Zatražite ponudu
putem online obrasca

M-commerce, rast od 9900% u šest godina

Kako bi dospjeli do svojih potencijalnih kupaca i osigurali bolju prodaju, nekada je bilo dovoljno napraviti samo dobar SEO. Prodajne web stranice objavljivale su sadžaj natrpan ključnim riječima i čekali dolazak kupaca.

U zadnjih godinu dana content marketing kojeg rade same kompanije koje prodaju ili nude svoje usluge među kupcima sve više gube na vjerodostojnosti. Sadržaj koji rade sami korisnici sve više postaje najvažniji sadržaj potencijalnim kupcima, sadržaj koji smatraju relevantim.

No, pojavljuje se novi način pretraživanja koji se sve više hvata korijena, te taktika pravljenja sadržaja od strane kompanije dodatno gubi na snazi. Statistike i proračuni pokazuju da će do kraja 2013. biti preko milijardu korisnika pametnih telefona.

Kad korisnici koji posjeduju pametne telefone traže npr. kafić, restoran ili hotel, radije će koristiti neku mobilnu aplikacija nego pretraživati pomoću web preglednika. Oslanjaju se na aplikacije i usluge kao što su Foursquare, Yelp, Facebook, Twitter ili LinkedIn. Sve usluge koje koriste geolokaciju.

Što to znači za moj posao?

Za Vas i Vaš posao to znači veći angažman na nekoj od socijalnih mreža koje su već popularne. Na taj način ostajete ispred svoje konkurencije.

I to je sve?

Ne baš. Da bi ostali u trci ili bili prvi, dobro je da se naprave i sljedeće stvari:

  1. Optimizirajte web stranice / web trgovinu tako da je dostupna s mobilnih uređaja.
  2. Prilagodite svoje e-mail newslettere da budu lako čitljivi s mobilnih uređaja.
  3. Dodatno se angažirajte na socijalnim mrežama s posebnim naglaskom na one s geolokacijskom uslugom.
  4. Razvijte vlastitu aplikaciju da ostanete u neposrednoj vezi sa svojim klijentima.

S ovih nekoliko jednostavnih koraka ostat ćete vidljivi i na mobilnim uređajima i privući ćete nove klijente.

Ako još uvijek sumnjate u snagu i brzinu širenja pametnih telefona proučite ovu jako zanimljivu infografiku koju su pripremili u Culture Label-u.

Ako svoju postojeću ili buduću web stranicu želite približiti korisnicima mobilnih platformi javite nam se na info@marker.hr ili 042/421-700.

Vedran Vukovac, Marker d.o.o.

 

Izrada web stranica

Naša jezgra poslovanja i područje u kojem imamo najviše iskustva je upravo izrada web stranica po mjeri, za bilo koju djelatnost ili područje, neovisno čime se Vaša tvrtka bavi.

Izrada web trgovine

Internet trgovina je prodajno mjesto otvoreno 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Otvaranje internet trgovine zahtjeva neusporedivo nižu investiciju s nemjerljivo većim potencijalom od fizičke trgovine.

Programiranje po mjeri

Potrebna Vam je aplikacija prilagođena Vašem poslovanju? Projektiramo i izrađujemo sve, od jednostavnih do kompleksnih sustava koji u potpunosti odgovaraju Vašim potrebama.

Blog

Kako izraditi uspješnu navigaciju za web shop?

Navigacija web stranice: uspješan vodič koji će kupce dovesti do cilja

Lijevo-desno, gore-dolje... Kamo sad? Online korisnik se izgubio u vašem web shopu, a najjednostavniji način da se vrati iz ove zbrke je klik na crveni iksić (x). Ako želite izbjeći ovakav scenarij bolje vam je da se potrudite logičnije organizirati svoju siromašnu navigaciju. Jer funkcionalna navigacija vodi korisnike kroz vaš web shop i odličan je suputnik u procesu kupovine. Mora biti intuitivna i logična za korisnika, pa saznajte koji su ključni faktori za izradu takve navigacije.

opširnije

Kontaktirajte nas

MARKER d.o.o.
Braće Radića 52d - Jalkovec
42000 Varaždin

Potražite nas na karti

Tel: 042 / 421 700
Fax: 042 / 421 704

Newsletter