičnim trgovinama to je znanstvena fantastika.

Evo kako smo mi za Karlu, poznati hrvatski lanac luksuzne odjeće i obuće, rekreirali ritual šopinga na internet trgovini.

Ovako izgleda višesatna šetnja bez umornih nogu

Mislimo na internet šetnju.

Umjesto da idete s društvom u obilazak nekolicine trgovina, što nije bolje odmah otići sjesti na kavu?

Dok vam konobar ne donese omiljeni expresso, vi stavite na stol laptop koji ste danas koristili na poslu.

Upalite web preglednik, upišete adresu karla.hr i dočeka vas ovo:

Karla - početna stranica

Prilikom dizajna šoping iskustva, pokušali smo što vjernije dočarati trgovinu koju inače posjećujete.

Kada uđete u nju, što obično prvo gledate?

Pa tražite gdje se nalazi ženska odjeća, pitate zatim prodavačicu gdje se nalaze samo jakne, provjerite što je novo u kolekciji, a što na rasprodaji… sve su to stavke koje, kao što vidite, smo stavili u glavni izbornik.

Na najvidljivije moguće mjesto.

'Ajmo vizualizirati tu navigaciju u praksi.

Pretpostavimo da Vam treba crvena torbica koju želite iz najnovije kolekcije. Idete idući tjedan na vjenčanje te uz posebnu večernju haljinu i visoke potpetice, nema smisla ići s torbicom koja se ne uklapa u vašu formu.

Kako bi dobili pregled svih koji su u skladu s tim opisom, dovoljna su svega 3 klika.

Prvo klik na opciju "NOVO” kako bi došli na ovu stranicu:

Karla web shop - kategorija novi proizvodi

Zatim stavite kvačice na kategoriju “torbice” i boju “crveno”...

... i iste sekunde vam se lista filtrira prema parametrima koje ste unijeli.

 

Karla web shop - filtrirana lista

Voila.

Jednostavno da čovjek ne povjeruje.

 

Pokušajte se prisjetiti koliko biste vremena potrošili u klasičnoj trgovini kada biste tražili od prodavačice ovako nešto.

Velika je vjerojatnost je da bi imali na raspolaganju 5 modela, dok bi vam za ostale rekla kako trenutno nisu dostupni.

Ili bi vas poslala u drugu poslovnicu.

Na web shopu fino ćete ovako u par klikova vidjeti apsolutno sve crvene torbice koje Karla prodaje u Hrvatskoj.

Divno, zar ne?

Ah te blagodati interneta.

Pretpostavimo sada da ste pronašli torbicu koja Vas zanima.

Recimo ova (oprostite nam za naš neukus ako smo pogriješili s odabirom): 

Karla web shop - pregled proizvoda

Evo kakve detalje možete dobiti o njoj.

Kada je trgovina informativna poput novina

Prije nego li kupite nešto, što radite?

Pa skupljate što više informacija kako bi bili sigurni da je proizvod koji držite u rukama onaj pravi.

Glede držanja artikla u rukama, istina je kako je glavni nedostatak web trgovine činjenica kako proizvod nije opipljiv.

Srećom, moderna tehnologija pružila nam je ovo:

Kao što vidite, imate na raspolaganju vrlo detaljan pregled proizvoda.

Dovoljno je samo s mišem doći na određenu točku kako bi u velikom povećanju vidjeli kako taj dio torbice u stvarnosti izgleda.

Izuzev vizualnih informacija, na stranici je vrlo jasno istaknuta cijena, deklaracija te dostupnost artikla u pojedinoj prodavaonici.

Ako vas zanima trošak dostave, piše odmah iznad kojeg iznosa je besplatna dostupna, a tu je i naveden i broj telefona za eventualna pitanja.

Konfuziji mjesta jednostavno nema.

Ako želite mišljenje prijatelja o torbici koju gledate, uvijek možete ovaj proizvod staviti na društvene mreže da čujete što će vam prijatelji ili prijateljice reći.

Kada ste jednom spremni na odluku, dodate proizvod u košaricu i obavite kupnju u 3 brza koraka:

  1. Navođenje e-mail adrese
  2. Popunjavanje podataka o adresi dostave
  3. Odabir metode plaćanja

Ako što nije jasno, na većinu pitanja koja se inače postavljaju već se odgovori izlistani ovdje.

Nakon svega ovoga, zbunjeni jedino možete biti ako ste John Snow.

Online šoping - jednostavan i responzivan

Zvuči bolje od godišnjeg odmora na Kanarima.

I dalje antistres terapija u kojoj preskočite onaj fizički iscrpljujući dio.

I imate na uvid potpuniju ponudu i ne morate poslije tegliti hrpu vrećica.

Poput one jadne žene iz naslovne slike.

Sve vam dođe fino na kućni prag.

Što je najbolje, web shop je responzivan.

To znači da će iskustvo surfanja biti jednako dobro na laptopu, smartphoneu i tabletu.

Ako na kavi nemate onaj laptop koji ste koristili na poslu, odlično web shop iskustvo možete imati i putem uređaja manjih dimenzija.

Evo kako Karla izgleda na njima:

Karla web shop na smartphoneu i tabletu

Opet ćemo reći sljedeće: ah te blagodati interneta.

Dobro je vidjeti za promjenu hrvatski web shop koji prati aktualne tehnološke standarde.

Dobro je koristiti tehnologije koje su danas dio svakodnevnice.

Zar ne?

Zatražite ponudu za izradu web trgovine

6.243 tvrtki svaki tjedan besplatno prima naše korisne savjete na email. Pridruži im se...

„Kolačić” je mala tekstualna datoteka koja sadrži podatke koji se pohranjuju na vaše računalo. Kolačići se koriste samo u tehničke svrhe te za olakšavanje upotrebe internetske stranice. 

Jedna vrsta kolačića, „trajni kolačić”, sprema datoteku na vaše računalo na dulje vrijeme. Naknadno se može koristiti za prilagodbu internetske stranice sukladno izborima i željama korisnika. Druga uobičajena vrsta kolačića je „kolačić sesije”. Kada posjetite određenu internetsku stranicu, kolačići sesije se šalju između vašeg računala i poslužitelja radi prikupljanja podataka. Kolačići sesije ne spremaju se nakon zatvaranja internetskog preglednika. Više informacija o tome kako funkcioniraju kolačići možete pronaći na www.allaboutcookies.org. 

Neprekidno radimo na poboljšanju ove internetske stranice. Stoga koristimo alat za analizu internetskih stranica „Google Analytics”, kojime analiziramo ponašanje posjetitelja naše internetske stranice na anoniman i skupni način. Alatu Google Analytics dozvoljavamo instalaciju kolačića i njihovo upravljanje na ovoj internetskoj stranici. Google Analytics koristi sljedeće kolačiće:

  • marker.hr
  • Ovaj kolačić pohranjuje podatke o svojim korisnicima radi stjecanja saznanja i njihovim potrebama. Namjena ovog kolačića je za poboljšanje kvalitete usluge, kako i za spremanje korisničkih postavki, preporuke sadržaja i rezultata pretraživanja te praćenje korisničkih trendova . Kolačić je „trajni” i pohranjuje se lokalno na vaše računalo tijekom 26 mjeseci.

Kako prekinuti upotrebu kolačića?
Ako ne želite primati kolačiće, izmijenite postavke internetskog preglednika tako da se automatski onemogućava pohrana kolačića ili da se prikazuje obavijest ako određena internetska stranica želi pohraniti kolačiće na vaše računalo. Prethodno pohranjene kolačiće možete izbrisati i putem internetskog preglednika. Za određena područja i funkcije ove internetske stranice potrebni su kolačići i neće raditi u slučaju brisanja ili odbijanja prihvaćanja kolačića.

Ako želite onemogućiti da vam Google Analytics sprema kolačiće, možete ga zabraniti na sljedećem linku:

Google ads, Meta ads

Google analytics